duct tape.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik zou wel met je hoofd naar beneden gaan liggen want anders zakt je kussen naar beneden.
Volgens mij onspannen al je spieren zich als je slaapt, dus tenzij je jezelf van top tot teen vastbind...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef JDx het volgende:
Heb je in ieder geval nooit moeite met opstaan, want dat sta je al
Verder... wat een kut idee...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij hou jij nogal van recyclen...![]()
2009: GC / Staand slapen
2010: ONZ / Staand slapen
2013: K&W / Staand slapen
*stop volgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Felixa het volgende:
Huh, wat raar. Ik denk er al wel langer over maar ik wist niet meer dat ik dat topic heb gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Felixa het volgende:
Ik wist dat ik dit eerder had gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Felixa het volgende:
Waarom plaats je die offtopic _ ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik, dat is aan de GC modjes gezien ik niks ernstigs zie om in te grijpen_!
drie exact dezelfde topicstartsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Huh, wat raar. Ik denk er al wel langer over maar ik wist niet meer dat ik dat topic heb gemaakt.
En 3x exact die postquote:
Is gewoon toeval. Net als dat andere users dezelfde plaatjes hebben gepost in beide topics.quote:
Simpel: aandacht tekort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef Robuustheid het volgende:
Klaploper, waarom 4 identieke OP's posten in 5 jaar tijd? Je bent allang geen student meer, zag ik in andere topics.
met instructiefilmpjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Gloorbek het volgende:
deze ophangen, kan je hangend slapen scheelt nog veel meer ruimte![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een sneu persoon maar dit gaat wel ver hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Gloorbek het volgende:
deze ophangen, kan je hangend slapen scheelt nog veel meer ruimte![]()
[ afbeelding ]
Alsof iemand als ik vrienden heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Bart het volgende:
Hoe fucking kansloos ben je dan, telkens hetzelfde topic openen. Je vertelt je vrienden zeker ook elke maand weer dezelfde grap?
Misschien doe je er dan beter aan die te zoeken, in de tijd dat je hier telkens hetzelfde topic loopt te openen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Alsof iemand als ik vrienden heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |