Hihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook eventjes stil van
Jawel, maar is alweer gebanned.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef rosability het volgende:
Er is ook hier iemand die zich TheRealBraddie noemt en zelfs een foto van hem poste. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat de echte Braddie is.
US / Userfoto's #324 (Nummer 263)
Gaat u nog wat doen dit weekend?quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En dit is tevens de beste mod van FOK!
Je bent tenminste niet zo'n verzuurdequote:
Mwah, ik heb mijn buien hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet zo'n verzuurde
En je kan Roadtriptopics sluiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mijn buien hoor
Maar als ik er echt moe van word, of chagrijnig, dan zet ik FOK! af. Doe het immers voor mijn plezier. Verder is het over het algemeen leuk hoor. Gewoon meeposten, soms wat editten/verwijderen/sturen/sluiten, hoeft vaak niet eens, maar verder verschilt het niet veel van gewoon user zijn.
Dus ook gewoon autistisch en een zolderkamertje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mijn buien hoor
Maar als ik er echt moe van word, of chagrijnig, dan zet ik FOK! af. Doe het immers voor mijn plezier. Verder is het over het algemeen leuk hoor. Gewoon meeposten, soms wat editten/verwijderen/sturen/sluiten, hoeft vaak niet eens, maar verder verschilt het niet veel van gewoon user zijn.
Ik moet dan altijd door bijzonder veel Andre Pronk heen, dat is vaak niet erg, maar ik FOK! ook weleens op een laptop die zo'n 12 jaar oud is, dat ding kan het vaak niet aan, zeker niet als er ook niet gifjes in staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:29 schreef BIijeHaas het volgende:
[..]
En je kan Roadtriptopics sluiten.
Zeker. Al noem ik het mijn werk- of studeerkamer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dus ook gewoon autistisch en een zolderkamertje?
Dan moet je met die pc, deze maar is openen: Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
zeker niet als er ook niet gifjes in staan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd door bijzonder veel Andre Pronk heen, dat is vaak niet erg, maar ik FOK! ook weleens op een laptop die zo'n 12 jaar oud is, dat ding kan het vaak niet aan, zeker niet als er ook niet gifjes in staan.
Beetje dit en dat van alles. U nog wat in de agenda?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaat u nog wat doen dit weekend?
Dat is de ontkenningsfase idd... gaat vanzelf overquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al noem ik het mijn werk- of studeerkamer.
Is dat BrandX? Want daar heb ik ook weleens per ongeluk op geklikt. Zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan moet je met die pc, deze maar is openen: Fotoboek van User
Mijn laptop kan t al niet aan
Niet specifiek, wellicht dat ik ff een regendansje ga doen ofzo... verder ben ik maar een saaie man dit weekendquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Beetje dit en dat van alles. U nog wat in de agenda?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat BrandX? Want daar heb ik ook weleens per ongeluk op geklikt. Zou verboden moeten worden.
Ik heb er al 4 ofzo gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Ooit wilde iemand mij in diskrediet brengen door onder hoink518 te posten.
En is het diegene geluukt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
Ooit wilde iemand mij in diskrediet brengen door onder hoink518 te posten.
In welke vormen dan?quote:
met een extra z geloof ik, deadpez ofzo en nog een of twee andere.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
In welke vormen dan?
Ik eentje met kleine letter en iemand die leuk vond Koelants te registreren.
Ben er ooit getuigen van geweest geloof ik met jouw username kaapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
met een extra z geloof ik, deadpez ofzo en nog een of twee andere.
HCGayBeest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zal ik ook maar eens doen, maak ik Guus_Geluk8 aan
Zal wel iemand van 16 zijn geweest.quote:
Ja die gast was een hele middag bezig met allerlei usernames van mensen klonen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben er ooit getuigen van geweest geloof ik met jouw username kaap
Oh danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
Al was dat niet echt imiteren, aangezien het gewoon Joppiesaus. ofzo was die aan het kutten was.
zat ik die dag ook tussen ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die gast was een hele middag bezig met allerlei usernames van mensen klonen.
It's in the name, zeggen ze in Engelstalige landen. Kan zeggen dat het mijn rukbunker op de bovenste verdieping is, of het gewoon studeert-/werkkamer noemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is de ontkenningsfase idd... gaat vanzelf over![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
It's in the name, zeggen ze in Engelstalige landen. Kan zeggen dat het mijn rukbunker op de bovenste verdieping is, of het gewoon studeert-/werkkamer noemen.
Nog zoiets: Fotoboek van Lalavyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan moet je met die pc, deze maar is openen: Fotoboek van User
Mijn laptop kan t al niet aan
Hoe heb je je jubileum gevierd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds 29 juli 2012 om precies te zijn.
pffff....quote:
Ik ben door die vraag pas gaan kijken. Ik wist dat het ergens in de zomer was, maar meer niet. Maar ik vier niets, net zoals ik mijn verjaardag ook niet vier.quote:
Gerukt in zijn werkkamerquote:
quote:
Gewoon een lijstje met belangrijke data bij je vrouw neerleggen, regelt zij de rest. Niks mis met zo af en toe (enigszins onverwacht) een gebakje bij je kop koffiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben door die vraag pas gaan kijken. Ik wist dat het ergens in de zomer was, maar meer niet. Maar ik vier niets, net zoals ik mijn verjaardag ook niet vier.
Ja, trouwdagen, maar dat is niet geheel vrijwillig.
Niet zoveel, die gifjes staan op externe sites en hoeven dus niet van de servers van FOK! geladen te worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
pffff....
Vraag me af wat er gebeurt met de FOK!servers als we daar met 10.000 man tegelijk die pagina in gaan
shit man. bedankt voor je waarschuwing. ik zal er voortaan 2 naar voren halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet het je dan voorstellen als zo'n zonsverduistering, aantal jaar geleden was er nog een.
Dan zie je al het licht verdwijnen, en anders dan zo'n zonsverduistering, dan zie je ook nog eens iets geweldigs op je afkomen. Stortend.
Dan kun je schoppen, slaan en weet ik veel wat voor nog meer bewegingen, maar dat valt en dat is het klaar. Op het randje moet je altijd oppassen.
Oja... FOK! slaat geen foto's op op eigen servers idd. My bad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zoveel, die gifjes staan op externe sites en hoeven dus niet van de servers van FOK! geladen te worden.
Je kunt wel extra foto's uploaden die wel op de server worden bewaard, echter zijn gifjes naar mijn weten niet mogelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Oja... FOK! slaat geen foto's op op eigen servers idd. My bad.
oh njah... kom toch nooit op fotoboek verderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt wel extra foto's uploaden die wel op de server worden bewaard, echter zijn gifjes naar mijn weten niet mogelijk.
Ben er inmiddels wel aan gewend geraakt. Ik vier alleen mijn eigen dingen niet. Dat is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik vind het persoonlijk onzin om te vieren dat ik een jaar ouder ben (jeequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon een lijstje met belangrijke data bij je vrouw neerleggen, regelt zij de rest. Niks mis met zo af en toe (enigszins onverwacht) een gebakje bij je kop koffie
Een eenvoudig man met simpele behoeftesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er inmiddels wel aan gewend geraakt. Ik vier alleen mijn eigen dingen niet. Dat is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik vind het persoonlijk onzin om te vieren dat ik een jaar ouder ben (jee![]()
) hoe lang ik ergens werk of weet ik. Kan mij persoonlijk gestolen worden.
Verder vind ik het wel leuk als anderen het wel vieren hoor. Ik vind alles prima. Als mensen wat belangrijk vinden, dan onthoud ik het.
Alleen ik persoonlijk heb er helemaal niets mee.
Ik vier mijn verjaardagen ook al een aantal jaren niet meer. Heb wel een hekel om naar familie verjaardagen te gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben er inmiddels wel aan gewend geraakt. Ik vier alleen mijn eigen dingen niet. Dat is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik vind het persoonlijk onzin om te vieren dat ik een jaar ouder ben (jee![]()
) hoe lang ik ergens werk of weet ik. Kan mij persoonlijk gestolen worden.
Verder vind ik het wel leuk als anderen het wel vieren hoor. Ik vind alles prima. Als mensen wat belangrijk vinden, dan onthoud ik het.
Alleen ik persoonlijk heb er helemaal niets mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |