dit is een voorgerecht toch? hier kan een volwassen met niet op levenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef minilot het volgende:
Nou, dit was 'm dan (foto te bagger voor Foodgawker-topic): mijn bord vol alles zelfgemaakt Grieks & vegetarisch:
[ afbeelding ]
- Piepkleine dolmas (dolmatini?)
- Gefrituurde spanakopita (drielaags filodeeg, vulling van feta en spinazie)
- Slaatje van snijbietblad
- Druiven
- Tzatziki (heeft de hele middag uitgehangen)
- Zelfgemaakt brood
*burp*
We hadden er ouzo uit de vriezer bij en de sirtaki op Spotify
Nu een pietsje aangeschoten. Teveel ouzo. En daarna witte wijn.![]()
Ja, zwoerdquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb liever speklappen dan shaslicks
Voor mij als volwassen vrouw (die ook nog eens obees als de pest isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit is een voorgerecht toch? hier kan een volwassen met niet op leven
zelfs geen minilot toch?
Ze smaken nog beter irl kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Die soepen op jouw foto's zien er altijd verdomd goed uit!
Volvette yoghurt in de tzatziki, gefrituurde filodriehoekjes met feta erin, wijnbladrolletjes met rijst en ook nog eens brood - reken maar dat ik propvol zat toen het op was .quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit is een voorgerecht toch? hier kan een volwassen met niet op leven
zelfs geen minilot toch?
Omnomnomnomquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Volvette yoghurt in de tzatziki, gefrituurde filodriehoekjes met feta erin, wijbladrolletjes met rijst en ook nog eens brood - reken maar dat ik propvol zat toen het op was .
Daar had ik ook een bord van na het trainen.quote:
Oeh die loeihete vulling als je erin bijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |