Daar ben ik al 6 uur op aan het masturberen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xD
Uhu "schrikken". Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, goed dat je me herinnerd die foto te verwijderen voordat ik hem weer per ongeluk een keer tegen kom en heel erg schrik
jawel op zich, maar had toen geen zin meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best een leuke opdracht wel
je leeft wel goede leef nu ze weg is hequote:
zekerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je leeft wel goede leef nu ze weg is he
vers brood, verse appelsap
Ik had meestal allemaal goede ideeën voor tijdschrift maar kwam de helft daarvan er niet in omdat ik alles ging uitstellenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel op zich, maar had toen geen zin meer
lekker duur doen, niet naar de prijs kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
moet wat he nu ik zelf alles moet kopen
Dat doe ik altijd ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker duur doen, niet naar de prijs kijken
zoals mannen altijd doen volgens mij
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had meestal allemaal goede ideeën voor tijdschrift maar kwam de helft daarvan er niet in omdat ik alles ging uitstellen
je kan toch kijken op de bordjes hoe duur iets is en de goedkoopste pakken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd ja.
Ik weet van niets prijzen.
Dat denk ik elk jaar, maar het overkomt me toch steedsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ook
maar wat aan gaan doen dit jaar
is vaak viesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch kijken op de bordjes hoe duur iets is en de goedkoopste pakken?
Gewoon terugdenken aan het afgelopen jaar. Dat trekt je qua motivatie wel door je propedeuse fase.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
uitstelgedrag, ik haat het maar doe het zelf ook
maar wat aan gaan doen dit jaar
ik ging op de havo pas mijn best doen op het laatst als ik het bijna niet zou halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik elk jaar, maar het overkomt me toch steeds![]()
Daarom zal ik hogere opleiding ook niet halen, want dit gedrag zit me in de weg.
Denk dat dat wel kan helpen ja, voelde me toen echt slecht omdat ik niks deed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon terugdenken aan het afgelopen jaar. Dat trekt je qua motivatie wel door je propedeuse fase.
precies ditquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging op de havo pas mijn best doen op het laatst als ik het bijna niet zou halen
alhoewel ik bij mn examens nauwelijks wat heb gedaan
Fotomodel. De volgende selfie kost je 5 euroquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat dat wel kan helpen ja, voelde me toen echt slecht omdat ik niks deed.
heb je al werk lr
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotomodel. De volgende selfie kost je 5 euroIk zal je mijn rekeningnummer direct even DM'en.
Oh en ik doe niet mee aan dit inzet tonen op school gesprek. Zelf totaal geen last van
Iedereen wel denk, lekker op deadlines werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg in mijn laatste jaar school altijd motivatie als er tijdsdruk op kwam.
Word het zo'n slecht weer danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende vrijdag op lowlands waarschijnlijk pukkelpopachtige tafarelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |