Hoe zijn jullie er dan achtergekomen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die is al lang geband, zoals alle imitatiekloontjes geband worden.
Ja dat zou echt hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zal ik ook maar eens doen, maak ik Guus_Geluk8 aan
en ik HCFeestbeesttquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zal ik ook maar eens doen, maak ik Guus_Geluk8 aan
Wel, je hebt spambot 33 en 31. We hebben hier een dartboard hangen, daar plakken we 2 A-velletjes overheen. Daar schrijven 33 en 31 op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie er dan achtergekomen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, je hebt spambot 33 en 31. We hebben hier een dartboard hangen, daar plakken we 2 A-velletjes overheen.
Vervolgens laten we iemand met zijn ogen dicht rondjes draaien en als we hem loslaten, op het juist moment, anders heb ik dadelijk zo'n pijl in mijn kloten, dan mag hij gooien. Waar hij dan in komt, dat is het origineel.
Geniaaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, je hebt spambot 33 en 31. We hebben hier een dartboard hangen, daar plakken we 2 A-velletjes overheen. Daar schrijven 33 en 31 op.
Vervolgens laten we iemand met zijn ogen dicht rondjes draaien en als we hem loslaten, op het juist moment, anders heb ik dadelijk zo'n pijl in mijn kloten, dan mag hij gooien. Waar hij dan in komt, dat is het origineel.
Ghehequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, je hebt spambot 33 en 31. We hebben hier een dartboard hangen, daar plakken we 2 A-velletjes overheen.
Ze hebben een kloontooltjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ghehe
Nee maar hoe sporen jullie zo iets op, hebben jullie daar tools voor ofzo, of is het instinct?
Kan jij die ook gebruiken of is dat voor de wat sterkere mod-varianten?quote:
Nee.quote:
quote:
Deed jij dat maar eens.quote:
Hij was grappiger dan jouw reactiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |