SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Nicequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
ik had nog best goede cijfers voor journalistiek
Correct Nederlands 7,8
Ja, denk dat ik nu hoger kan halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice
Maar Nederlands is ook wel makkelijk toch
ik weet geen eens meer mijn cijfers voor mijn examensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik nu hoger kan halen.
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
ik had ook een 5,4 zie ik nu voor iets waar ik niet voor had geleerd![]()
verder zevens en achten
Ga pianospelen. Overtref John zijn optreden bij College tourquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
oke lekker interessant
maar het is zo dood hier
ja het is dat ik die cijfers nu ziequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet geen eens meer mijn cijfers voor mijn examens
ja cijfers op vwo waren echt laag gewoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aan
Bij mij kan je de cijfers niet eens zien die je gehaald hebt bij toetsen, alleen de studiepunten die je gehaald hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is dat ik die cijfers nu zie
dacht dat ik een heel nieuw account zou krijgen van de HU maar ik kan dus gewoon dingen zien van mijn vorige opleiding
Nee ik ben niet goed lr, doe niet zo gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aan
[..]
Ga pianospelen. Overtref John zijn optreden bij College tour
yesss, in 2012 was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij kan je de cijfers niet eens zien die je gehaald hebt bij toetsen, alleen de studiepunten die je gehaald hebt![]()
Was je vorige opleiding journalistiek?
Wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
yesss, in 2012 was dat
en wat raar dat je dat niet kan zien
ik krijg zelfs statistieken te zien wat anderen haalden
Je liet het natuurlijk ook wel een beetje lopen niet wetende wat je wilde en wat je kon. Verder moeten vakken als wiskunde moeten je nou eenmaal liggen. Ook ik heb dat niet in mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja cijfers op vwo waren echt laag gewoon
dit is gewoon meer mn niveau denk ik zo
Hehe, eens kijken of je intro nog steeds op mijn telefoon staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben niet goed lr, doe niet zo gek
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfPrivacy lekker beveiligd dan
Maar die cijfers maken toch niet veel uit, ging er toch om of je voldoende haalde en daardoor je studiepunten.
Maar heb je die opleiding wel afgerond of dat niet?
Ja oke, ik deed niet echt wat meer op een gegeven moment na de zoveelste onvoldoendequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je liet het natuurlijk ook wel een beetje lopen niet wetende wat je wilde en wat je kon. Verder moeten vakken als wiskunde moeten je nou eenmaal liggen. Ook ik heb dat niet in mij.
[..]
Hehe, eens kijken of je intro nog steeds op mijn telefoon staat
[..]
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.
Hehe dacht serieus dat ik je zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
yesss, in 2012 was dat
en wat raar dat je dat niet kan zien
ik krijg zelfs statistieken te zien wat anderen haalden
niet per student maar meer als x procent haalde even hoog of hoger dan jij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfPrivacy lekker beveiligd dan
Maar die cijfers maken toch niet veel uit, ging er toch om of je voldoende haalde en daardoor je studiepunten.
Maar heb je die opleiding wel afgerond of dat niet?
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe dacht serieus dat ik je zag
Mja het was echt superdruk daar en ik liep er alleen langs hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.
Maar Sof, serieus. Die fouten die hij in de intro alleen al maakt. Dat deed jij beter hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
niet per student maar meer als x procent haalde even hoog of hoger dan jij.
Nee, na drie/vier maanden mee gestopt
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.
[..]
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?
*snobbelsquote:
Kan ik me voorstellen dat je het dan niet leuk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toen
Wajo vet actieffquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima verder
Net even naar het dorp gelopen
Alleen daar? :$$$quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zweet staat op mijn voorhoofd
Boeiend je staat toch dik voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Nja deze had ik echt niet mogen winnen. Tegen Fokkie had ik echt weer pech tho, kreeg op het beslissende moment een vraag waarvan ik niets wistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend je staat toch dik voor
kijk straks even de shows van deze week terug. Straks als in vanavond laat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Ook die van Hotel California nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Dat is buiten het laatste nummer ook wel een beetje een zaadplaat. Zou ik ook niet herkennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die van Hotel California niet
ja man ik was 17 en zij 23 en toen wilden ze een tijdschrift maken over seks en toen dacht ik: ik ga weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat je het dan niet leuk vindZeker met allemaal oudere mensen voel je je daar toch een beetje awkward.
Soms heb ik echt een ongelooflijke mazzel met vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja deze had ik echt niet mogen winnen. Tegen Fokkie had ik echt weer pech tho, kreeg op het beslissende moment een vraag waarvan ik niets wist
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die van Hotel California niet
Ik herkende hem toevallig omdat ik er nog iets van moest maken op schoolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is buiten het laatste nummer ook wel een beetje een zaadplaat. Zou ik ook niet herkennen
Je bent toch niet zo preuts hè?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man ik was 17 en zij 23 en toen wilden ze een tijdschrift maken over seks en toen dacht ik: ik ga weg.
Omdat het een geweldige band is met heerlijke muziekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.
The Last Resort is wel sterk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.
hoe kan ik daarover schrijven als ik celibaatleef leid???quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herkende hem toevallig omdat ik er nog iets van moest maken op school
Daarbij is the Eagles niet zaad
[..]
Je bent toch niet zo preuts hè?
Al zat ik ook met mensen in de klas die 4 jaar jonger zijn, maar gelukkig kan ik me heel goed aanpassen aan jongere mensen
Jij was waarschijnlijk geestelijk inderdaad alsnog de jongste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo preuts hè?
Al zat ik ook met mensen in de klas die 4 jaar jonger zijn, maar gelukkig kan ik me heel goed aanpassen aan jongere mensen
Eens opzetten. Ik zat hard aan de Falkenbachquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Last Resort is wel sterk.
quote:Morgen staat het dan te gebeuren. De restanten van tropische orkaan Bertha trekken over het land. Dat gaat volgens MeteoGroup in de middag gepaard met potentieel zeer forse regen- en onweersbuien die vanuit het zuiden het land binnentrekken, lokaal met zware windstoten tot mogelijk 100 kilometer per uur. Ook na passage van de buien waait het fors.
Hoe jij tegenover seks staat als maagd en hoe je denkt dat het is ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan ik daarover schrijven als ik celibaatleef leid???
Ja, niks mis met eeuwig jong blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk geestelijk inderdaad alsnog de jongste.
xD goeie grap heer lrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me nog te zoetsappig voor jou, maar nummer zit wel goed in elkaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Eens opzetten. Ik zat hard aan de Falkenbach
blijf toch binnenquote:
ja daar was ik toen niet zo open overquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe jij tegenover seks staat als maagd en hoe je denkt dat het is ofzo
[..]
Ja, niks mis met eeuwig jong blijven.
lekker binnen zitten met warme chocolademelk en een boekjequote:
Maar jij hoefde toch ook niet perse dat artikel te schrijven. Of wilden ze een heel blad maken vol met seks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar was ik toen niet zo open overdus niemand wist dat
wat gaan jullie doenquote:
Ja dat wilden ze, zoiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij hoefde toch ook niet perse dat artikel te schrijven. Of wilden ze een heel blad maken vol met seks?
Het is twijfelachtig of het een grap was overigens maar desondanks wil ik je bedanken voor dit oprechte en goed bedoelde complimentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
xD goeie grap heer lr
U meneer bent een heer en geleerde *tipt fedora*
Zoetsappig is voor mij geen probleem hoor. Als is het inderdaad wel erg lief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me nog te zoetsappig voor jou, maar nummer zit wel goed in elkaar.
succesquote:
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar had jij toch ook wel wat over te zeggen dan
Ooh dat is wel irritant altijd, maar heb je er nog iets aan gedaan of ben je toen gestopt toen dat plan ter sprake kwam?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggen
dan nu*quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggen
nee uiteindelijk werd het een tijdschrift over de straat ofzo. was wel leuk geworden volgens mij. heb daar niks aan gedaan want stopte toen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is wel irritant altijd, maar heb je er nog iets aan gedaan of ben je toen gestopt toen dat plan ter sprake kwam?
shitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan nu*
Je moet je 7,8 wel met verve verdedigen in Utrecht.
Ooh jammer welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee uiteindelijk werd het een tijdschrift over de straat ofzo. was wel leuk geworden volgens mij. heb daar niks aan gedaan want stopte toen.
Haal dat nohomo maar wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik later opgroei wil ik als LR zijn
Nohomo
ja wij moesten en vormgeving en inhoud helemaal goed doen. Ging echt om het geheel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer wel
Mijn tijdschriften maken voor opleiding was wel chill, gewoon vol met onzinMaar daar was inhoud minder belangrijk en ging het vooral om vormgeving
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik later opgroei wil ik als LR zijn
Nohomo
quote:
Dat is best een leuke opdracht welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij moesten en vormgeving en inhoud helemaal goed doen. Ging echt om het geheel.
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
een jongen van tinder zet nu allemaal vakantie foto's op facebook, my god
Nee, goed dat je me herinnerd die foto te verwijderen voordat ik hem weer per ongeluk een keer tegen kom en heel erg schrikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xD
Daar ben ik al 6 uur op aan het masturberen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xD
Uhu "schrikken". Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, goed dat je me herinnerd die foto te verwijderen voordat ik hem weer per ongeluk een keer tegen kom en heel erg schrik
jawel op zich, maar had toen geen zin meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best een leuke opdracht wel
je leeft wel goede leef nu ze weg is hequote:
zekerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je leeft wel goede leef nu ze weg is he
vers brood, verse appelsap
Ik had meestal allemaal goede ideeën voor tijdschrift maar kwam de helft daarvan er niet in omdat ik alles ging uitstellenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel op zich, maar had toen geen zin meer
lekker duur doen, niet naar de prijs kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
moet wat he nu ik zelf alles moet kopen
Dat doe ik altijd ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker duur doen, niet naar de prijs kijken
zoals mannen altijd doen volgens mij
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had meestal allemaal goede ideeën voor tijdschrift maar kwam de helft daarvan er niet in omdat ik alles ging uitstellen
je kan toch kijken op de bordjes hoe duur iets is en de goedkoopste pakken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd ja.
Ik weet van niets prijzen.
Dat denk ik elk jaar, maar het overkomt me toch steedsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ook
maar wat aan gaan doen dit jaar
is vaak viesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch kijken op de bordjes hoe duur iets is en de goedkoopste pakken?
Gewoon terugdenken aan het afgelopen jaar. Dat trekt je qua motivatie wel door je propedeuse fase.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ook
maar wat aan gaan doen dit jaar
ik ging op de havo pas mijn best doen op het laatst als ik het bijna niet zou halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik elk jaar, maar het overkomt me toch steeds![]()
Daarom zal ik hogere opleiding ook niet halen, want dit gedrag zit me in de weg.
Denk dat dat wel kan helpen ja, voelde me toen echt slecht omdat ik niks deed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon terugdenken aan het afgelopen jaar. Dat trekt je qua motivatie wel door je propedeuse fase.
precies ditquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging op de havo pas mijn best doen op het laatst als ik het bijna niet zou halen
alhoewel ik bij mn examens nauwelijks wat heb gedaan
Fotomodel. De volgende selfie kost je 5 euroquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat dat wel kan helpen ja, voelde me toen echt slecht omdat ik niks deed.
heb je al werk lr
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotomodel. De volgende selfie kost je 5 euroIk zal je mijn rekeningnummer direct even DM'en.
Oh en ik doe niet mee aan dit inzet tonen op school gesprek. Zelf totaal geen last van
Iedereen wel denk, lekker op deadlines werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg in mijn laatste jaar school altijd motivatie als er tijdsdruk op kwam.
Word het zo'n slecht weer danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende vrijdag op lowlands waarschijnlijk pukkelpopachtige tafarelen
Weeronline geeft op dit moment een 1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word het zo'n slecht weer dan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weeronline geeft op dit moment een 1.
ik vind vijf euro voor die foto te veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotomodel. De volgende selfie kost je 5 euroIk zal je mijn rekeningnummer direct even DM'en.
Oh en ik doe niet mee aan dit inzet tonen op school gesprek. Zelf totaal geen last van
Lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weeronline geeft op dit moment een 1.
zware windstoten en zwaar onweerquote:
#ripquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zware windstoten en zwaar onweer
als ik na vrijdag niet meer op fok post weten jullie waarom
lijkt me niet echt veilig dan in al die tentjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, dat is het ook nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lijkt me niet echt veilig dan in al die tentjes
paraplu meenemenquote:
gewoon op het festivalterrein blijven totdat ze gaan schreeuwen dat we uit de tenten moeten.quote:
mooi alles van boven bekijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker wegvliegen met zware windstoot toch
Lijkt me ook niet verstandig, maar ook gevaarlijk in de grote tenten dan denk ik zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon op het festivalterrein blijven totdat ze gaan schreeuwen dat we uit de tenten moeten.
als het weer echt een één blijft ga ik niet slapen. No way.
open veld lijkt mequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig, maar ook gevaarlijk in de grote tenten dan denk ik zo
Waar moeten al die mensen dan verzamelen trouwens als jullie uit de tenten moeten?
Die windstoten en regen had ik hier gisternacht al. Geen oog dicht kunnen doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 euro en ik beloof je er een meet & greet bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind vijf euro voor die foto te veel
je krijg tien cent van me
komt die meet en greet dan naar mij toe of moet ik daar ook nog voor reizen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die windstoten en regen had ik hier gisternacht al. Geen oog dicht kunnen doen
[..]
3 euro en ik beloof je er een meet & greet bij
Hier moet ik even over na denken. Ik kan van de fotoshoot natuurlijk ook een soort huiskameroptreden maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
komt die meet en greet dan naar mij toe of moet ik daar ook nog voor reizen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik even over na denken. Ik kan van de fotoshoot natuurlijk ook een soort huiskameroptreden maken.
"Sof, hier spreekt je moeder. Wat doet die vreemde jongen in onze huiskamer"
Ik ben wel bereid om te reizen hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik even over na denken. Ik kan van de fotoshoot natuurlijk ook een soort huiskameroptreden maken.
"Sof, hier spreekt je moeder. Wat doet die vreemde jongen in onze huiskamer"
Je hebt toch ook genoeg geld verdiend met al dat gewerk lijkt me?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef supersof het volgende:
ik heb te veel geld uitgegeven de laatste tijden nu moet ik allerlei belangrijke dingen kopen en zo duur allemaal
ik heb van de bijna 1000 euro die ik heb verdiend 200 gespaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook genoeg geld verdiend met al dat gewerk lijkt me?
Toch niet aan 40 paar schoenen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb van de bijna 1000 euro die ik heb verdiend 200 gespaard
vraag me niet waar ik het aan heb uitgegeven!
Geen een paar schoenenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet aan 40 paar schoenen mag ik hopen?
Persoonlijk hoop ik aan nagellak maar ik vrees voor snoep, kleding, boeken en drankquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb van de bijna 1000 euro die ik heb verdiend 200 gespaard
vraag me niet waar ik het aan heb uitgegeven!
Dat gaat ooit hoe dan ook goed komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om te reizen hoor
maar in verband met kosten ga ik maximaal tot utrecht
Krijg ik ook een meet en greetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat ooit hoe dan ook goed komen.
eten, kleding, drinken, uit eten, treinkosten, nutteloze dingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik aan nagellak maar ik vrees voor snoep, kleding, boeken en drank
[..]
Dat gaat ooit hoe dan ook goed komen.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
eten, kleding, drinken, uit eten, treinkosten, nutteloze dingen.
boeken ook inderdaad.
in september vrij reizen dus dan kunnen we wel wat afspreken rawr
Ik trakteer best vaak en koop dingen voor andere mensen dus dan gaat het best snelquote:
Ach niks mis met gul zijn tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik trakteer best vaak en koop dingen voor andere mensen dus dan gaat het best snel
ik ben te aardig
wel als de ander nooit wat terug geeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niks mis met gul zijn toch![]()
Alleen maar op je geld zitten is ook niks, je moet de economie ook draaiende houden
Ja uhm, dat klopt. Maar als je het geld niet voor het weggegeven hebt is prioriteiten stellen toch wel praktisch daar waar jezelf in het middelpunt moet staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niks mis met gul zijn toch![]()
Alleen maar op je geld zitten is ook niks, je moet de economie ook draaiende houden
Vast welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
eten, kleding, drinken, uit eten, treinkosten, nutteloze dingen.
boeken ook inderdaad.
in september vrij reizen dus dan kunnen we wel wat afspreken rawr
Kijk of je school een openbare mediatheek heeft met mogelijkheden tot het lenen van boeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef supersof het volgende:
oh leuk
211 euro naar studieboeken voor alleen het eerste blok
the joy
Maar is toch handig om alle boeken zelf te hebben. Ze hebben wel een bibliotheek. maar wat als de boeken altijd zijn uitgeleend?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja uhm, dat klopt. Maar als je het geld niet voor het weggegeven hebt is prioriteiten stellen toch wel praktisch daar waar jezelf in het middelpunt moet staan.
Van een bijbaantje word je niet rijk.
[..]
Vast wel
[..]
Kijk of je school een openbare mediatheek heeft met mogelijkheden tot het lenen van boeken.
Ik moet zelf ook meestal allemaal geld voorschieten omdat mijn vrienden dan weer geen geld hebben voor ietsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wel als de ander nooit wat terug geeftmaar dan doe ik het zelf ook niet meer natuurlijk
en ja precies, gewoon uitgeven
inso is het hier mee eens
Niks mis met prioriteiten stellen, maar je moet ook gewoon dingen doen die je leuk vind toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja uhm, dat klopt. Maar als je het geld niet voor het weggegeven hebt is prioriteiten stellen toch wel praktisch daar waar jezelf in het middelpunt moet staan.
Van een bijbaantje word je niet rijk.
Bij de HRO zijn vrijwel alle studieboeken wel een maand te lenen als je op tijd bent. (De aantallen zijn beperkt uiteraard) Geen idee hoe het in Utrecht geregeld is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar is toch handig om alle boeken zelf te hebben. Ze hebben wel een bibliotheek. maar wat als de boeken altijd zijn uitgeleend?
Dat blijkt, maar als jij je studieboeken met moeite kunt kopen omdat je te vrijgevig bent geweest gaat er dus iets niet goed. Geld moet niet rollen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met prioriteiten stellen, maar je moet ook gewoon dingen doen die je leuk vind toch.
En je hoeft ook niet extreem rijk te zijn om eten en wat kleren te kopen
ik bestel ze gewoon. als ze wel veel exemplaren hebben daar dan koop ik die voor het tweede blok misschien nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de HRO zijn vrijwel alle studieboeken wel een maand te lenen als je op tijd bent. (De aantallen zijn beperkt uiteraard) Geen idee hoe het in Utrecht geregeld is.
wat heb je gedaanquote:
Krijg je daar trouwens geen subsidie voor, die boeken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar als jij je studieboeken met moeite kunt kopen omdat je te vrijgevig bent geweest gaat er dus iets niet goed. Geld moet niet rollen.
Wellicht wel zo verstandig. Eerst maar eens een blok aftasten hoe alles precies werktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bestel ze gewoon. als ze wel veel exemplaren hebben daar dan koop ik die voor het tweede blok misschien niet
Gecondoleerd. Hopelijk slaan de fruitvliegjes hun slag niet nu je moe bent.quote:
Je krijgt al genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je daar trouwens geen subsidie voor, die boeken?
Moet ze ook nog bestellen trouwens
Had kwark laten staan. Stuk of tien eropquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel zo verstandig. Eerst maar eens een blok aftasten hoe alles precies werkt
[..]
Gecondoleerd. Hopelijk slaan de fruitvliegjes hun slag niet nu je moe bent.
[..]
Je krijgt al genoeg in Nederland.
Dacht dat je dat wel kreeg voor boekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt al genoeg in Nederland.
De prullenbakken ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had kwark laten staan. Stuk of tien erop
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prullenbakken ookSmerige beesten.
Zou het een regionale plaag zijn door het warme weer?
Heb nu geen zak erin. Deobus erin leeggespoten dus daar zijn ze wel wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prullenbakken ookSmerige beesten.
Zou het een regionale plaag zijn door het warme weer?
Welke kleur sokken had je aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:02 schreef Amoeba het volgende:
Echt net. Reed een beetje door Veldhoven, in een keer zie ik vanuit m'n ooghoek een rood licht staan. Even maximaal in de ankers.
Instructeur viel bijna van z'n motor af van het lachen
Grijs. Ik denk dat de kleur van m'n contactlenzen uiteindelijk bepalend was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke kleur sokken had je aan?
ik ben meubels aan het zoeken op ikeaquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben meubels aan het zoeken op ikea
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zou wel nice zijn als je zo snel kon verhuizen
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.
Is het raar om iemand mee te nemen? mijn moeder of een vriendin ofzo?
Nee, en vergeet ook niet strapped te gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.
ook niet je moeder?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietheel normaal hoor
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
toffe liniaal heb jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.
Srs reactie in je topic gezet fokkie
Nee dat zou ik ook niet doen, maar dit is gewoon kamer bezichtigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.
Srs reactie in je topic gezet fokkie
Sowieso omdat je ook gewoon wilt overleggen met iemand enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet doen, maar dit is gewoon kamer bezichtigen
ja dat is zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso omdat je ook gewoon wilt overleggen met iemand enzo.
Heb je wel geluk hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo
eerst maar eens afwachten of bezichtiging door gaat
denk het wel eigenlijk want hij was wel enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |