Dat was een Belg, samen met zijn zoontje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:24 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Idd. Sick. Ik kreeg de link met België ff niet mee. (?)
Oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was een Belg, samen met zijn zoontje.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze kerel gaat hierna meteen door naar een gala.
Wat een fucking gladjanusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze kerel gaat hierna meteen door naar een gala.
Wat is een gewone vrouw? Ze is parlementslid en zit altijd Barzani op te hemelen en Maliki zwart te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
doe eens normaal man is toch een gewone vrouw
Kijken jullie dat vice filmpje ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef scarymovie123 het volgende:
ok deze gast verspreidt propaganda
en terecht maliki is een schoftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is een gewone vrouw? Ze is parlementslid en zit altijd Barzani op te hemelen en Maliki zwart te maken
ik bedoel nieuwsuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken jullie dat vice filmpje ?
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?quote:
Ging vanaf dan hele tijd over isisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?
Wanneer komt deel 3? Ik dacht dat ze iedere dag een deel zouden uploaden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken jullie dat vice filmpje ?
ja over isis enzo :pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik had het uitgezet toen het over die neergehaald vlucht ging. Zijn ze daarna verder gegaan ?
Arg ... stom dat ik het uit heb gezet.Ik kan de uitzending van gister ook niet terug kijken op uitzendingemist...quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Vertel eens een betere reden?
je kunt de nieuwsuur app downloadenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg ... stom dat ik het uit heb gezet.Ik kan de uitzending van gister ook niet terug kijken op uitzendingemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |