Wie weet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen verdienen vaak beduidend minder dan hun partner![]()
* flipsen zoekt de popcorn alvast weer op
Dat is zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:19 schreef YUR het volgende:
Als je binnen je relatie gezeur krijgt omdat er eentje meer verdient, is er iets niet helemaal goed
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:22 schreef Guard het volgende:
Zo gelukkig is dat gepraat over hardlopen weer voorbij, want dat ging natuurlijk nergens over.
* GotC kijkt naar 10 paar hardloopschoenen in de halquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Daarom heb ik (nog) geen relatie. Moet er niet aan denken om met zoiets rekening te houden.Buy all the things!
Wou dat dat konquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Daarom heb ik (nog) geen relatie. Moet er niet aan denken om met zoiets rekening te houden.Buy all the things!
Buy all the shoes is het bij julliequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:28 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC kijkt naar 10 paar hardloopschoenen in de hal
Hmhm
1 paar is van mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Buy all the shoes is het bij jullie
We hebben net een huis gekocht dat we moeten verbouwen... Damn moblo, waarom kom je niet eerder met dit soort adviezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Een huis kopen en daar aan verbouwen is funest voor je financiën.... Maar gelukkig is gedeelde smart halve smart!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 paar is van mij
Maar ik verzamel andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar! Wij verzamelen ook allebei weer andere dingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 paar is van mij
Maar ik verzamel andere dingen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vind dat op dit moment ook wel lekker makkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
dit dus...en als het daar niet in past hebben we altijd nog het kopje 'impuls-aankopen'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:41 schreef Frsh het volgende:
Verder vallen schoenen, sokken, een prive satelliet met bijbehorend horloge, nog een paar schoenen, een nieuw hardloopbroekje, hardloopsteunkousen, een Under Armour mooi weer shirt met lange mouwenen nog een paar schoenen niet onder het kopje 'boodschappen', maar dat mag duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |