ja, general chat en fin. zijn hier onder gebrachtquote:
Mooi, scheelt switchen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, general chat en fin. zijn hier onder gebracht
True. Maar dan geen kidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef hatsaflats het volgende:
Het fijne van samenwonen lijkt me wel dat je de vaste lasten kunt delen. Dan blijft er meer geld over om uit te geven
I believe in the blerchquote:
I believe, above all, in myselfquote:
^^quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I believe, above all, in myself
eet je veel suiker gedurende de dag? dit kan soms maagklachten geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Cynic het volgende:
Ik heb de laatste weken telkens buikpijn (en opgeblazen gevoel) tijdens en na het hardlopen, vooral is ik het tempo wat hoger leg. Knap irritant. Zou ook zo niet weten waar het van komt. Volgens mij eet ik niet raar, vandaag na het werk naar huis gelopen en toen had ik iets van 2 uur van tevoren voor het laatst een mueslireep gehad. Tips/ideeën?
Echt fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef Corniel het volgende:
Heb je vakantie, is het nog nauwelijks bij te lezen. Mensen die gezeik hebben over hun persoonlijke uitgaven: spreek met je partner gewoon zakgeld af. Een bedrag (bij ons is het 450 euro per maand, maar een ander bedrag kan natuurlijk ook) dat je vrij kan besteden aan vakanties, hobbies, uitgaan (zonder je partner), extra kleding, ect. Scheelt echt een hoop gezeik.
Hier in Noorwegen een dag gewandeld, een vandaag gefietst en een stukje gerend (11 km), een ook al een dag 15 km gerend. Het gaat hier alleen wel af en toe omhoog, ben benieuwd naar de stijgingspercentages, maar ik gok op af en toe 10%+. Nog geen Balijbrug natuurlijk, maar toch ook pittig.
Deel een, deel twee, of toch mijn matige gevoel voor humor? (Hmm, dat laatste kan het gewoon niet zijn)quote:
Die 450 euro natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Corniel het volgende:
[..]
Deel een, deel twee, of toch mijn matige gevoel voor humor? (Hmm, dat laatste kan het gewoon niet zijn)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Maar jullie zijn allemaal van die serieuze hardloopFOK!kers en ik kom teveel in ONZ en KLB. Maar eckte FOK!kers snappen mij.
Kut, nu viel het kwartje pas. Maar ik heb een excuus, ik heb al jaren geen NL tv-reclamesquote:
Sinds april zijn we juist behoorlijk geminderd..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eet je veel suiker gedurende de dag? dit kan soms maagklachten geven.
Haha! Scherp scherp!quote:
Hier is het kwartje nog steeds niet gevallen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kut, nu viel het kwartje pas. Maar ik heb een excuus, ik heb al jaren geen NL tv-reclames
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier is het kwartje nog steeds niet gevallen...
KLB / 450 euro is echt fantastischquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier is het kwartje nog steeds niet gevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |