Als het kon zou ik ook lekker vaak gaan wokken, veel plezierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tosti hawai met Hela curry en een perfect zachtgekookt eitje met zout![]()
Beker ijskoude melk
Ik durf het niet te zeggen maar vanavond gaan we wokken
Oh jummie, jaloersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Leffe tripel en bitterballen met grove mosterd
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef minilot het volgende:
Ik wilde de saaiste dingen uit de Foodelicious-box zo snel mogelijk uit de weg ruimen, dus gebruikte ik net de Louisiana-rub en de BBQ-saus in een tube voor 'n soort cajun burgers, met getoaste witte bollen en versgemaakte koolsla. Plus biertjes. *burp*
Mwoaaah. Was wel aardig. Mijn eigen rubs en zelfgemaakte barbecuesaus zijn lekkerderquote:
Dat geloof ik. Wel mooi dat het eetbaar was..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Mwoaaah. Was wel aardig. Mijn eigen rubs en zelfgemaakte barbecuesaus zijn lekkerder
Vertel me. Wat zijn rubs.? Ik heb er vaak naar gevraagd in winkels en dan kijken ze me raar aan. Ja kruiden maar hoe en wat. Ik maak deze vaak en graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Mwoaaah. Was wel aardig. Mijn eigen rubs en zelfgemaakte barbecuesaus zijn lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ rub in dit geval ? Ik gebruik gewoon Braad en Gril mix van verstegen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel me. Wat zijn rubs.? Ik heb er vaak naar gevraagd in winkels en dan kijken ze me raar aan. Ja kruiden maar hoe en wat. Ik maak deze vaak en graagIk heb er geen verstand van, maar volgens mij is een rub een droge marinade. En ja, dus zoiets als jouw mix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ rub in dit geval ? Ik gebruik gewoon Braad en Gril mix van verstegen.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Oh ok. Dan klopt het wel. Danl jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is een rub een droge marinade. En ja, dus zoiets als jouw mix.
Het bier was lekker.quote:
Is die box het geld waard?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef minilot het volgende:
Ik wilde de saaiste dingen uit de Foodelicious-box zo snel mogelijk uit de weg ruimen, dus gebruikte ik net de Louisiana-rub en de BBQ-saus in een tube voor 'n soort cajun burgers, met getoaste witte bollen en versgemaakte koolsla. Plus biertjes. *burp*
Zie SC voor korte recensie mijnerzijds:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die box het geld waard?
De winkel heeft leuke workshops en leuke producten, alleen zo duur vind ik...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vanavond Texas-smoked-bbq-kip (Label Rouge ingesmeerd met een marinade van yoghurt, tomatenpuree, tabasco, ancho's en chippottle, knoflook, sojasaus, zout, gerookte paprika, en dat ligt nu te roken met mesquite-snippers). Daarbij zelfgemaakte patat, zelfgemaakte majo. Achteraf zelfgemaakt mangoijs van pakistaanse mango's met kardamomslagroom. Dat laatste net gemaakt en geproefd; lekker!
Danku! Wel een kleine correctie; de mango bleek nog niet volledig rijp (en voor ijs wil je eigenlijk overrijp), dus nu is het yoghurt-kaneelijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |