En lost meteen je achterlicht op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Aceton gaat dat er prima afhalen.
als ZIJ het nou mooi vindt, wat kan het jou dan rotten manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Je gaat me toch niet met droge ogen vertellen dat je dit mooi vind?
Voldoende? Het is dat je weet dat daar het knipperlicht aan is. Doe je achterlicht er bij aan, en het valt al helemaal niet meer op...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Aceton inderdaad.. zal het met een weekje of 4/5 eens proberen. Heb nog ca 30% van het rolletje over.
Aceton dus niet..Ik dacht dat alleen Thinner zo agressief was.. nope. Geen aceton gebruiken dus.
Dat het niets mag kosten is niet waar, maar ik wilde er gewoon graag wat aan doen en als dat goedkoop kan, waarom niet?
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpele bewerking op de telefoon met licht en saturation op z'n donkerst (volgens telefoon dan). Geeft een beetje aan dat er voldoende licht tussendoor komt
Knipperlichten aan, goed zichtbaar al zeg ik het zelf... Ken heel wat andere 'modificaties' die de lichtopbrengst erger belemmeren, zoals back-light spray. Dus m.a.w. , als backlight spray wel word goedgekeurd, waarom dit dan niet?
Beide worden met een APK niet goedgekeurd....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Aceton inderdaad.. zal het met een weekje of 4/5 eens proberen. Heb nog ca 30% van het rolletje over.
Aceton dus niet..Ik dacht dat alleen Thinner zo agressief was.. nope. Geen aceton gebruiken dus.
Dat het niets mag kosten is niet waar, maar ik wilde er gewoon graag wat aan doen en als dat goedkoop kan, waarom niet?
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpele bewerking op de telefoon met licht en saturation op z'n donkerst (volgens telefoon dan). Geeft een beetje aan dat er voldoende licht tussendoor komt
Knipperlichten aan, goed zichtbaar al zeg ik het zelf... Ken heel wat andere 'modificaties' die de lichtopbrengst erger belemmeren, zoals back-light spray. Dus m.a.w. , als backlight spray wel word goedgekeurd, waarom dit dan niet?
Goede grap, zou je iets mee moeten doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Catch22- het volgende:
Petrolhead en dan zo'n auto rijden
Zoek de betekenis van petrolhead eens op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Catch22- het volgende:
Petrolhead en dan zo'n auto rijden
Jij rijdt in die Mercedesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Foto van de voorzijde van de YRV ;
Oh nee wacht, wat doe ik nu? Krijg ik zo weer allemaal commentaar over mijn bejaardenverzamelaar
Jij rijdt in die Mercedesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Oh nee wacht, wat doe ik nu? Krijg ik zo weer allemaal commentaar over mijn bejaardenverzamelaar
Wat staat daar achter de jouwequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
ja hoor typisch weer een vrouw die die paardetrailer als eerste op valt.quote:
Iemand heeft verkeerd gequotequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is er iets met de quote knop aan de hand, eerst ik, nu TWC ook. Twc ook op tablet?
ipad uiteraard en niet zo'n prul. Ik ben dan ook een echte tablethead.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is er iets met de quote knop aan de hand, eerst ik, nu TWC ook. Twc ook op tablet?
Je weet het niet, en dus probeer je het zo te achterhalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga niets verklappen, eerst kijken of een andere petrolhead hem wel herkend?![]()
Lees mijn laatste 2 reacties + emoticons terug en je weet zelf al dat dat niet zo is. Als groot autoliefhebster droog en zonder afleiding mijn wagen naast die Elise zetten en niet weten of kijken wat het is... makes no sense. Bovendien hebben we het tot nu toe alleen over mijn wagen gehad...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je weet het niet, en dus probeer je het zo te achterhalen![]()
Eerste reactie neig in naar een 911, maar het kan ook iets Engels wezen
Da's mijn Maserati, ik stoor mij enorm aan de kleur, iemand tips?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga niets verklappen, eerst kijken of een andere petrolhead hem wel herkend?![]()
1. Waar het topic mee begon, plastidipquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's mijn Maserati, ik stoor mij enorm aan de kleur, iemand tips?
Als niemand het doet doe ik het maar...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap het nog steeds niet dat mensen/Fokkers aan het soort auto kunnen zien in hoeverre je petrolhead bent of niet. Dus kinderen tot 18 jaar kunnen niet van auto's houden? Want ze bezitten er geen? Mensen die door ongeval aan huis vastzitten en nooit meer kunnen autorijden, zijn per definitie ex-autofiel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:14 schreef Ciora het volgende:
Maar de plottwist is dat de Elise ook van Meike is en zij daarmee dus stiekem toch veel meer 'petrolhead' is dan de gemiddelde FOK!user met geknepen eco-leasert? Toch?
Maar dat maakt de tape oplossing wel weer raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:14 schreef Ciora het volgende:
Maar de plottwist is dat de Elise ook van Meike is en zij daarmee dus stiekem toch veel meer 'petrolhead' is dan de gemiddelde FOK!user met geknepen eco-leasert? Toch?
Past wel in het interieur van een Elisequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:51 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Maar dat maakt de tape oplossing wel weer raar.
Petrolhead.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet dat mensen/Fokkers aan het soort auto kunnen zien in hoeverre je petrolhead bent of niet. Dus kinderen tot 18 jaar kunnen niet van auto's houden? Want ze bezitten er geen? Mensen die door ongeval aan huis vastzitten en nooit meer kunnen autorijden, zijn per definitie ex-autofiel?
Bijna iedereen is een petrolheadquote:(figuratively) A person who is overly reliant on the use of their car, resisting any suggestion to use other means of transport.
Ach, je hoeft er maar eentje te strikken en de kans op een royale erfenis is aanwezig. Kun je een echte auto kopen met mooie achterlichten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Zoals?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er maar eentje te strikken en de kans op een royale erfenis is aanwezig. Kun je een echte auto kopen met mooie achterlichten.
Dat is nog meer heiligschennis dan op de achterlichten van een YRV.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Past wel in het interieur van een Elise
Ach zo'n YRV is toch veel handiger en comfortabeler dan zo'n lotus. in zo'n Lotus kan je net een pakje lotus koekjes halen. Luxe zit er niet op. Niks bekrachtigd, ramen met de hand bedienen. In de winter kan je binnen en buiten krabben. Van binnen behoorlijk lawaaiig en over de ramp die in of uitstappen heet maar te zwijgen. Waterdicht zijn ze ook allerminst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Ciora het volgende:
[..]
Petrolhead.
[..]
Bijna iedereen is een petrolheadMijn opmerking was in ieder geval bedoelt om aan te geven dat een aantal mensen die eerder in het topic postten dat je geen petrolhead zou zijn, hun mening waars. zouden bijstellen als ze wisten dat je een Lotus had.
Liever een Elise met tape dan een YRV zonder tape.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is nog meer heiligschennis dan op de achterlichten van een YRV.
Als jij tape in het interieur van een elise vind passen dan ben jij geen elise waard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Liever een Elise met tape dan een YRV zonder tape.
pijp mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Al hebben we een goede runner up voor lelijkste auto van de week, Turquaz52 zijn VerrotteWagen zouden ze ook beter door de schredder gooien.
Als wrak is de Elise nog mooier dan die YRVquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als jij tape in het interieur van een elise vind passen dan ben jij geen elise waard.
Maak je niet dik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:14 schreef Meike26 het volgende:
Waarom word er hier, op Fok, zoveel afgekraakt? Niet dat ik ermee zit hoor ....
Ik zal er hopelijk zo snel mogelijk in het donker of parkeergarage een foto of filmpje mee maken. Juist dit afplakken in kleine banen waar nog voldoende knipperlicht is te zien, is het naar mijn idee juist een miniem verschil met het origineel, terwijl mijn oorspronkelijke idee was om de lichten deels te smoken waardoor de lichtdoorlaatbaarheid stukken minder zou worden. Ik ken daarin echt veel beroerdere oplossingen. En ja het is huistuinkeuken tuning, maar dat maakt het juist imo ook wel weer geinig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb geen probleem met die auto. Wel met de huis tuin en keuken tuning zonder aan het overige verkeer te denken.
Je knipperlichten zijn dankzij je kunstwerk niet meer fatsoenlijk te zien. Als petrolhead zou je net rekening met andere automobilisten moeten hebben...
Levensgevaarlijk dit!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Meike26 het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ooit een auto gehad met aangepaste achterlichten. Deze waren compleet blauw, maar gewoon TUV goed gekeurd. Dit omdat de volledige lichtunit was ontworpen om hetzelfde licht te geven als de originele.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zal er hopelijk zo snel mogelijk in het donker of parkeergarage een foto of filmpje mee maken. Juist dit afplakken in kleine banen waar nog voldoende knipperlicht is te zien, is het naar mijn idee juist een miniem verschil met het origineel, terwijl mijn oorspronkelijke idee was om de lichten deels te smoken waardoor de lichtdoorlaatbaarheid stukken minder zou worden. Ik ken daarin echt veel beroerdere oplossingen. En ja het is huistuinkeuken tuning, maar dat maakt het juist imo ook wel weer geinig.
Ik zeg ook niet dat dit veel mooier is of dat dit de mooiste oplossing is, want zoals iemand ook al terecht opmerkte, van dichtbij ziet dat tape er ook niet uit, maar overall vind ik het tape wel die driehoeksvorm mooi onderbreken en dus vind ik het een verbetering
Beetje overdreven ditquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dit!
Verwijderen die handel alsjeblieft. Anders hoop ik op een dikke vette prent van de politie. Kom nou zeg.
Kan mij voorstellen dat ze bij regenachtig weer overdag best slecht zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beetje overdreven ditSorry maar Ferrari's van jaren 80/90 hadden ook achterlichten achter zwarte roosters en er zijn tig jeepachtigen die aftermarket roostertjes op hun achterlichten hebben geschroefd. Zoals een Freelander, Lada Niva of Jeep Wrangler. Oké, dit zijn brede stroken tape versus dunne spijltjes, maar is dit dan zo'n levensgevaarlijk verschil?
Ik ga vanavond wel even foto's maken.. Van een afstandje in het donker. Kijken wat dan de meningen zijn. Het lijkt wel of het pta forum plots allemaal Spee nazaadjes heeft
Je weet dat er aan de remlichten helemaal niks gebeurd is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:36 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat ze bij regenachtig weer overdag best slecht zichtbaar zijn.
Maar dat is net zo als met die gespoten achterlichten. Hoop dat ze een keer iemand in de kont jaagd omdat de remlichten minder licht geven dan een gloeiende spijker.
Hij wilde even leuk doen met die gloeinde spijker garp, maar heeft gewoon even De Kabouter gequote uit wegmisbruikersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je weet dat er aan de remlichten helemaal niks gebeurd is?
Ik bedoel niet deze auto, maar die klootzakken die hun achterlichten zwart spuiten, dus niet "smoke" maar gewoon zo bagger zwart dat ze amper zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je weet dat er aan de remlichten helemaal niks gebeurd is?
Iets met typegoedkeuringquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef Meike26 het volgende:
Beetje overdreven ditSorry maar Ferrari's van jaren 80/90 hadden ook achterlichten achter zwarte roosters
Alsof je het eraf haalt na die foto's... Jij zult toch vinden dat het genoeg licht geeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Beetje overdreven ditSorry maar Ferrari's van jaren 80/90 hadden ook achterlichten achter zwarte roosters en er zijn tig jeepachtigen die aftermarket roostertjes op hun achterlichten hebben geschroefd. Zoals een Freelander, Lada Niva of Jeep Wrangler. Oké, dit zijn brede stroken tape versus dunne spijltjes, maar is dit dan zo'n levensgevaarlijk verschil?
Ik ga vanavond wel even foto's maken.. Van een afstandje in het donker. Kijken wat dan de meningen zijn. Het lijkt wel of het pta forum plots allemaal Spee nazaadjes heeft
Omdat het licht nauwelijks verhinderd word. Slechts enkele lichtstroken zijn afgeplakt, voor de rest blijft alles even helder als altijd. Het is of je in een woonkamer zit met vol de zon in deze kamer, luxaflex naar beneden met de lamellen slechts enkele graden dichtgedraaid. Wat overblijft is nog steeds veel zon maar dan met allemaal strookjes schaduw. Dat idee. Heel wat anders dan die flauwe lampjes die je nog maar net ziet branden achter gesmoked glas, zoals de Corrado hierboven. Dat is Sjonnie en Anita waardig, nu kom ik nog maar net in aanmerking voor de category 'Alex en Denise' (of whatever). Het lijkt nu veel en brede stroken, maar valt echt wel mee. Ik heb jaren op de snelweg gezeten en vele versjonificeerde auto's voorbij zien komen, mijn aanpassing is daar echt maar een fractie van. Subtiel en ogenschijnlijk onschuldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alsof je het eraf haalt na die foto's... Jij zult toch vinden dat het genoeg licht geeft.
Veel plezier ermee. Bij deze hoor je bij de sjonnie en anita tunings club. Wees er trots op.
Omdat het licht nauwelijks verhinderd word. Slechts enkele lichtstroken zijn afgeplakt, voor de rest blijft alles even helder als altijd. Het is of je in een woonkamer zit met vol de zon in deze kamer, luxaflex naar beneden met de lamellen slechts enkele graden dichtgedraaid. Wat overblijft is nog steeds veel zon maar dan met allemaal strookjes schaduw. Dat idee. Heel wat anders dan die flauwe lampjes die je nog maar net ziet branden achter gesmoked glas, zoals de Corrado hierboven. Dat is Sjonnie en Anita waardig, nu kom ik nog maar net in aanmerking voor de category 'Alex en Denise' (of whatever). Het lijkt nu veel en brede stroken, maar valt echt wel mee. Ik heb jaren op de snelweg gezeten en vele versjonificeerde auto's voorbij zien komen, mijn aanpassing is daar echt maar een fractie van. Subtiel en ogenschijnlijk onschuldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Bij deze hoor je bij de sjonnie en anita tunings club. Wees er trots op.
Zichtbaarheid is voldoende idd,en als je er happy mee bent,wie ben ik om kritiek te leveren.quote:
Resterende tape van het rolletje dus in de auto flikkerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Zichtbaarheid is voldoende idd,en als je er happy mee bent,wie ben ik om kritiek te leveren.
![]()
Denk om je APK en verdroging van je tape,be safe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |