Wtf die bitch koopt er zelf maar eenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als echte gentleman natuurlijk de paraplu boven je date houden terwijl jij nat regent
Ik ook niet. Ook niet op dates. Daarom silent disco of filmmarathon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik durf nooit een gesprek te beginnen
Als vrouw ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:11 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, van een beetje regen ga je als echte man immers niet dood.
Ja maar, zo behandel ik prinsesjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als vrouw ook niet hoorJe hoeft echt geen paraplu boven mijn hoofd te houden als het regent, ben niet van suiker
![]()
Wel wil ik je jas of vest hebben als ik het koud heb of kippenvel heb maar stiekem wil ik die gewoon omdat hij naar je date/vriendje ruikt![]()
Ik pronk regelmatig op Tinder met mijn 30 cm snoekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
Ik lees nu pas die q&a in de OP. Dus mijn 95cm snoek kan ik beter verwijderen.
Beter hengel ik naar bitches. Jwt!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik pronk regelmatig op Tinder met mijn 30 cm snoek
Dan heb ik liever dat je voor me kooktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar, zo behandel ik prinsesjes.
Ook dat doe ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat je voor me kookt
Niet. Goed. Gespeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat doe ik.
Doe eigenlijk alles. M'n ex bracht ik bijvoorbeeld elke ochtend koffie op bed. Elke. Fucking. Ochtend. Misschien is het daar mis gegaan.
Een beetje is niet genoeg he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet. Goed. Gespeeld.
Ben nu aan het snapchatten met een tinderdate van laatst. Ze heeft wel humor, een beetje...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet op dates. Daarom silent disco of filmmarathon.
Je bangbus een koets noemen vind ik dan wel weer heel charmant van je H_J. Kudos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik gooi altijd mijn jas over een plas water als ik mijn date uit de koets help stappen, jullie niet?
Nee ik start een epic dwergwerp activiteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik gooi altijd mijn jas over een plas water als ik mijn date uit de koets help stappen, jullie niet?
vet gemeen als ik in de plas wil springenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou je erin duwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
vet gemeen als ik in de plas wil springen
Dat is alleen als je met UF date toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee ik start een epic dwergwerp activiteit
Silence is gold, en ik ga voor goudquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is alleen als je met UF date toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
nou moet je haar niet gaan kleineren hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is alleen als je met UF date toch?
Och, UF is vast niet voor een kleintje vervaard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
nou moet je haar niet gaan kleineren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |