Heb je Feyenoord dit seizoen al zien spelen of..?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik wel. Daar gewoon keihard over je tegenstander heen klappen. En uit dan loeren op een uitdoelpuntjes.
Nieuwe spits komt eraan, Bilal is dan speelrechtig. Wilkshire misschien wel weer fit. Komt goed schatjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Feyenoord dit seizoen al zien spelen of..?![]()
![]()
Mede door eerst thuis gewoon underdog.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Vlucht is ¤100 voor een enkeltje. Terug kom je in een Hercules aan op Eindhoven.
too soonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Vlucht is ¤100 voor een enkeltje. Terug kom je in een Hercules aan op Eindhoven.
die is wel hardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
waarom die haat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:23 schreef Collide het volgende:
Hopelijk op neutraal terrein want het stadion van Dordt is nog beter.
godver, ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Was een stuk grappiger geweest als je moeder was gestorven bij die crash.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Maver24 het volgende:
Kom maar op met de nieuwe spits, hup van Geel, beetje tempo maken jonguh
Stel je niet zo aan joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was een stuk grappiger geweest als je moeder was gestorven bij die crash.
Terwijl ze jouw vader zat te pijpen. Nou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Lvivquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef Muto het volgende:
Als het niet in Kiev is, dan wordt het weer Cyprus ofzo![]()
Heel Oekraďne moet je nu vermijden. Nog even en de mortieren vliegen je in heel dat land om de oren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion in Lviv verwacht dat er daar gespeeld moet gaan worden.
Gewoon 2x in de Kuip.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Zal mij benieuwen wat Feyenoord/UEFA gaat doen. Je kan eventueel aankaarten dat je misschien buiten Oekraďne wilt gaan spelen. Het valt altijd te proberen, want dit is geen prettige situatie voor alle supporters die graag heen willen.
Ja maar dan wel hopelijk meer richting het Westen. Want van andere landen in het oostblok word je ook niet echt gelukkig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Zal mij benieuwen wat Feyenoord/UEFA gaat doen. Je kan eventueel aankaarten dat je misschien buiten Oekraďne wilt gaan spelen. Het valt altijd te proberen, want dit is geen prettige situatie voor alle supporters die graag heen willen.
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef satecl het volgende:
Was voor de vliegtuigramp toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.
Heldenontvangst door Wim-Lex en Max.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
Voor de ramp. En als Nederlanders heb je nu wat meer te zeggen, denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kopenhagen deed hetzelde toen ze tegen Dnipr moesten. Heeft niet geholpen. Moesten spelen in Kiev.
Die helikopter van de Open Dag nog een keer laten opstijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik van Geel was zou ik deze selectie goed verzekeren en een paar rondjes extra boven Ludansk laten vliegen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik van Geel was zou ik deze selectie goed verzekeren en een paar rondjes extra boven Ludansk laten vliegen.
Ok.quote:
Flying Poznantwitter:FeyenoordEuropa twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 13:35:39Volgens #Radio #Rijnmond speelt #Feyenoord zijn return wedstrijd tegen Zorya Luhansk wellicht in Polen. reageer retweet
Ja want de situatie is voor Nederlanders veel gevaarlijker, dan voor Denen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor de ramp. En als Nederlanders heb je nu wat meer te zeggen, denk ik.
Verder ga ik er ook niet van uit hoor. Maar proberen kan altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |