SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zal ik doen, het is ongeveer een uurtje rijden dus dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen twee weken niet thuisMaar volgende keer geef je maar een seintje.
Zou je die mij kunnen mailen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen de afstand ligt vast, de route volgt elke week per mail![]()
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ojee, het oostelijk front rukt weer op![]()
Achillespeespijntje was overigens afwezig vanavond en dat is zeer fijn![]()
![]()
Wijsheid komt met de jaren ouwe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik pak binnenkort eens de agenda erbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebied
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ok, het wordt weer eens tijd om te verhuizen geloof ik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je bent gewoon domquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef flipsen het volgende:
Ok, het wordt weer eens tijd om te verhuizen geloof ik
Utc +12:00... Vooruit. Oosten dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
en hoe meer je naar het oosten ga, hoe wijzer ze worden![]()
quote:Dom dat ik hierop in wilde gaan
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kan Moblo users bannen eigenlijk'
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nanook, dit is lekker dichtbij voor je en niet al te lange afstand...
http://www.enkhuizerharddraverij.nl/stilettorun/default.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heb je vakantie, is het nog nauwelijks bij te lezen. Mensen die gezeik hebben over hun persoonlijke uitgaven: spreek met je partner gewoon zakgeld af. Een bedrag (bij ons is het 450 euro per maand, maar een ander bedrag kan natuurlijk ook) dat je vrij kan besteden aan vakanties, hobbies, uitgaan (zonder je partner), extra kleding, ect. Scheelt echt een hoop gezeik.
Hier in Noorwegen een dag gewandeld, een vandaag gefietst en een stukje gerend (11 km), een ook al een dag 15 km gerend. Het gaat hier alleen wel af en toe omhoog, ben benieuwd naar de stijgingspercentages, maar ik gok op af en toe 10%+. Nog geen Balijbrug natuurlijk, maar toch ook pittig.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zakgeld? Really?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij niet zoals je van je ouders krijgtquote:
Ik ben daar ook voorstander van. Moet er niet aan denken dat iemand zich met mijn uitgaven bemoeit. Een keer een kritische vraag is prima maar verder...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wij noemen dat zo, je kan het ook persoonlijk budget noemen natuurlijk, als je volwassen probeert over te komen.;)quote:
Mijn tijdritfiets die ik laatst kocht, dat was een aankoop die wellicht hoger was dan dat sommige mensen aan hun auto uitgeven. Als zo iets van een gezamenlijke rekening moet krijg je gezeik. Bijkomend voordeel van onze aanpak is dat je ook geen gezeur meer hebt als iemand meer verdient, want dat gaat gewoon netjes wel naar het gezamenlijke potje.
Ik kreeg overigens laatst alsnog gezeik over de schoenen die ik had gekocht, maar dat was omdat ze Tjernobil-geel waren, edoch dit terzijde.,Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die woont ook Westerlijk, dus die is zo dom dat ze niet weet hoe dat moet.oy...!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goedF means you're fucked![]()
Inderdaad. Lekker niet miepen over geld en lekker shoppennn!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan alleen normaal lopen op hakken van minder dan 5 cm dus dit gaat hem voor mij zeker NIET worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nanook, dit is lekker dichtbij voor je en niet al te lange afstand...
http://www.enkhuizerharddraverij.nl/stilettorun/default.html
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mensen die dat roepen verdienen vaak beduidend minder dan hun partnerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goed![]()
* flipsen zoekt de popcorn alvast weer opIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wie weet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen verdienen vaak beduidend minder dan hun partner![]()
* flipsen zoekt de popcorn alvast weer opF means you're fucked![]()
Zo gelukkig is dat gepraat over hardlopen weer voorbij, want dat ging natuurlijk nergens over.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goed
Gelukkig nog nooit zo ver gekomen in een relatie dat dit ging spelen.
*groentje*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef Guard het volgende:
Zo gelukkig is dat gepraat over hardlopen weer voorbij, want dat ging natuurlijk nergens over.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daarom heb ik (nog) geen relatie. Moet er niet aan denken om met zoiets rekening te houden.Buy all the things!
Vroeger toen ik nog in Amsterdam samenwoonde hadden we beiden onze prive-rekening en hielden we in een schriftje bij wie wat betaalde (huur, boodschappen, dat soort zaken). Gemiddeld kwamen we bijna altijd uit op 50/50 onderaan de pagina![]()
Mijn vrouw en ik rommelen gewoon een beetje aan. Als ik eens 1000 euro wil uitgeven aan een pokertoernooi, dan doe ik dat. Als zij weer naar een seminar wil, dan doet ze dat. Enig "probleempje" is dat ze haar vaste inkomen niet meer heeft, maar de hondenschool gaat steeds beter lopen en nu zit ze al op zo´n drie kwart van wat ze eerst verdiende (en hoeft er veel minder voor te werken). En ik miep niet zo gauw over geld, het helpt natuurlijk ook dat met mijn inkomsten uit NL alles hier betrekkelijk goedkoop is. Qua huur betalen we nu omgerekend iets van 200 euro, als ik op de zwarte markt euros wissel
Een huis kopen en daar aan verbouwen is funest voor je financiën.... Maar gelukkig is gedeelde smart halve smart!
Ja doei.![]()
Wij hebben echt nog nooit gezeur gehad over de uitgaven van de ander die van de grote hoop gaan.. Ik kan me daar ook gewoon niets bij voorstellen.
Nou hadden wij ook al een gezamelijke rekening toen we elkaar 3 maanden kenden en nog niet eens samenwoonden en ging alles op die grote hoop..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
* GotC kijkt naar 10 paar hardloopschoenen in de halquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Daarom heb ik (nog) geen relatie. Moet er niet aan denken om met zoiets rekening te houden.Buy all the things!
Hmhm![]()
![]()
Wou dat dat konquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
dan kocht ik een ootoo en kon ik zondag langer blijven liggen. Morgen ook trouwens
Buy all the shoes is het bij julliequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC kijkt naar 10 paar hardloopschoenen in de hal
Hmhm
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1 paar is van mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Buy all the shoes is het bij jullie
Maar ik verzamel andere dingen![]()
![]()
We hebben net een huis gekocht dat we moeten verbouwen... Damn moblo, waarom kom je niet eerder met dit soort adviezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Een huis kopen en daar aan verbouwen is funest voor je financiën.... Maar gelukkig is gedeelde smart halve smart!
Hier geen geldproblemen. Ik ben het eens met wat YUR zegt en vul daarbij maar meteen aan dat ik beduidend minder verdien dan mijn mevrouw aangezien zij een vele malen pittigere baan heeft. We hebben redelijk hetzelfde uitgavepatroon en normen en waarden als het om geld en geld uitgeven gaat. Dat scheelt al veel denk ik
Maar aangezien dit een hardlooptopic is: ik heb net in de stromende regen hardgelopen, gewoon omdat dat lekker isOver 2 km heb ik mijn challenge voor dit jaar volbracht en dan ga ik eens nadenken hoe ik hem eenmalig bij ga stellen. Want met een ander huis in november waar veel in geklust moet worden weet ik niet hoe het met hardlopen zal gaan in die tijd..
afijn:
https://www.endomondo.com/workouts/387605786/8270328![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 paar is van mij
Maar ik verzamel andere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar! Wij verzamelen ook allebei weer andere dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 paar is van mij
Maar ik verzamel andere dingen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier alles gescheiden en we leggen naar rato van inkomen in voor boodschappen en vaste lasten. Is dat iig gecoverd. Iedereen moet maar doen wat 'ie wil, maar ik vind dit ideaal
Maareh... hardlopen![]()
![]()
Ik ook zondag weer.
Do t/m za rustdagen. Had wel errug veel spierpijn opgelopen
Even voor de duidelijkheid: bij ons verdwijnt het overgrote deel van ons persoonlijk inkomen in de Bermudadriehoek die het huishoudboekje heet. En mijn partner verdient beduidend meer, maar krijgt toch elke maand (iets) minder dan ik.
Als je een systeem hebt dat voor beiden werkt prima, vooral niet aan veranderen, maar ik hoor best vaak (ook hier weer) dat er gezeik is over geld binnen relaties, dat soort gezeik moet je gewoon voor zijn. Zeker omdat ik nog best vaak hoor dat de partner met het hoogste inkomen in veel relaties ook meer vrij besteedt/heeft te besteden. Dat lijkt mij krom. En dan ben ik zo arrogant om te denken dat ons systeem het beste is. Sorry, een trekje van westerlingen...Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wij hebben onze vaste lasten opgeteld, en doen voor die uitgaven iedere maand een vaste bijdrage. Wel naar rato overigens, zodat er ook naar rato overblijft om voor jezelf uit te geven. De rest blijft lekker op ons beider prive rekening staan (en daar betaal ik dan af en toe uit eten van).
Als ik dus eens een keertje wat gelletjes en hardloopvoedsel wil uittesten dan wordt er wat met ogen gerold, maar is wel mijn eigen geld. Dat valt niet echt onder het kopje 'boodschappen'. Verder vallen schoenen, sokken, een prive satelliet met bijbehorend horloge, nog een paar schoenen, een nieuw hardloopbroekje, hardloopsteunkousen, een Under Armour mooi weer shirt met lange mouwenen nog een paar schoenen niet onder het kopje 'boodschappen', maar dat mag duidelijk zijn.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vind dat op dit moment ook wel lekker makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
*compleet nieuwe garderobe aanschaft*
![]()
dit dus...en als het daar niet in past hebben we altijd nog het kopje 'impuls-aankopen'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:41 schreef Frsh het volgende:
Verder vallen schoenen, sokken, een prive satelliet met bijbehorend horloge, nog een paar schoenen, een nieuw hardloopbroekje, hardloopsteunkousen, een Under Armour mooi weer shirt met lange mouwenen nog een paar schoenen niet onder het kopje 'boodschappen', maar dat mag duidelijk zijn.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: