Kuala lumpurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kerkrade-Landgraaf?
En waar moet ik dan gerust over zijn?
Neuh ben pas thuis op mijn verjaardag 6 februari .quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah zo, maar dat is kerst. Nieuwjaarsronde is altijd een zaterdag 2e helft van januari. En je mag van mij best mee hoorIedereen mag mee.
mja, als je nu plant dan kan iedereen vrij regelen voor die dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht. Dat is misschien helemaal niet handig. Het is voornamelijk afhankelijk van wie er mee gaan en zo
zo te zien 19 januari tot de 30equote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef b2py het volgende:
Ik heb geen idee wanneer de tentamens eindigen in Twente, JdM?
Dankuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:36 schreef boriq het volgende:
[..]
zo te zien 19 januari tot de 30e
Dat dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:36 schreef boriq het volgende:
[..]
zo te zien 19 januari tot de 30e
Gouda heeft nu alleen aan de centrumzijde poortjes. :’)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amsterdam Amstel, Centraal, Lelylaan, Sloterdijk, RAI, Bijlmer ArenA, Zuid, Science Park
Hoofddorp, Weesp, Haarlem, Alkmaar, Zaandam, Heerhugowaard, Den Helder
Utrecht Centraal, Overvecht, Lunetten, Zuilen, Leidsche Rijn
Breukelen, Amersfoort, Hilversum, Driebergen-Zeist,
Rotterdam Noord, Centraal, Lombardijen, Alexander, Blaak, Zuid
Groningen, Zwolle, Assen
Leeuwarden
Den Bosch, Roosendaal, Breda, Vlissingen, Tilburg, Eindhoven, Maastricht
Den Haag CS, HS, Leiden Centraal, Gouda
Nijmegen, Arnhem, Ede-W, Zutphen, Almelo, Hengelo, Deventer, Enschede
Welnee, dan gaat helemaal elke aap erop stemmen en heeft het helemaal geen zin meer.quote:
Maar nu ziet geen hond hem..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan gaat helemaal elke aap erop stemmen en heeft het helemaal geen zin meer.
Als alles meezit rond de klok van elfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
PSM hoe laat kun jij op een zaterdag in Heerlen of Maastricht zijn? Kan nog weleens een slijtageslag gaan worden dit
Ik zie het ja. Nou ja, zal eens kijken of er wat leuks te doen is in de tussentijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als alles meezit rond de klok van elf
Mag ik de heren adviseren via heerlen te reizen, daar is nu een hoop te zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Nou ja, zal eens kijken of er wat leuks te doen is in de tussentijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |