Oh ok. Dan klopt het wel. Danl jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is een rub een droge marinade. En ja, dus zoiets als jouw mix.
Het bier was lekker.quote:
Is die box het geld waard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef minilot het volgende:
Ik wilde de saaiste dingen uit de Foodelicious-box zo snel mogelijk uit de weg ruimen, dus gebruikte ik net de Louisiana-rub en de BBQ-saus in een tube voor 'n soort cajun burgers, met getoaste witte bollen en versgemaakte koolsla. Plus biertjes. *burp*
Zie SC voor korte recensie mijnerzijds:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die box het geld waard?
De winkel heeft leuke workshops en leuke producten, alleen zo duur vind ik...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanavond Texas-smoked-bbq-kip (Label Rouge ingesmeerd met een marinade van yoghurt, tomatenpuree, tabasco, ancho's en chippottle, knoflook, sojasaus, zout, gerookte paprika, en dat ligt nu te roken met mesquite-snippers). Daarbij zelfgemaakte patat, zelfgemaakte majo. Achteraf zelfgemaakt mangoijs van pakistaanse mango's met kardamomslagroom. Dat laatste net gemaakt en geproefd; lekker!
Danku! Wel een kleine correctie; de mango bleek nog niet volledig rijp (en voor ijs wil je eigenlijk overrijp), dus nu is het yoghurt-kaneelijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |