Je kunt niet alles hebben, Roy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel
De verkeerde blonde uit Arrow komt naar de comic-con
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben, Roy.
Stan Lee komt zeker ook niet?
Blaas met zijn allen hard richting zee, misschien werkt het?quote:
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Evie het volgende:
ach ik ga vanavond maar eens een bbq organiseren![]()
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hier
o betaal jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doen
Het is alsof je haar kent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
Rondje van jou dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Genieten doe je niet met maten maar met vaten
Nog beter!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.
Ja hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel goed bier he?! Dat heineken trek ik niet
quote:
Ik heb een pizza steen besteld voor de bbqquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Samzz het volgende:
Bijna weekend, joehoe! Zometeen maar even boodschappen doen. En pizza halen
.
Jij en je bbqquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een pizza steen besteld voor de bbq
Wat voor bbq heb je dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang zo'n bbq.
Dus nu ga ik hem vaak gebruiken ook.
Logischquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang zo'n bbq.
Dus nu ga ik hem vaak gebruiken ook.
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder kolen. Alles zonder kolen is nep.
Bedankt voor deze mededeling.quote:
het is ook inderdaad meer om buiten te koken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Mijn stiefvader heeft ook zo'n ding, en het is best handig. Snel warm, temperatuur makkelijk te beheersen en makkelijk schoon. Maar het is gewoon buiten koken. Het is niet barbecueën.
Indeed. Niet dat er iets mis is met buiten koken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Mijn stiefvader heeft ook zo'n ding, en het is best handig. Snel warm, temperatuur makkelijk te beheersen en makkelijk schoon. Maar het is gewoon buiten koken. Het is niet barbecueën.
Lappen vlees vervelen nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Het gaat toch ook voornamelijk om de gezelligheid van bij elkaar zitten? Die lappen vlees heb je ook wel een keer gehad.
Doe maar duurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef Myraela het volgende:
Als ik ooit een groot huis heb, dan maak ik wel een buitenkeuken.Naast het zwembad. Maar dan wel een green egg bbq. Mijn droom barbecue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |