En maandag schreeuwen dat het zo moet blijven vanwege "gewoonterecht"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:23 schreef b2py het volgende:
Heeft iemand Mastwijk al gebeld?
Morgen ieder half uur intercity's naar de randstad! Vertel het door, vertel het door!
wattes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:23 schreef b2py het volgende:
Heeft iemand Mastwijk al gebeld?
Morgen ieder half uur intercity's naar de randstad! Vertel het door, vertel het door!
eoa politica uit Hoogeveen (als ik mij niet vergis, kan ook een ander dorp zijn) die directe IC verbindingen met de randstad wilde ipv. de sprinter nu.quote:
Oh, die harken. Ik dacht het dorpje op de veluwequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:55 schreef boriq het volgende:
[..]
eoa politica uit Hoogeveen (als ik mij niet vergis, kan ook een ander dorp zijn) die directe IC verbindingen met de randstad wilde ipv. de sprinter nu.
quote:
quote:De term is geïntroduceerd door de forumgebruiker Fles op het forum van ovinnederland.nl.
de sprinter daar is voor de rest van het land een IC met die rijtijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:55 schreef boriq het volgende:
[..]
eoa politica uit Hoogeveen (als ik mij niet vergis, kan ook een ander dorp zijn) die directe IC verbindingen met de randstad wilde ipv. de sprinter nu.
Het is de stoptrein met de hoogste Vgem van Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de sprinter daar is voor de rest van het land een IC met die rijtijden
Voor de afwisseling zouden we nu weer naar België moeten of we doen iets in de Euregioquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar girls? Waar gaan we heen met het nieuwjaarsrondje? Zo langzaamaan kunnen we wel weer eens wat beginnen te plannen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de afwisseling zouden we nu weer naar België moeten of we doen iets in de Euregio
Eigenlijk wel een moordend uitstekend plan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef b2py het volgende:
Ik hoorde eerder vanavond dat de Euregio niet zo duur is in het weekend
Met de sprinter naar Hoogeveenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar girls? Waar gaan we heen met het nieuwjaarsrondje? Zo langzaamaan kunnen we wel weer eens wat beginnen te plannen
en dan op de koffie bij Jan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:56 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Met de sprinter naar Hoogeveen
Ik heb altijd uitstekende plannen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk wel een moordend uitstekend plan.
Dat gaat ook wel weer wat ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik heb altijd uitstekende plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |