Je moet maar nieuwsuur site gaan en dan archiefquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg ... stom dat ik het uit heb gezet.Ik kan de uitzending van gister ook niet terug kijken op uitzendingemist...
Ik kan zo 10 andere vergelijkbare gevallen noemen waar 'de wens medemensen te helpen' niet op kwam borrelen. Raar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Vertel eens een betere reden?
https://time.com/3093732/isis-iraq-yazidis-and-christians/quote:“This is a message from Muhammad ibn Abdullah, as a covenant to those who adopt Christianity, near and far, we are with them. Verily I, the servants, the helpers, and my followers defend them, because Christians are my citizens; and by Allah! I hold out against anything that displeases them.
No compulsion is to be on them. Neither are their judges to be removed from their jobs nor their monks from their monasteries.
No one is to destroy a house of their religion, to damage it, or to carry anything from it to the Muslims’ houses. Should anyone take any of these, he would spoil God’s covenant and disobey His Prophet. Verily, they are my allies and have my secure charter against all that they hate.
No one is to force them to travel or to oblige them to fight. The Muslims are to fight for them. If a female Christian is married to a Muslim, it is not to take place without her approval. She is not to be prevented from visiting her church to pray.
Their churches are to be respected. They are neither to be prevented from repairing them nor the sacredness of their covenants. No one of the nation (Muslims) is to disobey the covenant till the Last Day (end of the world).”
Hallo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je op de basisschool zit is dit inderdaad de enige reden die je kunt bedenken.
Heb ik gedaan en dan zegt die dat de uitzending niet in het buitenland beschikbaar is... ik zit toch echt in Nederland :p Op uitzendinggemist zelf zegt die verificatie foutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet maar nieuwsuur site gaan en dan archief
Zet hola uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en dan zegt die dat de uitzending niet in het buitenland beschikbaar is... ik zit toch echt in Nederland :p Op uitzendinggemist zelf zegt die verificatie fout
Die man meende ik ergens eerder te hebben gezienquote:
Ik had hier laatst ook een post over...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
The strongest argument against ISIS persecution of Christians is the fact that such actions are in direct violation of the Prophet Muhammad’s own treaties with Christians in which he guarantees the protection of religious freedom and other rights:
[..]
https://time.com/3093732/isis-iraq-yazidis-and-christians/
quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Christenen in de tijd van Mohammed geloofden ook in de goddelijkheid van Jezus, maar bijvoorbeeld toen een groep christenen uit Najran naar Medina kwamen om te luisteren naar wat de nieuwe profeet te vertellen had, kregen ze onderdak in de moskee van de Profeet en mochten ze er ook hun gebeden ongehinderd uitvoeren, dus voor de Profeet en de eerste generatie moslims was het helemaal geen probleem.
http://askaquestionto.us/(...)raying-in-the-masjid
Een programma. Maar raar dan. Heb je dat probleem overal of alleen bij nieuwsuur?quote:
halloquote:
Ah gemist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een post over...
[..]
Ik geloof alleen nieuwsuur. Maar zal anders de nieuwsuur app downloadenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een programma. Maar raar dan. Heb je dat probleem overal of alleen bij nieuwsuur?
Ik geloof hier ook niet in, inderdaad. De Koerden spelen een rol in de toekomstige belangen van de VS en die van Israël in de regio, dus zullen ze Erbil uiteraard niet zomaar laten vallen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 andere vergelijkbare gevallen noemen waar 'de wens medemensen te helpen' niet op kwam borrelen. Raar.
Misschien woon je in Enschede of Limburg. Ook soort buitenland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof alleen nieuwsuur. Maar zal anders de nieuwsuur app downloaden
Die andere gevallen ken ik niet. Maar we hebben het nu over dit geval. In dit geval wel toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 andere vergelijkbare gevallen noemen waar 'de wens medemensen te helpen' niet op kwam borrelen. Raar.
Nee Den Haagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien woon je in Enschede of Limburg. Ook soort buitenland.
Goed punt. Weet niemand meer inmiddels, vanwege niets minder dan gewoon slecht onderwijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoewel de Amerikanen in WOII natuurlijk ook behoorlijk veel man hebben opgeofferd om Europa en de Pacific te bevrijden.
Nee, ook in dit geval niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Die andere gevallen ken ik niet. Maar we hebben het nu over dit geval. In dit geval wel toch?
twitter:MidEasternist twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 22:31:43ISIS supporter takes picture showing presence right outside the White House following US strikes on Iraq. http://t.co/BUNaVrpAZ9 reageer retweet
Reactie #143.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
Getting closer:twitter:MidEasternist twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 22:31:43ISIS supporter takes picture showing presence right outside the White House following US strikes on Iraq. http://t.co/BUNaVrpAZ9 reageer retweet
Of gewoon door haat jegens Amerika...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Goed punt. Weet niemand meer inmiddels, vanwege niets minder dan gewoon slecht onderwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |