Gelukkig niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die scheidsrechter niet es denken: ik heb al zoveel gele kaarten gegeven, bij n twijfelgevalletje geef ik m es een keer niet.
Ik denk dat hij in paniek raakt. Als je er negen wel geeft en de tiende niet krijg je weer te horen dat je hem dan óók had moeten gevenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die scheidsrechter niet es denken: ik heb al zoveel gele kaarten gegeven, bij n twijfelgevalletje geef ik m es een keer niet.
Die had een kopstoot gegeven en een reclamebord door midden geschopt.quote:
Als je eenmaal bezig bent moet je ook consequent zijn. Vaak het probleem met die kaartentrekkertjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat mis ik inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had een kopstoot gegeven en een reclamebord door midden geschopt.
Haha, leuk, want dat is vijfde klasse onderbondquote:
Echt he? Wollah die man is gek.quote:
Jijquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef GGMM het volgende:
Verstandig van Willem II om een nieuwe keeper te halen, die vorige was echt slecht.
Voor Ajax bedoel jequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Helft van het thuispubliek is voor PSV
Ik zou ook voor PSV zijn als ik in Tilburg woonde. Je wil toch niet wekelijks Willem II gaan zitten bekijken zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Helft van het thuispubliek is voor PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |