Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga ff pissen en dan kom ik terug om verder te kijken
/alors
Jij ging toch Precious kijken? Maak anders even een haxball server aan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hey Norrie, nog Championship gevolgd?quote:
Had best lang niet gepist vandaag, dus het was bevrijdend. Ik maakte er net geen geluid bij.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is weer zo lelijk dan het misschien wel weer kan ja.
know'm sayin?
word? word.
Ja dat zei ik ook al!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]Die is weer zo lelijk dan het misschien wel weer kan ja.
Was een dagje in Duitsland, enkel uitslagen gezien. Leeds ouderwets begonnen, Sheffield Wednesday wel gewonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hey Norrie, nog Championship gevolgd?
Morgen Community Shield, en volgende week gaat het weer echt los
Higgodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een dagje in Duitsland, enkel uitslagen gezien. Leeds ouderwets begonnen, Sheffield Wednesday wel gewonnen.
De Hig meteen gescoord voor Sheffield UnitedHopelijk mag ik hem ooit live bewonderen.
Volgende week weer MOTD, maak jij het nieuwe PL topic? (inclusief Football League?)
ja leuk, ik bedoel die vorige.quote:
Hoe is het eigenlijk met die anti-ISIS demonstratie in Den Haag afgelopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan die morgen weer naar zijn ISIS vriendjes
5 doden en 20 gewonden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die anti-ISIS demonstratie in Den Haag afgelopen
Omdat ie Yezidi's de berg op wil jagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom heeft die kwrel eigwnlijk zo'n kekke baard?
1945 dodenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
mongool is datquote:
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.quote:
Joeri De Kampf vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vandaag bij de Italiaan een rekening van 40,40 gekregen. Ik gaf die Duitse ober met een glimlach vijf cent fooi.
Die vandaag verliep rustig, maar morgen is er eentje in de Schilderswijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:18 schreef Pascalus het volgende:
205 wedstrijden op een rij is hij boos op zijn verdediging.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van voor, naar achter, van links, naar rechts![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |