Dat is jouw probleem, dat zegt dus niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:24 schreef Yreal het volgende:
Sorry, ik heb een afkeer van die rendering dingen
Wie is hier nog meer voor? Ik wel op zich hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het vanwege het jubileum een tweedaagse reis zou gaan worden. Dat was het plan toch?
Op wat voor kosten komen we dan? Als je uitgaat van Duitsland, dan zit je wat reiskosten betreft op 2x 10 euro voor Schönes Wochenende (als je goedkoop wilt reizen). Op hoeveel moet je rekenen voor een simpele overnachting met een groep (in een hostel o.i.d. denk ik dan)?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is hier nog meer voor? Ik wel op zich hoormaar dan gaan de kosten wel een beetje omhoog
Jeugdherberg Aachen is vanaf 26,40 pppn met ontbijt in een dorm. Komt dus nog binnenlands vervoer plus in dat geval 2 keer Euregioticket per 2 volwassenen bij. plus bier en avondeten op de zaterdag. Reken op minstens 100-120 euro p.p. All-in, dat wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Op wat voor kosten komen we dan? Als je uitgaat van Duitsland, dan zit je wat reiskosten betreft op 2x 10 euro voor Schönes Wochenende (als je goedkoop wilt reizen). Op hoeveel moet je rekenen voor een simpele overnachting met een groep (in een hostel o.i.d. denk ik dan)?
Nürnberg is mooi, en daar is ook nog het DB-museumquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:51 schreef dennistd het volgende:
Maar goed, wil je dan zo dichtbij met twee dagen? Euregio is in 1 dag ook nog wel te doen volgens mij, dan kun je hiermee beter iets verder Duitsland in gaan lijkt me, dan zie je ook nog wat.
Op Eijsden staan al een hele tijd paaltjes, en ook vandaag stonden ze er nog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Eijsden en heerlen de kissel hebben geen paaltjes, eijsden heeft ook al weken geen automaat meer.
Klopt het trouwens dat ns de formele vervoerder is op heerlen- duitse grens ipv db?
Ik nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is hier nog meer voor? Ik wel op zich hoormaar dan gaan de kosten wel een beetje omhoog
quote:Nog nooit eerder gebeurd: 5 NIEUWE afleveringen in 1 week.
Alles is nu bekend, dit zijn ze (19:55 uur, Nederland 2):
25/08 Zwitserland: Fluëlen-Göschenen-Realp-Furka
26/08 Noorwegen: Monsjøen-Bodø
27/08 Engeland: Thirsk-Whitby
28/08 Nederland: 4 seizoenen special
29/08 Nederland: Amsterdam-Haarlem-Rotterdam
(Foto: Stoomtrein op de Furka, gemaakt vanuit de helikopter)
Niet met Fyra een uur sneller zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef Salatrel het volgende:
Wooo Amsterdam Haarlem Rotterdam kannie wachten
gisteren nog in gezeten. Toeslag verplicht verhaal door de omroep en dat ze ook de Ic naar Vlissingen konden nemen... de deuren gingen echter al dichtquote:
2X gisteren zowel tussen Adam Schiphol als Schiphol rotterdamquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef Ireyon het volgende:
Lol alsof je in Fyra ooit gecontroleerd wordt. Het niet kopen van toeslag en die 10 euro boete riskeren is vele malen voordeliger dan elke keer toeslag kopen.
* trainmanagerquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:46 schreef Ireyon het volgende:
Misschien omdat het vakantie is dan. Mijn huidige ononderbroken streak van Schiphol - Rotterdam zonder controles staat inmiddels op 14. Veertien. Veertien fucking keer geen conducteur langs zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |