Maar Sof, serieus. Die fouten die hij in de intro alleen al maakt. Dat deed jij beter hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
niet per student maar meer als x procent haalde even hoog of hoger dan jij.
Nee, na drie/vier maanden mee gestopt
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.
[..]
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?
*snobbelsquote:
Kan ik me voorstellen dat je het dan niet leuk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toen
Wajo vet actieffquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima verder
Net even naar het dorp gelopen
Alleen daar? :$$$quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zweet staat op mijn voorhoofd
Boeiend je staat toch dik voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Nja deze had ik echt niet mogen winnen. Tegen Fokkie had ik echt weer pech tho, kreeg op het beslissende moment een vraag waarvan ik niets wistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend je staat toch dik voor
kijk straks even de shows van deze week terug. Straks als in vanavond laat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Ook die van Hotel California nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Dat is buiten het laatste nummer ook wel een beetje een zaadplaat. Zou ik ook niet herkennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die van Hotel California niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |