Heldinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien komt het wel omdat ik vrijdag een aantal keer door het raam geklommen ben op het werk…! Dat is ook een beweging die ik niet elke dag maak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:54 schreef Daph_ het volgende:
Goed bezig Gup
Mijn rondje ging ruk net.. Niet vooruit te branden, last van steken in m'n buik, knetterharde wind.. Meh. Volgende keer beter dan maar?Daph_ waar loop jij? Als ik op Endomondo kijk zie ik een kaartje van de Bosbaan maar zonder route.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig, veel plezier!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:38 schreef Gogo83 het volgende:
Hij is idd mooi!![]()
Als zo mijn ontbijt op is en de cadeautjes voor mijn moeders verjaardag zijn ingepakt gaan mossel en ik naar de Veluwe. mossel voor weer veel kilometers met Swets samen en als ze terug zijn kunnen E.T. en ik mooi een rondje lopen. Zin in!!
Ik loop in Zaandamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:09 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Daph_ waar loop jij? Als ik op Endomondo kijk zie ik een kaartje van de Bosbaan maar zonder route.
Het is niet handig als iedereen je kaartjes kan zien. Vooral niet als ze daardoor weten wanneer je niet thuis bent en besluiten dan langs te komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:42 schreef Angel-A het volgende:
Oh, dat is niet handig.ik vind het altijd wel leuk om te zien in welke omgeving mensen lopen.
Zeker erg mooi!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, vooral dat! Mijn Garmin doet t nog perfect en ik ben er heel erg blij mee. Maar deze is gewoon wel heel erg mooi![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet handig als iedereen je kaartjes kan zien. Vooral niet als ze daardoor weten wanneer je niet thuis bent en besluiten dan langs te komen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi!
en om even aan te geven hoeveel interesse Mrs.RD heeft in ultra running.
Ze vroeg 'wanneer gaan we precies naar Naseby?' ik: donderdag, dan kunnen we vrijdag een beetje rondkijken en de start van de 100 milers zien om 12 uur 's middags
Mrs.RD: 'are they gonna run through the night???!!!!......sad.... ', gevolgd door een van de beste eye rolls die ik ooit gezien heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef LyannaRuns het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is er ergens een knop om of zo want sinds vorige week zaterdag (fartlek training met mijn running club) loop ik ineens een halve tot een hele minuut sneller per kilometer. Vandaag ondanks de wind een bekertje gelopen op de 3 en de 5K o.O En ik had nog wel bedacht dat ik echt een beetje moest temperen met de snelheid. Dit was niet voluit in ieder geval.Ineens heb je het gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met je PR!
Sinds een van mijn trainers van mijn loopgroep me heeft gewezen op een andere (betere) manier van lopen, zit ik steeds constanter 15 seconden onder mijn min/km-gemiddelde, zonder er te veel moeite voor te hoeven doen. Als ik moe word, ga ik stampen en zwalken zei ze dus ik moest wat aan de souplesse doen want "als je sprint ben je een Keniaan dus je kan die knieën best optillen".![]()
En het is inderdaad raar weer. Het leek vanochtend koud, maar het is warm, als de zon doorbreekt is het benauwd, maar vochtig, en dat is even afzien. Maar dan komt er een windvlaag en die vond ik heerlijk. Zelfs wanneer die van voren kwam. Het zorgde in ieder geval voor genoeg afwisseling en uitdagingen tijdens mijn ronde van vanochtend! Weer 13km gedaan, en hij ging weer beter (niet sneller of zo, gewoon beter) dan donderdag, dus langzaam maar zeker toewerken naar die 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat het niet handig is als je kaartjes niet te zien zijn wanneer dat wel de bedoeling is, de kaartjes die wel op openbaar staan dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet handig als iedereen je kaartjes kan zien. Vooral niet als ze daardoor weten wanneer je niet thuis bent en besluiten dan langs te komen
18km op de planning *boksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
11km 71 min *boks
Ik zit eraan te denken om even gek te doen morgenochtend. Er staat of 13, of 20, of 32 op het program. 13 dan maarAlleen omdat ik dan best lang op de meneer van de 32 moet wachten kan ik ook naar huis gaan lopen = ca 5 km.
Dan toch 18 km op de teller met een korte pauze
Ik dacht nog even aan die 20 maar dat lijkt me wat veel van het goede.
Ach zo! In dat geval ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:25 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet handig is als je kaartjes niet te zien zijn wanneer dat wel de bedoeling is, de kaartjes die wel op openbaar staan dus
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ineens heb je het gewoon!Gefeliciteerd met je PR!
Sinds een van mijn trainers van mijn loopgroep me heeft gewezen op een andere (betere) manier van lopen, zit ik steeds constanter 15 seconden onder mijn min/km-gemiddelde, zonder er te veel moeite voor te hoeven doen. Als ik moe word, ga ik stampen en zwalken zei ze dus ik moest wat aan de souplesse doen want "als je sprint ben je een Keniaan dus je kan die knieën best optillen".![]()
En het is inderdaad raar weer. Het leek vanochtend koud, maar het is warm, als de zon doorbreekt is het benauwd, maar vochtig, en dat is even afzien. Maar dan komt er een windvlaag en die vond ik heerlijk. Zelfs wanneer die van voren kwam. Het zorgde in ieder geval voor genoeg afwisseling en uitdagingen tijdens mijn ronde van vanochtend! Weer 13km gedaan, en hij ging weer beter (niet sneller of zo, gewoon beter) dan donderdag, dus langzaam maar zeker toewerken naar die 16.Ja tis een of ander mentaal knopje of zo, heel raar! Naja, blij in ieder geval hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de wind tegen ook lekker hoor, even afkoelen. Nice, die 13K, ook op weg naar de Dam tot Dam?
Yuki, Murmel, Zwabber en meneer Yuki, veel succes dinsdagavond, 18K, da's best een eind. En mosselmossel, 25K ?? Wow, respect!!I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
Dat had je een paar weken geleden niet gedacht te lopen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:17 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. 25km hardlopen is best een pleuris-eind.
Nou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Tuurlijk.. Aantal rugzakken getest bij scarabee, en welke zit het fijnste...?
de duurste natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
De rozequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Dingdingding!quote:
Geen rozequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dingdingding!
[ afbeelding ]
Nathan racevest
Zo, gaat je meneer 32 doen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
11km 71 min *boks
Ik zit eraan te denken om even gek te doen morgenochtend. Er staat of 13, of 20, of 32 op het program. 13 dan maarAlleen omdat ik dan best lang op de meneer van de 32 moet wachten kan ik ook naar huis gaan lopen = ca 5 km.
Dan toch 18 km op de teller met een korte pauze
Ik dacht nog even aan die 20 maar dat lijkt me wat veel van het goede.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen rozeen jeetje, wat een apparaat zeg! Hij lijkt heel groot, of valt dat mee in het echt?
Zo is het ook weer. Nergens last van gehad eigenlijk. Alleen dat het zo ver was. Was wel gezellig met Swets. Maar de laatste 4km alleen was nog even afzien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat had je een paar weken geleden niet gedacht te lopen!
Afzien, maar wel geredquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zo is het ook weer. Nergens last van gehad eigenlijk. Alleen dat het zo ver was. Was wel gezellig met Swets. Maar de laatste 4km alleen was nog even afzien.
Mooi ding!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dingdingding!
[ afbeelding ]
Nathan racevest
Nope, op weg naar de Tilburg Ten Miles over vier weken. En de loopgroep probeert me over te halen mee te doen met de Zeven heuvelenloop maar ik twijfel nog. Niet zozeer vanwege de afstand maar vanwege het gedoe om er te komen met heel je hebben en houden. In de potentiële kou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Ja tis een of ander mentaal knopje of zo, heel raar! Naja, blij in ieder geval haha
Ik vond de wind tegen ook lekker hoor, even afkoelen. Nice, die 13K, ook op weg naar de Dam tot Dam?
42 en een beetje is nog veel verderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:17 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. 25km hardlopen is best een pleuris-eind.
Weet ik. Maar daar mag ik dan ook nog bijna twee maanden voor trainen, dus dat hoef ik nu nog niet te kunnen.quote:
Hahaha mooi is dat he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD: 'are they gonna run through the night???!!!!......sad.... ', gevolgd door een van de beste eye rolls die ik ooit gezien heb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |