Volgens mij is het hier vrij duidelijk. Hun reactie komt in ieder geval overeen met mijn reactie. De wens medemensen te helpen. Heb jij reden om iets anders te denken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niemand weet ooit waarom de Amerikanen iets doen en wat ze nog van plan zijn. Ze spreken nooit echt duidelijke taal en het is niet altijd duidelijk wat hun belangen zijn.
K.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Koerden hebben keihard gefaald om deze Jezidi's te hulp te schieten...
Kei en keihard ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Koerden hebben keihard gefaald om deze Jezidi's te hulp te schieten...
Als je op de basisschool zit is dit inderdaad de enige reden die je kunt bedenken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier vrij duidelijk. Hun reactie komt in ieder geval overeen met mijn reactie. De wens medemensen te helpen. Heb jij reden om iets anders te denken?
yupquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Haar Engels beperkt haar in wat ze wil zeggen. Ze had gewoon Arabisch moeten praten.
Yep. Of haar eigen taal, Koerdisch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Haar Engels beperkt haar in wat ze wil zeggen. Ze had gewoon Arabisch moeten praten.
doe eens normaal man is toch een gewone vrouwquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
Ze moet gewoon haar bek houden, typisch politicus.
Oh nee toch niet, die heeft geen lelijke ringbaard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef BluesRebel het volgende:
Is dit niet die idioot die altijd tegen Fox News praat!?
Nounou !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
De grens van KRG met de rest van Irak is bijzonder lang. Als je die in zijn geheel wil verdedigen moet je je troepen enorm versplinteren, wat hen een gemakkelijk doelwit maakt. Terugtrekken en hergroeperen was het enige rationele wat de KRG mi kon doen.
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Charles_Lister/statuses/498093832693501952
Ze laten er geen gras over groeien.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef scarymovie123 het volgende:
die gast, snapt hij niet gewoon dat er niet te praten is met met isis ik zweer ik wil die kut kale in elkaar slaan
Vertel eens een betere reden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je op de basisschool zit is dit inderdaad de enige reden die je kunt bedenken.
Dat was een Belg, samen met zijn zoontje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:24 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Idd. Sick. Ik kreeg de link met België ff niet mee. (?)
Oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was een Belg, samen met zijn zoontje.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze kerel gaat hierna meteen door naar een gala.
Wat een fucking gladjanusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze kerel gaat hierna meteen door naar een gala.
Wat is een gewone vrouw? Ze is parlementslid en zit altijd Barzani op te hemelen en Maliki zwart te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
doe eens normaal man is toch een gewone vrouw
Kijken jullie dat vice filmpje ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef scarymovie123 het volgende:
ok deze gast verspreidt propaganda
en terecht maliki is een schoftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is een gewone vrouw? Ze is parlementslid en zit altijd Barzani op te hemelen en Maliki zwart te maken
ik bedoel nieuwsuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken jullie dat vice filmpje ?
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?quote:
Ging vanaf dan hele tijd over isisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?
Wanneer komt deel 3? Ik dacht dat ze iedere dag een deel zouden uploaden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken jullie dat vice filmpje ?
ja over isis enzo :pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?
Arg ... stom dat ik het uit heb gezet.Ik kan de uitzending van gister ook niet terug kijken op uitzendingemist...quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Vertel eens een betere reden?
je kunt de nieuwsuur app downloadenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg ... stom dat ik het uit heb gezet.Ik kan de uitzending van gister ook niet terug kijken op uitzendingemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |