Je kunt niet alles hebben, Roy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel
De verkeerde blonde uit Arrow komt naar de comic-con
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben, Roy.
Stan Lee komt zeker ook niet?
Blaas met zijn allen hard richting zee, misschien werkt het?quote:
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Evie het volgende:
ach ik ga vanavond maar eens een bbq organiseren![]()
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hier
o betaal jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doen
Het is alsof je haar kent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
Rondje van jou dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Genieten doe je niet met maten maar met vaten
Nog beter!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.
Ja hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel goed bier he?! Dat heineken trek ik niet
quote:
Ik heb een pizza steen besteld voor de bbqquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Samzz het volgende:
Bijna weekend, joehoe! Zometeen maar even boodschappen doen. En pizza halen
.
Jij en je bbqquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een pizza steen besteld voor de bbq
Wat voor bbq heb je dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang zo'n bbq.
Dus nu ga ik hem vaak gebruiken ook.
Logischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang zo'n bbq.
Dus nu ga ik hem vaak gebruiken ook.
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.
Bedankt voor deze mededeling.quote:
het is ook inderdaad meer om buiten te koken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Mijn stiefvader heeft ook zo'n ding, en het is best handig. Snel warm, temperatuur makkelijk te beheersen en makkelijk schoon. Maar het is gewoon buiten koken. Het is niet barbecueën.
Indeed. Niet dat er iets mis is met buiten koken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Mijn stiefvader heeft ook zo'n ding, en het is best handig. Snel warm, temperatuur makkelijk te beheersen en makkelijk schoon. Maar het is gewoon buiten koken. Het is niet barbecueën.
Lappen vlees vervelen nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Het gaat toch ook voornamelijk om de gezelligheid van bij elkaar zitten? Die lappen vlees heb je ook wel een keer gehad.
Doe maar duurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
Als ik ooit een groot huis heb, dan maak ik wel een buitenkeuken.Naast het zwembad. Maar dan wel een green egg bbq. Mijn droom barbecue.
Bedoel je die tekenfilm? Waarom maken ze daar reclame voor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Net de reclame van Turtles op tv.
Ik moest een beetje huilen.
Niet gezien. Moet ik blij om zijn, gok ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Net de reclame van Turtles op tv.
Ik moest een beetje huilen.
Nee de nieuwe film.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je die tekenfilm? Waarom maken ze daar reclame voor?
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet gezien. Moet ik blij om zijn, gok ik.
Ik vind het nu al kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee de nieuwe film.
Van Michael "als er maar veel explosies inzitten" Bay
Nouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Eerst Transformers en nu dit.
Kondig maar aan dat je ook Thundercats gaat doen en de nieuwe Ghostbusters en dan heb je al mijn jeugdhelden verkracht
Ik had gelezen dat ze van Jem and the Holograms ook een film willen maken, maar ik vraag me af of dat doorgaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Kondig maar aan dat je ook Thundercats gaat doen en de nieuwe Ghostbusters en dan heb je al mijn jeugdhelden verkracht
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel een film kijken van Teddy Ruxpin.
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel een film kijken van Teddy Ruxpin.
quote:
Zullen we een kick-starter opstarten er voor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo jammer dat ze die serie nooit hebben afgemaakt.
Hollywood here we come.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zullen we een kick-starter opstarten er voor?
Vergeet Ring Raiders nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
We hebben het over die tekenfilm toch?
Op welke zender kwam dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo jammer dat ze die serie nooit hebben afgemaakt.
Ssssst, breng hem nu niet op het idee.quote:
Ik vermoed van wel. Komen we snel genoeg achter natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hollywood here we come.
Ff de rechten kopen.
Heeft Hasbro die nog?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
We hebben het over die tekenfilm toch?
Ik weet dat het destijds door de tros of door de vara werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Op welke zender kwam dat eigenlijk?
Buckyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is wel iets voor Michael Bay om te maken
Dat was zo tof. Maar nee, geen film.quote:
Walgelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was zo tof. Maar nee, geen film.
Ik vond dat ook zo'n typisch voorbeeld van Hollywood. Zit 1 neger in, en die is de baas.
Net als in al die films waarin er geen negers zitten, behalve als rechter, politiecommissaris of president of iets.
Of dat in daredevil de kingpin opeens een neger is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook zo'n typisch voorbeeld van Hollywood. Zit 1 neger in, en die is de baas.
Net als in al die films waarin er geen negers zitten, behalve als rechter, politiecommissaris of president of iets.
Klopt, maar als kind zag je dat niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dat komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef Fascination het volgende:
Vond vroeger die begintune zo geweldig, vind er nu geen klap meer aan.
Ik lees wel eens mee op een comicforum, waar een groepje Amerikaanse negers actief is. Mein kampf zeg, wat een ontzettend sneue mensen zijn dat. Als je dat zo leest, zou je spontaan racistisch worden.quote:
Dat snap ik wel, aangezien er gewoon erg weinig acteurs zijn met dat formaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of dat in daredevil de kingpin opeens een neger is.
WTF Marvel.
Ja, in Amerika zitten een heleboel verongelijkte negers inderdaad. Was een tijdje terug een rel over een blanke vrouw die als een zwart personage uit een serie verkleed ging met Halloween en daarvoor haar gezicht een beetje bruin schminkte. Nou, dat kon toch echt niet volgens veel negers en negerliefhebbers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lees wel eens mee op een comicforum, waar een groepje Amerikaanse negers actief is. Mein kampf zeg, wat een ontzettend sneue mensen zijn dat. Als je dat zo leest, zou je spontaan racistisch worden.
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Oh en ik moest lachen om Mein Kampf.![]()
Dat Neeltje dat in die context bezigt. Dit wordt weer een ban, ik voel het!!1quote:
Ja, dat had ik meegekregen. Te zielig voor woorden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, in Amerika zitten een heleboel verongelijkte negers inderdaad. Was een tijdje terug een rel over een blanke vrouw die als een zwart personage uit een serie verkleed ging met Halloween en daarvoor haar gezicht een beetje bruin schminkte. Nou, dat kon toch echt niet volgens veel negers en negerliefhebbers.
Oh en ik moest lachen om Mein Kampf.![]()
Ach ja, Amerika.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik meegekregen. Te zielig voor woorden.
Ook echt zeuren op alles en alles. Er zitten niet genoeg negers in films (andere groepen maakt niet uit, het gaat ze slechts op negers) en degenen die er in zitten worden gediscrimineerd en alles.
Laatst met Guardians of the Galaxy, een film vol met "minderheden". Maar dat telt dan weer niet, want redenen.
Helaas zijn ze steeds hoorbaarder en dringt dit gedrag ook in Nederland doorquote:
En dan zien ze zeker niet dat Samuel L. Jackson als Nick Fury is gecastquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik meegekregen. Te zielig voor woorden.
Ook echt zeuren op alles en alles. Er zitten niet genoeg negers in films (andere groepen maakt niet uit, het gaat ze slechts op negers) en degenen die er in zitten worden gediscrimineerd en alles.
Laatst met Guardians of the Galaxy, een film vol met "minderheden". Maar dat telt dan weer niet, want redenen.
Dan krijg je antwoorden als: Ja, maar de films zijn gebaseerd op de Ultimate Universe, waar hij zwart is. (Ook daar was hij wit, maar hebben ze hem zwart gemaakt om een reden. :S )quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zien ze zeker niet dat Samuel L. Jackson als Nick Fury is gecast
Ik snap sowieso niet dat Nederlands die hypes uit Amerika overneemt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas zijn ze steeds hoorbaarder en dringt dit gedrag ook in Nederland door
Oh, ik wel, met al die Amerikaanse media hier in Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Nederlands die hypes uit Amerika overneemt.
Dat was eigenlijk een beetje mijn punt. We worden er mee dood gegooid, terwijl het niet beter is dan media uit andere landen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik wel, met al die Amerikaanse media hier in Nederland.
ik zou uit nieuwsgierigheid wel eens een Nollywoodfilm willen zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef Viro het volgende:
Laatst was er een film met allemaal negers in premiere gegaan, ben alleen de naam kwijt
Hardop gelachen.quote:Op de basisschool weet ik nog dat ik 's-nachts in bed fantaseerde om klasgenootjes op hun billen te slaan en dit is mijn hele leven zo gebleven.
Ik zet mijn tv alleen nog aan voor The Simpsons en Phineas and Ferbquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Giertje het volgende:
ik moet zeggen dat ik wel kritischer ben in wat ik kijk tegenwoordig
mijn tv heb ik bijna nooit meer aanstaan omdat het meeste gewoon te slecht voor woorden is
Enige wat ik kijk is Discovery Channel, NatGeo en NCIS/NCIS: LA. En die laatste heb ik zelfs op dvd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Giertje het volgende:
ik moet zeggen dat ik wel kritischer ben in wat ik kijk tegenwoordig
mijn tv heb ik bijna nooit meer aanstaan omdat het meeste gewoon te slecht voor woorden is
the simpsons zijn dan ook wel epischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet mijn tv alleen nog aan voor The Simpsons en Phineas and Ferb.
zelfs dat download ik gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enige wat ik kijk is Discovery Channel, NatGeo en NCIS/NCIS: LA. En die laatste heb ik zelfs op dvd.
Alstuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet oppassen voor steekvlammenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Nee, op zich valt het wel mee. Misschien fikst een massage 't wel. Anders vraag ik volgende week de fysio van de paarden evenquote:
Wat voor 1?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
Ow ik heb een nieuw Lego modelletje binnen
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder excuus om me aan te mogen raken.
Misschien bedoelt ie het deze keer wel goed. En wil ie je echt alleen maar masseren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder excuus om me aan te mogen raken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Hij was flauw, zelfs voor mijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik eigenlijk wel van uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie het deze keer wel goed. En wil ie je echt alleen maar masseren.
Zonder happy end.
Dat vraagt om een foto. Of voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
Ow ik heb een nieuw Lego modelletje binnen
Ik zou er nooit zomaar van uit gaan op Fokquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga ik eigenlijk wel van uit. Dom?
Tofquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Parisian Restaurant![]()
Ow en een mini Mini, die kreeg ik gratis erbij
Hm die ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Parisian Restaurant![]()
Ow en een mini Mini, die kreeg ik gratis erbij
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto. Of voorbeeld.
Dit vraagt om een kind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien wel later meer gebouwtjes halen
Oh, die is erg leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien wel later meer gebouwtjes halen
Het zat al vaker te kriebelen om een van die modulars te halen, alleen ik ken mezelf.... dan heb ik er 1, en dan wil ik de hele seriequote:
Iets anders, kom je morgen met de auto of trein?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zat al vaker te kriebelen om een van die modulars te halen, alleen ik ken mezelf.... dan heb ik er 1, en dan wil ik de hele serieDus heb het tot nu toe achterwege gelaten. Alleen deze vond ik toch wel heel erg tof dusja..
![]()
Morrigan liet het me al weten. Altijd op de hoogte, zij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Mensen die op de meet komen morgen, er zijn werkzaamheden bij Utrecht Centraal. Beginnen morgen toevallig. Heerlijk, die timing.
Er kan dus sprake zijn van langere reistijd en/of een stukje met de bus.
Het gaat om de richtingen Leiden - Utrecht, Woerden - Utrecht, Den Haag - Utrecht, Geldermalsen - Utrecht en Breukelen - Veenendaal.
Nou, bied jezelf aan zou ik zeggen.quote:
Rotterdam-Utrechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Mensen die op de meet komen morgen, er zijn werkzaamheden bij Utrecht Centraal. Beginnen morgen toevallig. Heerlijk, die timing.
Het gaat om de richtingen Leiden - Utrecht, Woerden - Utrecht, Den Haag - Utrecht, Geldermalsen - Utrecht en Breukelen - Veenendaal.
Dat is de reden dat ik met de auto kom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Echt he, Royco moet weer eens met het ov.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Dat is wel beter inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik met de auto kom.
Als je via Nijmegen gaat heb je hier geen last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt he, Royco moet weer eens met het ov.
Met mijn geluk stort morgen net Utrecht CS in ofzo.
Wedden dat er dan wel iets anders mis gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je via Nijmegen gaat heb je hier geen last van.
Ik moet alleen even uitzoeken waar ik de auto zet. Ik dacht eerst aan Papendorp, want daar ben ik bekend. Kom ik vervolgens achter dat er op zaterdag geen stadsbussen rijden en dus ook niks aan een combikaartje heb.quote:
Dat wil ik je best uitleggen hoor. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wedden dat er dan wel iets anders mis gaat.
Plus dat ik old school ben en niet weet hoe een ov chipkaart werkt.
Dat is geen hogere wiskunde. Gewoon je kaart bij zo'n poortje of paaltje houden, je hoort een bliep en ziet op het beeldscherm dat je bent ingecheckt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wedden dat er dan wel iets anders mis gaat.
Plus dat ik old school ben en niet weet hoe een ov chipkaart werkt.
Kan ik die dingen gewoon bij de primera kopen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik je best uitleggen hoor. Zo moeilijk is het niet.
Geen stadsbussen op zaterdag? Waaaat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik moet alleen even uitzoeken waar ik de auto zet. Ik dacht eerst aan Papendorp, want daar ben ik bekend. Kom ik vervolgens achter dat er op zaterdag geen stadsbussen rijden en dus ook niks aan een combikaartje heb.
Je kunt ze zelfs nog op het station kopen als je wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik die dingen gewoon bij de primera kopen?
Bij een NS-automaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik die dingen gewoon bij de primera kopen?
Maar niet op het busstation in druten, dus moet er toch eerst 1 kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ze zelfs nog op het station kopen als je wil.7,50 voor een anonieme.
Vroem vroemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Iets anders, kom je morgen met de auto of trein?
In de bus kun je eventueel nog wel contant betalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet op het busstation in druten, dus moet er toch eerst 1 kopen.
Dat kan toch niet meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Morrigan het volgende:
Je kunt ook gewoon een los kaartje kopen. Is goedkoper als je nooit met het OV gaat.
Zou dan ook een e-ticket kopen. Veel makkelijker dan steeds dat in en uitchecken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Morrigan het volgende:
Je kunt ook gewoon een los kaartje kopen. Is goedkoper als je nooit met het OV gaat.
en ik kwam er nvorige week achter dat je er dan niet zomaar mee met de trein kan, dan moet je hem eerst voor de trein activerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet op het busstation in druten, dus moet er toch eerst 1 kopen.
Dat kon toch niet meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Morrigan het volgende:
Een gewoon kaartje bij de automaat bedoel ik hè. Die zijn er toch niet meer?quote:
Geen idee. Ergens bij het station in de buurt. Weet dat er vlakbij de Mariaplaats een parkeergarage isquote:
Je kunt op de stations gewoon nog kaartjes bij automaten kopen. Je moet er tegenwoordig wel mee inchecken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer?
Now I'm a confused puppy.
Ik dacht dat je altijd zo'n ov chipkaart nodig had tegenwoordig.
Kijk, en daarom gaan mensen dus met de auto
Omdat ik je wel tegenhoud.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Als er morgen op Nu.nl staat dat een verwarde man een ov chipcard poortje door een trein gesmeten heeft...
Wasn't me
Terecht. Geheel terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer?
Now I'm a confused puppy.
Ik dacht dat je altijd zo'n ov chipkaart nodig had tegenwoordig.
Nee. Maar we hadden wel het idee om elkaar eerder te treffen.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar we hadden wel het idee om elkaar eerder te treffen.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
Waar spreken we eigenlijk af en hoe laat? Misschien bij de NS servicebalie een idee, waar eerst het grote blauwe bord was ( ik mis het grote blauwe bord).
I see what you did therequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar we hadden wel het idee om elkaar eerder te treffen.
Ja, wel een goed idee om een centrale plek te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
Waar spreken we eigenlijk af en hoe laat? Misschien bij de NS servicebalie een idee, waar eerst het grote blauwe bord was ( ik mis het grote blauwe bord).
Je zoekt op het station een automaat waarop staat 'losse kaartjes'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Als er morgen op Nu.nl staat dat een verwarde man een ov chipcard poortje door een trein gesmeten heeft...
Wasn't me
en omdat dat in principe gewoon beter is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Snel een vluggertje op de stationstoiletten toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
I see what you did there [ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef rival het volgende:
[..]
en omdat dat in principe gewoon beter is.
wel je neus dichthouden danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel een vluggertje op de stationstoiletten toch?
Die nieuwe WC's ruiken best fris eigenlijk. Zien er ook goed uit.quote:
Waar kan ik een kaartje kopen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel een vluggertje op de stationstoiletten toch?
En vaak goedkoper.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef rival het volgende:
[..]
en omdat dat in principe gewoon beter is.
WC is 50 cent. Een dame moet je zelf maar regelen.quote:
Dat is een uur te vroeg.quote:
Is dat niet duur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee. Ergens bij het station in de buurt. Weet dat er vlakbij de Mariaplaats een parkeergarage is
Daar poolde ik vroeger nog wel eens
Kunnen wij daar ook nog bij? Bij de reservering?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Myraela het volgende:
Een half uur, half 7 is bij het restaurant.
Als je nou ongeveer bij spoor 18 en 19 gaat slenterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef twi het volgende:
Ik herken Utrecht CS niet echt. Denk dat Myra en ik tussen 17.30 en 18.00 wel wat rondslenteren in de stationshal. Zolang iedereen maar weet dat de reservering bij De Zakkendingus om 18.30 is, dus ik ga ook echt zorgen dat ik daar om 18.30 ben, ongeacht wie er dan nog niet aanwezig is. Vermoed dat we iets over zessen van het station gaan lopen.
Jullie stonden al bij de eters toch? Voor alle eters is gereserveerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen wij daar ook nog bij? Bij de reservering?
Okidokie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nou ongeveer bij spoor 18 en 19 gaat slenteren.
Ja dat was jij altijd inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Ik was altijd heel erg pro-OV. Maar het is zo gebruiksonvriendelijk geworden. NS moet eens bestuderen hoe ze het in Engeland aanpakken.
O, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie stonden al bij de eters toch? Voor alle eters is gereserveerd.
Heb je daar het adres van voor het geval dat we het niet halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef twi het volgende:
Ik herken Utrecht CS niet echt. Denk dat Myra en ik tussen 17.30 en 18.00 wel wat rondslenteren in de stationshal. Zolang iedereen maar weet dat de reservering bij De Zakkendingus om 18.30 is, dus ik ga ook echt zorgen dat ik daar om 18.30 ben, ongeacht wie er dan nog niet aanwezig is. Vermoed dat we iets over zessen van het station gaan lopen.
Toen was die OV-chipkaart er nog nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat was jij altijd inderdaad
Vorig weekend Dance Valley met OV
terugweg had ik alweer een lift geregeld hoor.... OV is echt niks voor mij...
Dat geloof ik ook wel eigenlijk..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Die nieuwe WC's ruiken best fris eigenlijk. Zien er ook goed uit.
http://www.zakkendrager.nl/contact/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Heb je daar het adres van voor het geval dat we het niet halen.
Moet ook wel. Die ranzige stinkhokken die bij onbemande stations zijn (of station Enschede) zijn echt om te kotsenquote:
Ik moest een keer heel nodig tijdens een overstap.quote:
topquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.zakkendrager.nl/contact/
WC op Nijmegen is geweldig. Twee oudjes die dat heel huiselijk hebben ingericht met allemaal prullaria. En altijd netjes schoon. Het water uit de kraan is zelfs warm.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ook wel. Die ranzige stinkhokken die bij onbemande stations zijn (of station Enschede) zijn echt om te kotsen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
WC is 50 cent. Een dame moet je zelf maar regelen.
Misschien wil de toiletdame wel en hoef je niet meer te betalen.quote:
Drank vinden we vast welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
Er is vast wel iemand die weet hoe we bij de pub komen na het eten toch?
We gaan dus iets vroeger richting Utrecht?quote:
Google Mapsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
Er is vast wel iemand die weet hoe we bij de pub komen na het eten toch?
Gewoon de bierlucht volgen.quote:
Ik kon er sowieso al nooit van genieten... nouja.. oke soms een lange rit oid... dan zie je nog eens watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen was die OV-chipkaart er nog niet.
Dat kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
WC op Nijmegen is geweldig. Twee oudjes die dat heel huiselijk hebben ingericht met allemaal prullaria. En altijd netjes schoon. Het water uit de kraan is zelfs warm.
O'Leary's dacht ik.quote:
stel je had ze niet gevonden.. wat was je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een keer heel nodig tijdens een overstap.Toen rende ik eerst nog naar de oude plek, maar die waren dus weg.
Ik helemaal in paniek. Maar toen toch nog gevonden.
(en ik kon niet in de trein, want dat was een Sprinter)
In Oekraine zat er alleen een gat in de grondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ook wel. Die ranzige stinkhokken die bij onbemande stations zijn (of station Enschede) zijn echt om te kotsen.
Ik heb je een sms'je gestuurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We gaan dus iets vroeger richting Utrecht?
Hoe laat ben je dan ongeveer hier?
Goede vraag. Ik moest via Tiel, dus ik zou nog dik een uur of anderhalf zonder WC zitten. Misschien dan maar een trein missen en een McD zoeken of zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
stel je had ze niet gevonden.. wat was je dan gaan doen?
Is dat aan de zijkant bij de ah to go?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
WC op Nijmegen is geweldig. Twee oudjes die dat heel huiselijk hebben ingericht met allemaal prullaria. En altijd netjes schoon. Het water uit de kraan is zelfs warm.
Yes ma'am.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat aan de zijkant bij de ah to go?
Ik stop langs de weg ook liever bij een Micky D dan bij een pompstation....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik moest via Tiel, dus ik zou nog dik een uur of anderhalf zonder WC zitten. Misschien dan maar een trein missen en een McD zoeken of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een toeristische trekpleisterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik stop langs de weg ook liever bij een Micky D dan bij een pompstation....Toiletten op pompstations zijn meestal wel ranzig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Bijna wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Echt een toeristische trekpleister
In Leiden Centraal is die ook erg fijn en schoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar nog niet één keer geweest. Terwijl ik zo vaak op dat station ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Leiden Centraal is die ook erg fijn en schoon.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Toiletten op pompstations zijn meestal wel ranzig ja.
Ik sluit de mogelijkheid niet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je morgen ook belgische woorden gebruiken?
Mijn haar ook.quote:
Kom ook naar de meet. Gaan we de Zwitsal-fanboys uithangen.quote:
Ja. Ik zocht naar een iets mildere. Het is wel heel fijn.quote:
Zie je me al aankomen met de babyolie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ook naar de meet. Gaan we de Zwitsal-fanboys uithangen.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ruik mannelijk, naar zweet![]()
Moet nog douchen
Geloof ik. Bolle ruikt na het wassen van zijn staart ook naar Zwitsalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik zocht naar een iets mildere. Het is wel heel fijn.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zie je me al aankomen met de babyolie?
Da's niet mannelijk, dat is gewoon ranzigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ruik mannelijk, naar zweet![]()
Moet nog douchen
Morgen ruik ik naar vanillequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet mannelijk, dat is gewoon ranzig.
Ja, 5 nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar PEC.
Ik kan Rocky dromen.
Is 5 er nu op?
You was the Angel
Altijd brok in mijn keel als Mick sterft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 5 nu.
Gisteren 4 etc.
Rocky 3 was baas. Met Mr. T.
Wat een dramaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niet welke jurk ik aan moet doen morgen.
Snel wegkijken anders laat ik een traanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd brok in mijn keel als Mick sterft.
0-0, ze zijn wel beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn ze aan het winnen trouwens? of weer alleen van ons
In elke zie je er goed uit, maakt dat de keuze makkelijker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
"Iets in mijn oog"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
Snel wegkijken anders laat ik een traan
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
In elke zie je er goed uit, maakt dat de keuze makkelijker?
Maakt niet uit, ze waren beide leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Smooth rival.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef rival het volgende:
[..]
In elke zie je er goed uit, maakt dat de keuze makkelijker?
neem ze beide mee, verwissel je ze op de helft in het toiletquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb twee nieuwe, beide echt mega gaaf. Dus ik kan niet kiezen
.
Hij heeft gewoon gelijk. En ik weet dat het arrogant klinkt, maar ik kies alleen maar kleding waarvan ik weet dat het me staatquote:
Dat doet iedereen. Je gaat geen kleding kopen waarin je erbij loopt alsof je eruit ziet als een mesjogge walrus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. En ik weet dat het arrogant klinkt, maar ik kies alleen maar kleding waarvan ik weet dat het me staat. Dus sja.
En tóch zie ik wel regelmatig vrouwen waarbij ik denk... Ben je blind?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Je gaat geen kleding kopen waarin je erbij loopt alsof je eruit ziet als een mesjogge walrus.
Maar als ik het goed gelezen heb vandaag is de motor op het middenveld naar Twente vertrokken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zit voldoende voetballend vermogen in die ploeg, spelen leuk.
Het stinkt ineensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. En ik weet dat het arrogant klinkt, maar ik kies alleen maar kleding waarvan ik weet dat het me staat. Dus sja.
JA, die gaan ze wel missen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als ik het goed gelezen heb vandaag is de motor op het middenveld naar Twente vertrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn echt schandalig wit, ze weerkaatsen het behang van de logeerkamer
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |