Er is nog niet echt een goed of fout zolang iedereen in het duister tast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ok goed.
Maar als iemand het fout heeft dan mag ik ze er toch op wijzen? Om te zorgen dat de rest ook niet erop in gaan?
Jullie werken op elkaar als een rode lap op een stier. Dan kun je elkaar het beste negeren. En dat zeg ik nu voor de tigste keer. Doe dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ok goed.
Maar als iemand het fout heeft dan mag ik ze er toch op wijzen? Om te zorgen dat de rest ook niet erop in gaan?
Dat ben ik met je eens, maar even nadenken wat je post en nalezen wat je post voor je op invoeren klikt moet toch na enige tijd in deze reeks niet te veel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ook niet, maar dat gemekker op elkaar helpt sowieso niet. Als je hier veel post, kan je verwachten dat de mensen die minder vaak lezen en posten nog wel eens wat vragen hebben die je misschien inderdaad al 12 keer beantwoord hebt. Negeer dan gewoon die vraag en laat het antwoord aan een ander, zou mijn advies zijn
We tasten mede in het donker omdat de politie geen volwaardige (lees: compleet) onderzoek heeft uitgevoerd. Daar ga je niet omheen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog niet echt een goed of fout zolang iedereen in het duister tast.
Nee hoor, we zijn het gewoon eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar even nadenken wat je post en nalezen wat je post voor je op invoeren klikt moet toch na enige tijd in deze reeks niet te veel gevraagd zijn.
Ik denk soms echt dat ik een hersenbeschadiging heb al ik hier meelees omdat ik sommige reacties meerdere malen moet lezen en ze nog niet snap
Mag verder in FB wmb
Hoe lang al? En komt die informatie nog naar buiten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. NFI is er ook al klaar mee (hun onderzoek).
Ik kan niet verweten worden dat ik niet op de hoogte ben van wat er allemaal in de vorige topics is overreengekomen/afgesproken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar even nadenken wat je post en nalezen wat je post voor je op invoeren klikt moet toch na enige tijd in deze reeks niet te veel gevraagd zijn.
Ik denk soms echt dat ik een hersenbeschadiging heb al ik hier meelees omdat ik sommige reacties meerdere malen moet lezen en ze nog niet snap
Mag verder in FB wmb
Dat ben ik op zich met je eens (gebaseerd op wat ik heb gelezen en gezien op tv enzo, maar wellicht geeft dat een heel vertekend beeld...), alleen is het dáárom dus ook moeilijk om hier in de topics te spreken over 'jij hebt het fout'. Want dat kan je amper/niet weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
We tasten mede in het donker omdat de politie geen volwaardige (lees: compleet) onderzoek heeft uitgevoerd. Daar ga je niet omheen.
Het doet er niet meer toe, maar ik had het eerder over een fout niet in de theorie van die user maar een feitelijke constatering over de werkwijzes van het vak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich met je eens (gebaseerd op wat ik heb gelezen en gezien op tv enzo, maar wellicht geeft dat een heel vertekend beeld...), alleen is het dáárom dus ook moeilijk om hier in de topics te spreken over 'jij hebt het fout'. Want dat kan je amper/niet weten.
Ik zou mijn telefoon (denk ik, ik kan me niet in zo'n situatie verplaatsen goddank) dénk ik beschouwen als mijn meest waardevolle bezit op dat moment. Goed beschermen om later misschien nog een poging mee te kunnen wagen. En daarom dus ook netjes opbergen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat ik me ook afvraag is, als de laatste noodoproepen gedaan zijn toen ze al helemaal verzwakt en vreselijk in de war door alles waren.
Hoe komt het dan dat de telefoon weer netjes in de rugtas is teruggedaan. Ik zou hem in mijn hand houden denk ik.
Is precies wat ik bedoel, dat besef hadden ze toen dus nog. Dan zouden ze niet vlak na de laatste noodoproepen overleden zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou mijn telefoon (denk ik, ik kan me niet in zo'n situatie verplaatsen goddank) dénk ik beschouwen als mijn meest waardevolle bezit op dat moment. Goed beschermen om later misschien nog een poging mee te kunnen wagen. En daarom dus ook netjes opbergen.
Dat dénk ik op zich ook niet idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Is precies wat ik bedoel, dat besef hadden ze toen dus nog. Dan zouden ze niet vlak na de laatste noodoproepen overleden zijn denk ik
Ja maar als je naar de video miracle in de jungle kijkt is dat moeilijk voor te stellen na 10 dagenquote:
Maar er waren best wat verschillen, las ik gister geloof ik, tussen zijn situatie en die van de meiden. Tenminste, die zóu anders geweest kunnen zijn. Qua dichte begroeiing en temperatuur en vochtigheid etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja maar als je naar de video miracle in de jungle kijkt is dat moeilijk voor te stellen na 10 dagen
oke, ze moeten zich toch wel lang hebben weten te redden lijkt het, helaas niet lang genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er waren best wat verschillen, las ik gister geloof ik, tussen zijn situatie en die van de meiden. Tenminste, die zóu anders geweest kunnen zijn. Qua dichte begroeiing en temperatuur en vochtigheid etc.
Sorry SS, maar post eens bronnen en zeg eens wat je met je posts wil..quote:
Mag ik van jou de aanwijzingen voor:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom MOET er gezocht worden naar een misdadiger? Dan moet er toch eerst een aanwijzing zijn voor een misdrijf? En die is er gewoon nog niet nu.
Bij de 1e brug? Die bij de 2e is al anders etc..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef StaceySinger het volgende:
zo krijg je een indruk van die rivier - bron https://www.flickr.com
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |