Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.quote:
Yep. En ik stel al mijn domme vragen aan Jian. Die geeft me veel handige tips.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Haal je lessen van internet? Tegenwoordig kan je echt van alles online vinden.
Jij zit naar complimentjes te vissenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah.
Dat is ook wel een beetje overdreven. Het gaat naar omstandigheden aardig.
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Leuke verrassing voor je kinderen.
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Heb ik 'r gegeven en ik ga dat hier in het openbaar niet herhalen, 't moet niet naast 'r schoenen gaan lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit naar complimentjes te vissen![]()
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gekregen. Is leuk om te horen maar ik heb meer aan de feedback.
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian geeft je ook wel op je kloten als hij dat nodig vindt.
Kon je trouwens al noten lezen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je die niet ook gekregen hebt ......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.![]()
Is het zo erg?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
Inmiddels gebruik ik die wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het zo erg?!![]()
Maar waarom gebruik je dan geen plectrum?
Ooh dat valt nog best mee danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Deze was 99 maar was een set, dus met alles wat ik nu nodig heb en het is een Ibanez.
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
LOL! Dat is letterlijk wat je zei ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
De instrumentale versie is ook welquote:
quote:
De expert spreekt:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[
[..]
Hangt er vanaf natuurlijk. Maar hij is het helemaal waard.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Was best een geweldige aanbieding dit, volgens mij had Lies ook de laatste.
Verstandig!quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig!
Leuk dat je het toch gedaan hebt, je bent er zo enthousiast over.
Geeft niks, Lies ook niet, maar die doet gewoon en dat gaat best goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Wat ben jij streng!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Drill sergeant Jianquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onder
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht opquote:
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.
Toen dacht ik dat het dan ook best met je 1e, 2e en 4e vinger kon. Maar dat mag niet!
zoietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, ik vind beginnend gitaristen tof en die moet je aanmoedigen, maar ook gewoon teruggeven wat ze niet goed doen, daar hebben ze recht op
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel snap, want dan steekt je 3e vinger zo vreemd uit
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders is het net als met dat bijtende poesje, dan leren ze iets verkeerds aan.
Ik vind het tof dat Lies eraan begonnen is, gewoon omdat het haar leuk leek.
deze post en de titel van dit topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Ik geloof dat ik het toch niet snapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als die vingers op een rijtje moesten. Maar 4 zit eronder dus je hebt dan of links of rechts een vinger die niets doet dus dat maakt daarvoor denk ik niet zoveel uit.
Daar zijn we het over eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leuk ook voor de buren, zo 's avonds laat
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken tochquote:
Ik heb begrepen dat ze ook een cursus 'typen met je tenen' heeft gevolgd. Gewoon omdat dat haar leuk leekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig zit Lies nu te Fokken, daar hebben de buren geen last van
Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Trainingsbroek, kerel. Trap ik niet in
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?quote:
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kostenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Op je enkels of gewoon halverwege je dijbenen?
mwah soms ook op dinsdagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je dat altijd of alleen op vrijdagavond?
Ik schatte het al in ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Zoiets dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon halfverwege m'n dijbenen. Het moet allemaal niet te veel moeite kosten
Deze:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het toch niet snap
sherlock, is that u?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van de TT hè, dat is zeg maar de grap ....
gewoon vaak neuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het nog aardig onder controle
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee Lies, maar ik heb er 12 dm's aan gewijd om het je uit te leggen en je snapt 't toch, ga ik het niet hier nog een keer uitgebreid bespreken toch
Ik vind het lief dat je het uitlegt en knap dat je je gitaar nog niet door de kamer hebt gesmetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
Jawel hoor en dan je ringvinger op de B weet je wel, dan krijg je ook een hele mooie G. Maar dat doen wij niet, wij doen gewoon heel klassiek om de redenen die ik je al gegeven heb en die we hier niet weer gaan bespreken, EIGENWIJS!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Waarbij links je wijsvinger, in het midden je wijsvinger en rechts je ringvinger.
Maar ik leer hem: links je middelvinger, midden je ringvinger en rechts je pink.
Dus ik dacht dat ook kon: links wijsvinger, midden je middelvinger en rechts je pink.
Maar dat mag dus niet.
Ik vond het best logisch dat het wel mocht.
ok klaar met het sexuele.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |