ja hoor typisch weer een vrouw die die paardetrailer als eerste op valt.quote:
Iemand heeft verkeerd gequotequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is er iets met de quote knop aan de hand, eerst ik, nu TWC ook. Twc ook op tablet?
ipad uiteraard en niet zo'n prul. Ik ben dan ook een echte tablethead.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is er iets met de quote knop aan de hand, eerst ik, nu TWC ook. Twc ook op tablet?
Je weet het niet, en dus probeer je het zo te achterhalenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga niets verklappen, eerst kijken of een andere petrolhead hem wel herkend?![]()
Lees mijn laatste 2 reacties + emoticons terug en je weet zelf al dat dat niet zo is. Als groot autoliefhebster droog en zonder afleiding mijn wagen naast die Elise zetten en niet weten of kijken wat het is... makes no sense. Bovendien hebben we het tot nu toe alleen over mijn wagen gehad...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je weet het niet, en dus probeer je het zo te achterhalen![]()
Eerste reactie neig in naar een 911, maar het kan ook iets Engels wezen
Da's mijn Maserati, ik stoor mij enorm aan de kleur, iemand tips?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga niets verklappen, eerst kijken of een andere petrolhead hem wel herkend?![]()
1. Waar het topic mee begon, plastidipquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's mijn Maserati, ik stoor mij enorm aan de kleur, iemand tips?
Als niemand het doet doe ik het maar...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Foto van de voorzijde van de YRV ;
Oh nee wacht, wat doe ik nu? Krijg ik zo weer allemaal commentaar over mijn bejaardenverzamelaar
Ik snap het nog steeds niet dat mensen/Fokkers aan het soort auto kunnen zien in hoeverre je petrolhead bent of niet. Dus kinderen tot 18 jaar kunnen niet van auto's houden? Want ze bezitten er geen? Mensen die door ongeval aan huis vastzitten en nooit meer kunnen autorijden, zijn per definitie ex-autofiel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:14 schreef Ciora het volgende:
Maar de plottwist is dat de Elise ook van Meike is en zij daarmee dus stiekem toch veel meer 'petrolhead' is dan de gemiddelde FOK!user met geknepen eco-leasert? Toch?
Maar dat maakt de tape oplossing wel weer raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:14 schreef Ciora het volgende:
Maar de plottwist is dat de Elise ook van Meike is en zij daarmee dus stiekem toch veel meer 'petrolhead' is dan de gemiddelde FOK!user met geknepen eco-leasert? Toch?
Past wel in het interieur van een Elisequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:51 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Maar dat maakt de tape oplossing wel weer raar.
Petrolhead.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet dat mensen/Fokkers aan het soort auto kunnen zien in hoeverre je petrolhead bent of niet. Dus kinderen tot 18 jaar kunnen niet van auto's houden? Want ze bezitten er geen? Mensen die door ongeval aan huis vastzitten en nooit meer kunnen autorijden, zijn per definitie ex-autofiel?
Bijna iedereen is een petrolheadquote:(figuratively) A person who is overly reliant on the use of their car, resisting any suggestion to use other means of transport.
Ach, je hoeft er maar eentje te strikken en de kans op een royale erfenis is aanwezig. Kun je een echte auto kopen met mooie achterlichten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Foto van de voorzijde van de YRV ;
Oh nee wacht, wat doe ik nu? Krijg ik zo weer allemaal commentaar over mijn bejaardenverzamelaar
Zoals?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er maar eentje te strikken en de kans op een royale erfenis is aanwezig. Kun je een echte auto kopen met mooie achterlichten.
Dat is nog meer heiligschennis dan op de achterlichten van een YRV.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Past wel in het interieur van een Elise
Ach zo'n YRV is toch veel handiger en comfortabeler dan zo'n lotus. in zo'n Lotus kan je net een pakje lotus koekjes halen. Luxe zit er niet op. Niks bekrachtigd, ramen met de hand bedienen. In de winter kan je binnen en buiten krabben. Van binnen behoorlijk lawaaiig en over de ramp die in of uitstappen heet maar te zwijgen. Waterdicht zijn ze ook allerminst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:53 schreef Ciora het volgende:
[..]
Petrolhead.
[..]
Bijna iedereen is een petrolheadMijn opmerking was in ieder geval bedoelt om aan te geven dat een aantal mensen die eerder in het topic postten dat je geen petrolhead zou zijn, hun mening waars. zouden bijstellen als ze wisten dat je een Lotus had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |