Tja, zonde. Misschien moet ik hem toch maar weer installeren.quote:
zal wel meevallen. Daten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
Volgens mij wordt er bijna meer gehosseld in het Tindertopic dan op Tinder zelf
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook nog nooit voorbij geweest bij mij geloof ik...
Oh, het was een grapje. Hilarisch.quote:
28, goede leeftijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.
DMquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, zonde. Misschien moet ik hem toch maar weer installeren.
Ah ok haha. Ik heb min leeftijd 22 en max leeftijd 34quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn max leeftijd staat nu ingesteld op 28, anders waren we elkaar geheid tegengekomen.
Neequote:
Prima leeftijd inderdaadquote:
Waar?quote:
21-30 hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok haha. Ik heb min leeftijd 22 en max leeftijd 34
Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
mijn 5e tinderdate is een feit. Over 2 uurtjes zie ik haar. <3
succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
mijn 5e tinderdate is een feit. Over 2 uurtjes zie ik haar. <3
Je kunt haar toch DMen?quote:
Wordt er serieus gedate door dit topic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
Volgens mij wordt er bijna meer gehosseld in het Tindertopic dan op Tinder zelf
Ja. En nog meer dan je zou denken ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt er serieus gedate door dit topic?
Ik kan het me eigenlijk best voorstellen? Of DM je nooit met users uit dit topic?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen we hier een lijst van opstellen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En nog meer dan je zou denken ook.
Ik ben ook zo naief dat ik dat normaal nooit doorheb. En nu nog denk ik dat ik de helft niet weet ofzo
Soms :$quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk best voorstellen? Of DM je nooit met users uit dit topic?
Mijn naam is haasquote:
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen we hier een lijst van opstellen?
quote:
Oh, ben ik weer naief aant doen? Zie, ik heb dat allemaal niet doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |