Ik zat al te zoeken naar ik kom er niet uitquote:
En bij elke buschauffeur ten zuiden van Sittardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken naar ik kom er niet uit
Te koop op stations in aken neem ik aan?
Oh dus in de bus gulpen-aken kan je dat kopen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij elke buschauffeur ten zuiden van Sittard
There was a time dat NS hem ook in de automaat had zitten. Maar ja dat was met papieren treinkaartjes.
onbeperkt bus/trein. En neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh dus in de bus gulpen-aken kan je dat kopen?
Onbeperkt Bus/trein? En is 1 persoon dan naar 8.5?
Zit nog steeds in de ns automaat, verder ook in de veolia en db automaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij elke buschauffeur ten zuiden van Sittard
There was a time dat NS hem ook in de automaat had zitten. Maar ja dat was met papieren treinkaartjes.
Dat kan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef dennistd het volgende:
Alleen in de ns automaten in zuid Limburg dacht ik
Die laatste is gewoon rechtstreeks zonder tussenstops.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:18 schreef b2py het volgende:
Ga maar eens van Enkhuizen naar Lelystad, of Heerenveen naar Groningen..
Het klopt toch dat je altijd met een omweg gaat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Ireyon het volgende:
Toch is het natuurlijk wel zo dat men over het OV-Chipkaart logo op deze manier niet goed heeft nagedacht.
Niet als je van stadscentrum naar stadscentrum gaat... Kaarsrecht stuk spoor tussen veel steden tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Het klopt toch dat je altijd met een omweg gaat?
Als je een rechte lijn tekent wel, die bus kronkelt overal doorheen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die laatste is gewoon rechtstreeks zonder tussenstops.
Die eerste is alleen op werkdagen enkele uren per dag
Dit is wat The Undutchables erover zegt:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Ireyon het volgende:
Toch is het natuurlijk wel zo dat men over het OV-Chipkaart logo op deze manier niet goed heeft nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |