Persoonlijk vind ik het vele malen fijner lopen dan een bottlebelt. ook na meer dan 4 uur lopen heb ik er totaal geen last van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:04 schreef Danter het volgende:
Ik vraag mij wel altijd af of dat lekker zit.. zo n race vest.. ben er qua afstanden nog lang niet aan toe maar gewoon uit nieuwschierigheid haha
Vrijdag ochtend voor vertrek toch nog ff een snel 5k rondje gedaan ondanks vermoeidheid.. t weekend word er niet meer hardgelopen ivm een weekendje weg maar ik heb net wel n rondje ameland gefietst met windkracht 7 tegen op de eerste helft.. morgen gaan de benen ook nog wandelen dus las maandag een echte rust dag in denk ik zo
net over halverwegequote:
als je eentje hebt die goed bij je past dan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het vele malen fijner lopen dan een bottlebelt. ook na meer dan 4 uur lopen heb ik er totaal geen last van.
Woei nu al! Jij bent pas in oktober aan de beurt en gaat als een speer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
18km op de planning *boks
Dinsdagavond 18km door Meijendel gepland, met versterking van d'n Zwabber, Murmeli en mijn meneer
Dat betekent langste duurloop ooit, bomgordel van Murmeli testen en voor het eerst eten tijdens een training.
Ik heb er zin in, maar ben ook wel blij dat ik tot dinsdagavond even niks kan doen
Deze week 32, volgende week 35, dan afbouwen en nog twee keer rond de 30 geloof ik. Of misschien nog een 35? Zoiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo, gaat je meneer 32 doen?
Daarna toch wel even wat minder ver? Tis nog 7 weken.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
18km op de planning *boks
Dinsdagavond 18km door Meijendel gepland, met versterking van d'n Zwabber, Murmeli en mijn meneer
Dat betekent langste duurloop ooit, bomgordel van Murmeli testen en voor het eerst eten tijdens een training.
Ik heb er zin in, maar ben ook wel blij dat ik tot dinsdagavond even niks kan doen
Ook een marathon op de planning staan? Mijn bucketlist zegt voor mijn 45e, dan heb ik nog 5 jaar en een pietsie haha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:25 schreef Nirak het volgende:
Jeetje wat een poke eind lijkt me dat. En toch denk ik dat ik dat ook ooit wil kunnen lopen
Morgen eerst maar eens een km of 7-10, kijken hoe ver ik kom
Ja, er is een fok groep. Even door de zoekfunctie heen gooien dan vind je hem wel. Als je dan Mossel hier een PM stuurt wie je bent en dat je erbij wilt kan hij je als lid accepteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef LyannaRuns het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik telkens te vragen. Is er een FOK groepje op Endomondo of iets dergelijks? Moet je examen doen om er bij te mogen?
zie opquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef LyannaRuns het volgende:
Oh ja, dat vergeet ik telkens te vragen. Is er een FOK groepje op Endomondo of iets dergelijks? Moet je examen doen om er bij te mogen?
Nee, niets op de planning staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Ook een marathon op de planning staan? Mijn bucketlist zegt voor mijn 45e, dan heb ik nog 5 jaar en een pietsie haha.
Maar man oh man, wat een eind.
Murmpje, 20K? Joh! Succes daarmee!
dat moet je in principe genoeg tijd geven mocht je het echt willen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Ook een marathon op de planning staan? Mijn bucketlist zegt voor mijn 45e, dan heb ik nog 5 jaar en een pietsie haha.
Komende week is mijn laatste week stage, maar mijn scriptiebegeleider is verder gelukkig niet zo streng met deadlines. Het is vooral voor mezelf dat dat ding zo snel mogelijk af moet, want ik ben een beetje op en ik wil vakantie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:03 schreef Nirak het volgende:
Hoeveel weken krijg je extra Hats?
Morgen even ontspannen tijdens het tailjoggen!
Thanks!quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:11 schreef streamnl het volgende:
Heel veel plezier Schoorl lopers!![]()
Mooi gebied dus geniet ervan!
Lijkt me ook redelijk hoog te zitten, volgens mij best zwaar als je daar twee volle bidons in hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
tot vandaag nog nooit van het merk Orangemud gehoord maar ik weet niet wat ik van hun hydro-vests moet denken.
Het lijkt me niet echt handig lopen.....zit misschien wel solide op je rug maar ik denk dat het geklots je gestoort maakt na een tijd
Wat is jullie gedachte?
[ afbeelding ]
if your dreams don't scare you they aren't big enough......quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:33 schreef Angel-A het volgende:
Ik had net een nachtmerrie over Schoorl, ik weet niet of ik nog wel durf![]()
LOL. Komt vast goed. Veel plezier allemaal in Schoorl!quote:Op zondag 10 augustus 2014 07:33 schreef Angel-A het volgende:
Ik had net een nachtmerrie over Schoorl, ik weet niet of ik nog wel durfDe paden waren heel steil, ik was de enige die er niet tegenop kon rennen en het werd donker want de zon ging al onder en ik was verdwaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |