Als die huismoeder je te pakken krijgt dan heb je niets meer aan dat geld hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
nou en. die money blijft stromen G.
sws tot me 25ste, dan schoppen ze iedereen eruit
dan heb ik nog me muay thai skillsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als die huismoeder je te pakken krijgt dan heb je niets meer aan dat geld hoor.
Je moet het je dan voorstellen als zo'n zonsverduistering, aantal jaar geleden was er nog een.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dan heb ik nog me muay thai skills
Hoiquote:
quote:
Hoi....quote:
Alles goed met u vandaag?quote:
Als het goed is is er ook een kloon van mij... alleen niet actief geloof ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Gekopieerd worden niet zien als puur statement van adoratie van die persoon.
Sinds 29 juli 2012 om precies te zijn.quote:
Namen met een "l" zijn dan ook makkelijk te vervalsen met hoofdletter 'i'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als het goed is is er ook een kloon van mij... alleen niet actief geloof ik.
En dit is tevens de beste mod van FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds 29 juli 2012 om precies te zijn.
Hier is het prima uit te houden...zou excellent zijn als ik vrouwelijk bezoek had gehadquote:
Smooth.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hier is het prima uit te houden...zou excellent zijn als ik vrouwelijk bezoek had gehad
In mijn geval dan Koelants:Pquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Namen met een "l" zijn dan ook makkelijk te vervalsen met hoofdletter 'i'
Die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hier is het prima uit te houden...zou excellent zijn als ik vrouwelijk bezoek had gehad
Ik ben er zelf ook eventjes stil vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |