Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.quote:
Yep. En ik stel al mijn domme vragen aan Jian. Die geeft me veel handige tips.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.
Jij zit naar complimentjes te vissenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.
Dat is ook wel een beetje overdreven. Het gaat naar omstandigheden aardig.
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Leuke verrassing voor je kinderen.
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Heb ik 'r gegeven en ik ga dat hier in het openbaar niet herhalen, 't moet niet naast 'r schoenen gaan lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.
Kon je trouwens al noten lezen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.![]()
Is het zo erg?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
Inmiddels gebruik ik die wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het zo erg?!![]()
Maar waarom gebruik je dan geen plectrum?
Ooh dat valt nog best mee danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Deze was 99 maar was een set, dus met alles wat ik nu nodig heb en het is een Ibanez.
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
LOL! Dat is letterlijk wat je zei ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
De instrumentale versie is ook welquote:
quote:
De expert spreekt:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[
[..]
Hangt er vanaf natuurlijk. Maar hij is het helemaal waard.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Was best een geweldige aanbieding dit, volgens mij had Lies ook de laatste.
Verstandig!quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig!
Leuk dat je het toch gedaan hebt, je bent er zo enthousiast over.
Geeft niks, Lies ook niet, maar die doet gewoon en dat gaat best goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Wat ben jij streng!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Drill sergeant Jianquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht opquote:
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.
Toen dacht ik dat het dan ook best met je 1e, 2e en 4e vinger kon. Maar dat mag niet!
zoietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht op
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.
Ik vind het tof dat Lies eraan begonnen is, gewoon omdat het haar leuk leek.
deze post en de titel van dit topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Ik geloof dat ik het toch niet snapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Daar zijn we het over eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laat
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken tochquote:
Ik heb begrepen dat ze ook een cursus 'typen met je tenen' heeft gevolgd. Gewoon omdat dat haar leuk leekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last van
Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Trainingsbroek, kerel. Trap ik niet in
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?quote:
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kostenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?
mwah soms ook op dinsdagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?
Ik schatte het al in ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Zoiets dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Deze:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het toch niet snap
sherlock, is that u?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van de TT hè, dat is zeg maar de grap ....
gewoon vaak neuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog aardig onder controle
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken toch
Ik vind het lief dat je het uitlegt en knap dat je je gitaar nog niet door de kamer hebt gesmetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
Jawel hoor en dan je ringvinger op de B weet je wel, dan krijg je ook een hele mooie G. Maar dat doen wij niet, wij doen gewoon heel klassiek om de redenen die ik je al gegeven heb en die we hier niet weer gaan bespreken, EIGENWIJS!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
ok klaar met het sexuele.quote:
Ja, heel goed BDS en de switch daarnaartoe is bijvoorbeeld een reden waarom je een G met 234 (dus met je pink speelt) m.a.w. snelheidquote:
Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
ok klaar met het sexuele.
ik ook niet![]()
mijn ex probeerde het altijd uit te leggen en ik snapte het pas al ik de noten zag![]()
gitaar was niet zo mijn ding denk ik.
Wat bedoel je met 234quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heel goed BDS en de switch daarnaartoe is bijvoorbeeld een reden waarom je een G met 234 (dus met je pink speelt) m.a.w. snelheid
We gaan cashen als een gek .....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
samen gay fanfics schrijven?
denk dat we daar perfect koppel voor zijn.
Ja dat heb ik ook. Naja niet dat ik gelijk solo's wil spelen maar het is wel leuk om iets van een liedje ofzo te horen. Daarom wissel ik af. Naast die liedjes die ik oefen, oefen ik veel op het lastige G en D akkoord. Maar die vind ik nog steeds lastig om te pakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.
Toen ik nog heel jong was, zo'n jaar of 10, kon ik wel noten lezen, maar ik heb nu geen flauw idee meer.
De meeste gitaristen lezen geen noten! (op klassiek geschoolde na dan, ik zelf lees ook noten) Het gros van de gitaristen leest bijna altijd in akkoordenschema's en tabs!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een leuke gitaarsolo ofzo hoor bedenk ik dat ik dat ook wil kunnen, maar ik wil het meteen goed kunnen en dat is wel een probleempje.
Toen ik nog heel jong was, zo'n jaar of 10, kon ik wel noten lezen, maar ik heb nu geen flauw idee meer.
Je hoeft geen noten te kunnen lezen om gitaar te spelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Naja niet dat ik gelijk solo's wil spelen maar het is wel leuk om iets van een liedje ofzo te horen. Daarom wissel ik af. Naast die liedjes die ik oefen, oefen ik veel op het lastige G en D akkoord. Maar die vind ik nog steeds lastig om te pakken.
Daar ben ik me van bewust? Ik kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hoeft geen noten te kunnen lezen om gitaar te spelen
Jij wilde een leuk grapje maken met de G7 volgens mij en toevallig zei je daar gitaartechnisch iets wijs, echt waar!quote:
is stiekem heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust? Ik kan dat ook niet.
Ja, ja, Watson een kleine schaamtesmiley is dan ook op z'n plaats dacht ik zo ..... met je Sherlockquote:
Ergens anders niet? Of gewoon een constatering? zo als: goh het is mooi weer.quote:
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje naquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
Sc-muziekles uurtje met meester JianMe like.
The Aftermath.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje na
Toch leuk om te volgen. Doet me denken aan een blauwe maandag en zeer pijnlijke vingertoppen. Kwam er achter dat ik het beter bij zingen kon laten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben echt niet begonnen, Lies stuitert nog een beetje na
Busted my mirror while fingering my G-string?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]
neemirror ipv minor.
ach twee keer plezier.
ow ja..diequote:
Leuk, ging het goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb het vanmiddag ook even geprobeerd op mijn gitaar met dat filmpje wat hier gisteren stond.
Leuk hoe enthousiast je bentquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon blij met die gitaar en raak er niet over uitgepraat. En ook niet echt uitgespeeld want ik blijf hem steeds pakken. En ik ben serieus blij met de hulp van Jian, dat maakt het makkelijker dan alles zelf uitzoeken en een kritische blik (en oor ook vooral) is handig want dat heb ik zelf nog niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon blij met die gitaar en raak er niet over uitgepraat. En ook niet echt uitgespeeld want ik blijf hem steeds pakken. En ik ben serieus blij met de hulp van Jian, dat maakt het makkelijker dan alles zelf uitzoeken en een kritische blik (en oor ook vooral) is handig want dat heb ik zelf nog niet.
is dat een ipad?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Busted my mirror while fingering my G-string?
[ afbeelding ]
Nee dat is (was) de gitaar van Matt Bellamy, van Muse. Een Manson met een spiegelbovenkant. En een touchpad dat een Korg Kaoss Pad aanstuurtquote:
quote:
Die ipad vervangt de pedalen? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
2:50 begint hij te kloten met de touchpad op z'n gitaar
Mwah, meer als, die touchpad stuurt één pedaal aan. Het is niet echt een pedaal, maar het is een effect ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ipad vervangt de pedalen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ik wel, met een tuner. Maar volgens mij kan het ook met een smartphone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik weet alleen niet of hij goed afgesteld is. Die snaren zitten er al 20 jaar op. Kan een leek de snaren ook goed afstellen?
Effect, zo heette hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, meer als, die touchpad stuurt één pedaal aan. Het is niet echt een pedaal, maar het is een effect ja.
Je zou er andere dingen mee aan kunnen sturen, omdat het midi is, en een hoop effects-units zijn aan te sturen met midi. Ik zou wel graag een aantal midi-triggers in m'n gitaar willen los van een pedalenbord om m'n effecten aan te sturen, kan je leuke dingen mee doen.
Pfff. Da's wel heel depressief.quote:
Dat heb ik al een week, sinds een vriend van me zat te noodlen met een looperpedaaltje dat hij gescoord had. Maar ik moet eerst m'n bureau (aka the Mountain of Madness) uitgraven om er bij te kunnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Effect, zo heette hetEn jij nu ook weer zin om je gitaar af te stoffen na Liesjes enthousiasme te horen?
ik moet dat denk ik live hebben gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
2:50 begint hij te kloten met de touchpad op z'n gitaar
Stemmen zal prima gaan, alhoewel met snaren van 20 jaar ....... Intoneren is een stap verder en moet je aan iemand overlaten die het kan en er verstand van heeft. Stemmen lijkt me even voldoende als je snaren het houden (het zou me hogelijk verbazen als ie nog op toon staat) Als je niet op gehoor kan stemmen, dan even via een tuner. Als je een smartphone hebt of een tablet ofzo dan kun je die zo downloaden en dan wijst het zichzelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik weet alleen niet of hij goed afgesteld is. Die snaren zitten er al 20 jaar op. Kan een leek de snaren ook goed afstellen?
Of zen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Da's wel heel depressief.
Ik vond het wel knap dat 'ie een nummer van Tears for Fears heeft genomen en het depressiever heeft kunnen makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pfff. Da's wel heel depressief.
haha Moutain of Madness..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb ik al een week, sinds een vriend van me zat te noodlen met een looperpedaaltje dat hij gescoord had. Maar ik moet eerst m'n bureau (aka the Mountain of Madness) uitgraven om er bij te kunnen.
Het is vrij makkelijk om bij een Muse concert afgeleid te zijn door lichtjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet dat denk ik live hebben gezien.
ik was alleen te druk met alle lichtjes enzo geloof ik
Die heb ik niet maar het maakt ook niet echt uit. Ik was verrast dat het in de verte al ergens op leek na een video van 10 minuten gezien te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, met een tuner. Maar volgens mij kan het ook met een smartphone.
Dat en een Necronomicon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha Moutain of Madness..
Stijgers , touwen en carabiners zijn aan te bevelen
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar het maakt ook niet echt uit. Ik was verrast dat het in de verte al ergens op leek na een video van 10 minuten gezien te hebben.
het was op een festival dus dan kan je wel nagaan dat ik niet bepaald nuchter wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij makkelijk om bij een Muse concert afgeleid te zijn door lichtjes
Ik wil ze nog steeds eens live zien, maar het verkocht altijd zo snel uit dat het niet grappig meer was
Inderdaad. Al was het nog knapper geweest om dat met een Joy Division song te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat 'ie een nummer van Tears for Fears heeft genomen en het depressiever heeft kunnen maken
Muse heb in in Duitsland gezien een paar jaar terug, viel live echt niet tegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
het was op een festival dus dan kan je wel nagaan dat ik niet bepaald nuchter was![]()
heb je met goede bands meestal.
Ik heb een electrische gitaar en in het verleden ramde ik er wel eens op en dan kwam er geluid uit maar geen muziek. Alleen al door dat down down up up down up begint het al een beetje op muziek te lijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?
Hobo, prachtig geluidquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Gezeik over die gitaren, is er niet iemand die Hobo of Clarinet speelt of Althoorn en die daarover wat wil vertellen. Babu?
Hahahahaquote:
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Gezeik over die gitaren, is er niet iemand die Hobo of Clarinet speelt of Althoorn en die daarover wat wil vertellen. Babu?
blokfluit ook goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Wanneer gaan we een bandje beginnen? We hebben alleen nog een drummer en een zanger(es) nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?
Leuk dat je het amusant vindt.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.
Vind ik eigenlijk wel een tof instrument, lekker mobiel.
Ik vind alles amusantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat je het amusant vindt.
Ik vind het echt een prachtig instrument.
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.
Vind ik eigenlijk wel een tof instrument, lekker mobiel.
Mijn moeder had ook een alt en bas blokfluit. Enorm grote dingen waar je de laatste gaten met kleppen moest bedienen. Mooie dingen dat.quote:
Ik vind een banjo wel gaaf. Kan jij die ook bespelen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.
Ik heb deze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.
ik was nooit goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook een alt en bas blokfluit. Enorm grote dingen waar je de laatste gaten met kleppen moest bedienen. Mooie dingen dat.
Moest ik ook aan denken zo gaaf,quote:
Ik dacht ooit dat ik er goed in wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik was nooit goed![]()
oftewel ik blaasde maar wat
nu kan ik geen blaasinstrumenten meer spele door mijn asthma
dus maar bij neergelegd dat ik nooit zalen zal plat spelen
quote:
mijn vader was zo blij toen mijn piano digitaal kon. hij was klaar mwt mijn gebler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik er goed in wasArme fam, knettergek werden ze er van
Wel lief dat ze me lieten uitrazen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat de klereherrie begint
hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
mijn vader was zo blij toen mijn piano digitaal kon. hij was klaar mwt mijn gebler.![]()
wel fijn dat ik zoveel mocht proberen kwa muziek. nog steeds hoor.
als ik maar niet ga zingen.
Top, die heeft Huug ook, althans daar heeft ie het steeds over, "zijn blokfluit" dus ik denk dat ie dat wel interessant vindt.quote:
Jawel een beetje,ik ben geen virtuoos ofzo. Ik ken mensen die er wonderen op kunnen verrichten, maar het is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind een banjo wel gaaf. Kan jij die ook bespelen?
Het zou een schande zijn als je hem niet zou kennen.quote:
Die baarden of de negert?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als je hem niet zou kennen.
Ja deze heeft een stukje historie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ziet er oud uit, hou ik van, diatonisch, zal op het doosje wel staan in welke toonsoort
Je weet niet wat je allemaal oploopt met zo'n gebruikt ding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja deze heeft een stukje historie.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Hier staat dat ie chromatisch is en een C-type. Is dat in jouw ogen goed of? Geen verstand van.
Die van mij is altijd in de familie geweest, dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet niet wat je allemaal oploopt met zo'n gebruikt ding.
Wat is goed, je hebt gewoon harmonica's in verschillende toonsoorten. of dit een goeie is weet ik niet daarvoor is mijn kennis van mondharmoica-merken te beperkt. Alleen chromatisch vind ik vreemd omdat die normaliter een schuif hebben die je kan indrukken om zeg maar een halve toon hoger te spelen en die die schuif kan ik niet ontdekken op deze vandaar ook dat ik dacht dat het een diatonische was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja deze heeft een stukje historie.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Hier staat dat ie chromatisch is en een C-type. Is dat in jouw ogen goed of? Geen verstand van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is goed, je hebt gewoon harmonica's in verschillende toonsoorten. of dit een goeie is weet ik niet daarvoor is mijn kennis van mondharmoica-merken te beperkt. Alleen chromatisch vind ik vreemd omdat die normaliter een schuif hebben die je kan indrukken om zeg maar een halve toon hoger te spelen en die die schuif kan ik niet ontdekken op deze vandaar ook dat ik dacht dat het een diatonische was.
Ah, wacht, het is een lange 24 double holes lees ik nu, dus 2 octaven met double holes voor halve tonen, zoiets zal het wel zijn, dus toch chromatisch (tegenwoordig hebben ze een beweegbare schuif)
Ik heb een beetje gezocht, en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is goed, je hebt gewoon harmonica's in verschillende toonsoorten. of dit een goeie is weet ik niet daarvoor is mijn kennis van mondharmoica-merken te beperkt. Alleen chromatisch vind ik vreemd omdat die normaliter een schuif hebben die je kan indrukken om zeg maar een halve toon hoger te spelen en die die schuif kan ik niet ontdekken op deze vandaar ook dat ik dacht dat het een diatonische was.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb er nog wat bij gezet, waardoor het toch ook wel een oude chromatische kan zijn, .... te weinig verstand vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gezocht, en ik denk dat je gelijk hebt.
Wat is daar dan chromatisch aan? Het verschil is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, wacht, het is een lange 24 double holes lees ik nu, dus 2 octaven met double holes voor halve tonen, zoiets zal het wel zijn, dus toch chromatisch (tegenwoordig hebben ze een beweegbare schuif)
Nenene..Ik schrok alleen maar van zoveel inzicht..ik snap nu ook veel meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah een mondharmonica-expert has arrived, enlighten us great one
Chromatisch omvat meerdere octaven. tik op google maar eens in chromatische mondharmocica en tik op afbeeldingen dan krijg je allemaal pics van harmonica's met een schuif, dat knopje aan de zijkant zeg maar. Maar die hebben ook gewoon 12 holes, door die schijf in te drukken worden het er als ware 24, die ouwe van jou heeft gewoon 24 holes naast elkaar standaard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is daar dan chromatisch aan? Het verschil is me nog niet helemaal duidelijk.
Dus eigenlijk is die van mij meer baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Chromatisch omvat meerdere octaven. tik op google maar eens in chromatische mondharmocica en tik op afbeeldingen dan krijg je allemaal pics van harmonica's met een schuif, dat knopje aan de zijkant zeg maar. Maar die hebben ook gewoon 12 holes, door die schijf in te drukken worden het er als ware 24, die ouwe van jou heeft gewoon 24 holes naast elkaar standaard.
Dat zeg niets, als er iemand jazz en blues kan spelen is het Toots Thielemans en die speelt echt op een chromatische hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
Zodra ik las dat een diatonische voor jazz en blues is hoopte ik dat die van mij diatonisch was.
Ga ijshockey doen ofzo ....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene..Ik schrok alleen maar van zoveel inzicht..ik snap nu ook veel meer
Cool, dan hou ik 'm nog even in de buurt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg niets, als er iemand jazz en blues kan spelen is het Toots Thielemans en die speelt echt op een chromatische hoor.
Hij is in elk geval niet standaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die van mij meer baas.![]()
![]()
The sarcasm is strong with this one.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene..Ik schrok alleen maar van zoveel inzicht..ik snap nu ook veel meer
Oh dat wil je niet weten, z'n middelste naam is Sarcasm, maar hij wordt wat ouder en milder ..... beetje een watje eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
The sarcasm is strong with this one.
Ik vind 'm soms best vervelend, en dat zegt veel, als ik het zeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh dat wil je niet weten, z'n middelste naam is Sarcasm, maar hij wordt wat ouder en milder ..... beetje een watje eigenlijk.
Dan slaagt ie dus nog steeds in z'n opzet ........quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind 'm soms best vervelend, en dat zegt veel, als ik het zeg.
Ieder z'n meug. Gelukkig zijn wij heel erg aimabel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan slaagt ie dus nog steeds in z'n opzet ........
Jah, wij wel, je had de blues brothers, maar wij zijn ontegenzeggelijk de aimabel brothers hoor, dat is algemeen bekend. Eigenlijk vind ik dat Choco ons in haar onderschrift moet plaatsen; Babu en Jian, the aimabel brothers, die zijn pas oké! Nou ja zoiets dus!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Gelukkig zijn wij heel erg aimabel.
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, wij wel, je had de blues brothers, maar wij zijn ontegenzeggelijk de aimabel brothers hoor, dat is algemeen bekend. Eigenlijk vind ik dat Choco ons in haar onderschrift moet plaatsen; Babu en Jian, the aimabel brothers, die zijn pas oké! Nou ja zoiets dus!
2 stuks. S.O.A.D. waren er net meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
Choco zit allemaal Queen nummers te spammen, die heeft zeker net gehoord dat Freddy Mercury is overleden ......
zo'n enkele zin uit die lyrics die je dan pakt hè, deze komt voor mij in de buurt;quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
I didn't make it baby, playing by the rules ..
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
De SC is net zo'n surprise ei. Je weet nooit wat je zult aantreffen. Maar chromatische harmonica's zag ik in mn stoutste dromen niet aankomen.
Dat heb je aan aimabele broeder Babu te danken, wij hebben ook zeer genoten. Als je een aanmoedigingsbijdrage wilt storten dan kun je dat per DM aangeven en dan krijg je het banknummer waarop je kunt storten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
De SC is net zo'n surprise ei. Je weet nooit wat je zult aantreffen. Maar chromatische harmonica's zag ik in mn stoutste dromen niet aankomen.
Dat slaat op jou Babu, beetje plat en weinig subtiel, maar het staat er toch maarquote:
Ja nice, behalve Rihanna en Jay-Z dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
zo'n enkele zin uit die lyrics die je dan pakt hè, deze komt voor mij in de buurt;
Life's a game but it's not fair,
I break the rules so I dont care
Graag gedaan. Eenheid in verscheidenheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
Ze mogen me best zien als een tiran, zo'n titel zou ik met eer dragen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat slaat op jou Babu, beetje plat en weinig subtiel, maar het staat er toch maar
Daarom postte ik ook de SOA versie dan zie je ze in elk geval niet .....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja nice, behalve Rihanna en Jay-Z dan.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom postte ik ook de SOA versie dan zie je ze in elk geval niet .....
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mogen ze volstaan met Uwe Genade. Tof hè, ik vind vooral dat "Genade" mooi staan, dat geeft het allemaal toch iets menselijksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze mogen me best zien als een tiran, zo'n titel zou ik met eer dragen.
He sjips, stickers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
Haha, het equivalent van 'Your Grace'.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mogen ze volstaan met Uwe Genade. Tof hè, ik vind vooral dat "Genade" mooi staan, dat geeft het allemaal toch iets menselijks
Ben benieuwd wie m snapt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, het equivalent van 'Your Grace'.
Mij noemen ze Babu, dat zegt al genoeg, ben hier voor jullie.
Welke maat schoenen heb je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze mogen me best zien als een tiran, zo'n titel zou ik met eer dragen.
hmm ik vraag direct een andere provider aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slechts een enkeling. Mijn bereik is nooit zo groot.
Ben jij zo'n paragnost die adhv schoenmaten aura's kan lezen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de persoon erboven.
Heb je in de zomer sandalen of dichte schoenen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben jij zo'n paragnost die adhv schoenmaten aura's kan lezen?
Geen sandalen in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je in de zomer sandalen of dichte schoenen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
Choco heeft mij in al haar onwetendheid en onbedoeld toch even op Queen gebracht. Deze is natuurlijk helemaal geweldig, alleen de aanvang al;
Here I am, I'm the master of your destiny,
Nou da's goed, daar kan niemand omheen, toch?
Give me your kings, let me squeenze them in my hands,
Your puny princes,
Your so-called leaders of your land,
I'll eat them whole before I'm done,
Need is say more![]()
En dan als kers op de taart;
Hey, hey, hey clear the way,
There's no escape from my authority - I tell you -
I am the one the only one, I am the god of kingdom come,
Over tirannen gesproken, prachtig
Merkwaardige vragen om een daderprofiel op te maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgende vraag gelijk, welke kleur sokken?
Ik zou geen interviews af gaan nemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja zo kan jij dat ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje met termen lopen smijten, maar onderbouwen ho maar. Zo kan ik het ook.
"Yes"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben er niet echt goed in?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou geen interviews af gaan nemen.
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mogen ze volstaan met Uwe Genade. Tof hè, ik vind vooral dat "Genade" mooi staan, dat geeft het allemaal toch iets menselijks
enzovoortsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, het equivalent van 'Your Grace'.
Mij noemen ze Babu, dat zegt al genoeg, ben hier voor jullie.
Niet zo hè. Ik weet al 30 jaar wat een baboe is. Als ik er een zooi van maakte zei mn ma altijd Ik ben je particuliere baboe niet. Dus...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand, allemaal dommelingen hier, jij bent de enige die kan googelen, gooooed
Gegoogeld, gelezen, snap nu, cute ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar jij verwacht een onderbouwing. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
[..]
[..]
enzovoorts
geen commentaar verder, ik was slechts gekscherend aan het duiden.
En ik vond het cute
Gekscherend van jou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
geen commentaar verder, ik was slechts gekscherend aan het duiden.
tja ik kon het niet helpen. Jullie gepraat, daar moest ik hartelijk om lachenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Babu spreek ik in mijn hoofd uit met de u van uur. Niet als Baboo.
Ik baboo, maar meestal gewoon Baconbus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Babu spreek ik in mijn hoofd uit met de u van uur. Niet als Baboo.
Dat van mij was serieus, het is Babu (of Baboe) die overal een grap van maaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
tja ik kon het niet helpen. Jullie gepraat, daar moest ik hartelijk om lachen
Ow bijvoorbeeld als je je kamer niet had opgeruimd dus. Dus baboe c.q. Babu betekent werkster, nah weten we ook weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet zo hè. Ik weet al 30 jaar wat een baboe is. Als ik er een zooi van maakte zei mn ma altijd Ik ben je particuliere baboe niet. Dus...
There there, soft kitty, warm kitty, little ball of furrr..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat van mij was serieus, het is Babu (of Baboe) die over een grap van maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |