Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga ff pissen en dan kom ik terug om verder te kijken
/alors
Jij ging toch Precious kijken? Maak anders even een haxball server aan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hey Norrie, nog Championship gevolgd?quote:
Had best lang niet gepist vandaag, dus het was bevrijdend. Ik maakte er net geen geluid bij.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is weer zo lelijk dan het misschien wel weer kan ja.
know'm sayin?
word? word.
Ja dat zei ik ook al!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]Die is weer zo lelijk dan het misschien wel weer kan ja.
Was een dagje in Duitsland, enkel uitslagen gezien. Leeds ouderwets begonnen, Sheffield Wednesday wel gewonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hey Norrie, nog Championship gevolgd?
Morgen Community Shield, en volgende week gaat het weer echt los
Higgodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een dagje in Duitsland, enkel uitslagen gezien. Leeds ouderwets begonnen, Sheffield Wednesday wel gewonnen.
De Hig meteen gescoord voor Sheffield UnitedHopelijk mag ik hem ooit live bewonderen.
Volgende week weer MOTD, maak jij het nieuwe PL topic? (inclusief Football League?)
ja leuk, ik bedoel die vorige.quote:
Hoe is het eigenlijk met die anti-ISIS demonstratie in Den Haag afgelopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan die morgen weer naar zijn ISIS vriendjes
5 doden en 20 gewonden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die anti-ISIS demonstratie in Den Haag afgelopen
Omdat ie Yezidi's de berg op wil jagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom heeft die kwrel eigwnlijk zo'n kekke baard?
1945 dodenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
mongool is datquote:
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.quote:
Joeri De Kampf vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.
Die vandaag verliep rustig, maar morgen is er eentje in de Schilderswijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:18 schreef Pascalus het volgende:
205 wedstrijden op een rij is hij boos op zijn verdediging.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van voor, naar achter, van links, naar rechts![]()
![]()
![]()
Wot?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
Zo weinig gebeurde er. Ze laten 4 momentjes zien
Haha.quote:
nu kan ie pas echt lachenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Commentator heeft ook even zn lachmomentje.
Hahaha. Haha. Haha.
Mad?quote:
Jelly?quote:
Volgens mij vooral om de bv Roelfs te promoten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Roelfs zit er niet voor het commentaar maar om de Eredivisie te promoten
bv en de goalquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij vooral om de bv Roelfs te promoten.
Het trieste is dat de meeste supporters dat dan maar gaan zitten napraten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
de regel is geel bij voordeel, al die commentatoren die het niet snappen
Dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
de regel is geel bij voordeel, al die commentatoren die het niet snappen
dat leren ze tijdens de mediatrainingquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die een vraag eerst herhalen voordat ze antwoord geven zijn meestal erg traag van begrip.
Vermeer is zo'n persoon. Blind ook.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Mensen die een vraag eerst herhalen voordat ze antwoord geven zijn meestal erg traag van begrip.
Vermeer is zo'n persoon. Blind ook.
Uh, oké.quote:
dit idd, is soms bij het monteren ook makkelijker knippenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat leren ze tijdens de mediatraining
Hoe is het eigenlijk met Anita. Heb hem gemist op het WK.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat Blind nu ook al een grote transfer lijkt te maken voor Clasie. Terwijl Clasie 4 jaar geleden nog zogenaamd beter was dan Strootman. Inmiddels zijn Strootman en Anita al lang en breed verkocht en maakt zelfs de generatie daarop al kans op een grote transfer.
Dan ga je je toch afvragen hoe goed Clasie nou eigenlijk is.
de enigste reden dat Blind naar United gaat is Louis van Gaal. Het is ook wel een kwestie van de juiste kruiwagen hebben bij een toptransferquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat Blind nu ook al een grote transfer lijkt te maken voor Clasie. Terwijl Clasie 4 jaar geleden nog zogenaamd beter was dan Strootman. Inmiddels zijn Strootman en Anita al lang en breed verkocht en maakt zelfs de generatie daarop al kans op een grote transfer.
Dan ga je je toch afvragen hoe goed Clasie nou eigenlijk is.
afgelopen seizoen 34 wedstrijdjes gespeeld voor newcastlequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Anita. Heb hem gemist op het WK.
Ah ja, vandaar dat Barca ook interesse had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de enigste reden dat Blind naar United gaat is Louis van Gaal. Het is ook wel een kwestie van de juiste kruiwagen hebben bij een toptransfer
als 13e en 14e manquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
afgelopen seizoen 34 wedstrijdjes gespeeld voor newcastle
dat soort verhalen zegt niks die komen meestal bij de zaakwaarnemers vandaan om de prijs omhoog te gooienquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar dat Barca ook interesse had.
Okequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat soort verhalen zegt niks die komen meestal bij de zaakwaarnemers vandaan om de prijs omhoog te gooien
quote:
Ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind dit niet minder erg dan het bijten van Suarez tbh.
Dit jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind dit niet minder erg dan het bijten van Suarez tbh.
Kennelijk heeft hij van hoger hand opgelegd gekregen dat Feyenoord de eerste wedstrijd niet mag verliezenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
Niet te geloven die scheidsrechter. Trek je dertien gele kaarten en mis je alsnog twee keer rood
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kennelijk heeft hij van hoger hand opgelegd gekregen dat Feyenoord de eerste wedstrijd niet mag verliezen
Elk seizoen, alleen door hun hoge dosis geluk en hulp van de scheidsrechter weten ze toch steeds weer in de top 3 te eindigenquote:
Als je dat nu pas weet ben je nog trager van begrip dan Caland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]Weten we ook dat jij niet serieus te nemen bent.
Je hebt het tegen Shreyas. Een user die ze zelfs in TRU niet serieus zouden nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]Weten we ook dat jij niet serieus te nemen bent.
xDquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zou er iets speciaals zijn met die kaarten? Ze laten ze normaal echt niet allemaal zien.
Haha, een spoilerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Zou er iets speciaals zijn met die kaarten? Ze laten ze normaal echt niet allemaal zien.
Feyenoord zal wel in de top 3 eindigen, de KNVB kan het niet uitstaan dat Feyenoord een kleine club is geworden en proberen ze weer in de top te krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef Evertjan het volgende:
het is maar goed dat Clasie nog bij Feyenoord speelt anders speel je dit seizoen gewoon plaats 14 15 en 16
Het zit wel erg diep bij je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel in de top 3 eindigen, de KNVB kan het niet uitstaan dat Feyenoord een kleine club is geworden en proberen ze weer in de top te krijgen.
Nou op zich valt het vandaag nog mee. Ten eerste heb ik ook een hekel aan ADO, ten tweede is het goed dat de pleuris nog niet uitbreekt bij Feyenoord, zou jammer zijn als Fredje Rutten de winterstop niet haalt.quote:
spiolerquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De samenvatting van deze wedstrijd:
mwah, zeker aan het begin van de tweede helft gaf ie ze erg makkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze zijn (bijna) allemaal terecht.
Ok man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou op zich valt het vandaag nog mee. Ten eerste heb ik ook een hekel aan ADO, ten tweede is het goed dat de pleuris nog niet uitbreekt bij Feyenoord, zou jammer zijn als Fredje Rutten de winterstop niet haalt.
Maar het zou mooi zijn als Feyenoord weer eens in het rechterrijtje eindigt, daar horen ze thuis.
Te weinig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De samenvatting van deze wedstrijd:
uh nee, jullie hebben die kaarten allemaal al gezien hoorquote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die scheidsrechter niet es denken: ik heb al zoveel gele kaarten gegeven, bij n twijfelgevalletje geef ik m es een keer niet.
Ik denk dat hij in paniek raakt. Als je er negen wel geeft en de tiende niet krijg je weer te horen dat je hem dan óók had moeten gevenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die scheidsrechter niet es denken: ik heb al zoveel gele kaarten gegeven, bij n twijfelgevalletje geef ik m es een keer niet.
Die had een kopstoot gegeven en een reclamebord door midden geschopt.quote:
Als je eenmaal bezig bent moet je ook consequent zijn. Vaak het probleem met die kaartentrekkertjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mis ik inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had een kopstoot gegeven en een reclamebord door midden geschopt.
Haha, leuk, want dat is vijfde klasse onderbondquote:
Jijquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
Verstandig van Willem II om een nieuwe keeper te halen, die vorige was echt slecht.
Voor Ajax bedoel jequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Helft van het thuispubliek is voor PSV
Ik zou ook voor PSV zijn als ik in Tilburg woonde. Je wil toch niet wekelijks Willem II gaan zitten bekijken zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Helft van het thuispubliek is voor PSV
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op de melodie van Andre van Duin:
Errrrrrrrr staaaaaaateeeeen... dwerg in het doel. Ja ja een dwerg in t doel. Bij Willum twee-hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |