Ooh ja dat was het. Dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kerwin Duinmeijer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Kerwin_Duinmeijer
De Franse regering heeft gefaald. Het ontstaan van getto's is het falen van hun sociale ruimtelijke ordening.quote:Justitie is met een onderzoek gestart en de Franse regering wil dat duidelijk wordt wie hier heeft gefaald.
Inderdaad, lekker zinvol om een onderzoek te starten zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef Individual het volgende:
[..]
De Franse regering heeft gefaald. Het ontstaan van getto's is het falen van hun sociale ruimtelijke ordening.
Geen slecht idee. Die gasten zijn wel serieus hardcore. Die zijn wel geschikt om een banlieu op te ruimen. Plus: ze zijn vervangbaar en omdat het geen Fransen zijn slaapt niemand in Frankrijk er een seconde minder om als er eentje dood gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:46 schreef probeer het volgende:
Légion étrangère inzetten? Met die houwdegens fuckt niemand.
Het is een akelige situatie en de mensen die er wonen hebben daar niet voor kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Fuck dat, breng dat kind zelf maar; jij kiest er zelf voor om in die shitzooi te gaan wonen
Ze kunnen ook verhuizen naar een plek die een minder erge beerput is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een akelige situatie en de mensen die er wonen hebben daar niet voor kunnen kiezen.
Wie weet hebben ze daar een baantje/familie/etc die ze ergens anders niet hebben of zelfs kunnen vinden. Lijkt me niet dat ze erg mobiel zijn en Frankrijk is geen Nederland. Zulke sloppenwijken kennen we in NL bv helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook verhuizen naar een plek die een minder erge beerput is.
Oké maar om aan kinderen te beginnen terwijl je in zo'n shit zooi zit? Niet kunnen kiezen is vervelend maar om dan een kind in zo'n situatie te 'werpen' is wel een keuze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is een akelige situatie en de mensen die er wonen hebben daar niet voor kunnen kiezen.
Je kan niet auto's in de fik steken en rellen, een beetje op je werkloze luie reet zitten en/of crimineel zijn EN ook nog eens verwachten dat gezondheidszorg naar jou toe komt. Als ze zich normaal gedragen dan komt die ambulance zonder probleem naar ze toe. Opgelost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze daar een baantje/familie/etc die ze ergens anders niet hebben of zelfs kunnen vinden. Lijkt me niet dat ze erg mobiel zijn en Frankrijk is geen Nederland. Zulke sloppenwijken kennen we in NL bv helemaal niet.
Dit inderdaad. Ze hebben geen rooie cent, maar fokken wel een hele kudde bij elkaar in die ranzige flats in een zwaar criminele wijk. En dan verwachten ze wel dat ze hulp krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Oké maar om aan kinderen te beginnen terwijl je in zo'n shit zooi zit? Niet kunnen kiezen is vervelend maar om dan een kind in zo'n situatie te 'werpen' is wel een keuze.
Ik had trouwens desnoods een buur mijn volgende uitkering geboden om mij en mijn kind met zijn auto naar het ziekenhuis te brengen. Liever schulden dan een dood kind. Vraag mij ook af of zij verder echt niemand kende met een auto. Wat heeft zij allemaal geprobeerd voor ze tot de conclusie kwam dat lopen het beste was?
De relschoppers zijn een minderheid in de balieus. Dat er problemen zijn is duidelijk. Dat de Franse overheid er niet mee om kan gaan ook. Het is een kutsituatie, maar je kan niet iedereen de schuld geven van brandende auto's daar. Een brandende/uitgebrande auto rijdt trouwens ook niet zo hard naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je kan niet auto's in de fik steken en rellen, een beetje op je werkloze luie reet zitten en/of crimineel zijn EN ook nog eens verwachten dat gezondheidszorg naar jou toe komt. Als ze zich normaal gedragen dan komt die ambulance zonder probleem naar ze toe. Opgelost.
Ze hebben het aan zichzelf te wijten.
Het is geen VS hè? Er zal niet zo'n grote schadevergoeding komen als al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als die ouders gewoon expres het kind niet zelf naar een ziekenhuis gebracht hebben maar gewoon dood hebben laten gaan zodat ze een schadevergoeding kunnen proberen te eisen.
Als het een minderheid was zou die ambulance wel rijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef Individual het volgende:
[..]
De relschoppers zijn een minderheid in de balieus. Dat er problemen zijn is duidelijk. Dat de Franse overheid er niet mee om kan gaan ook. Het is een kutsituatie, maar je kan niet iedereen de schuld geven van brandende auto's daar. Een brandende/uitgebrande auto rijdt trouwens ook niet zo hard naar het ziekenhuis.
Voor die satellietschotel op het balkon was wel geld natuurlijkquote:
Retorische vraag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zijn de meest gevaarlijke buurten in West-Europa meestal zo 'multicultureel'?
Of je nou naar parijs, london, berlijn, marseille, malmö gaat, het is allemaal hetzelfde. Flats vol met geimporteerd tuig die helemaal niks maar dan ook niks willenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom zijn de meest gevaarlijke buurten in West-Europa meestal zo 'multicultureel'?
Dat is niet waar natuurlijk. Ze willen wel veel, alleen wil een deel er niet voor werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef Proximo het volgende:
[..]
Of je nou naar parijs, london, berlijn, marseille, malmö gaat, het is allemaal hetzelfde. Flats vol met geimporteerd tuig die helemaal niks maar dan ook niks willen
Kunnen wij dan meteen ook even Friesland en Limburg afstoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:09 schreef Twiitch het volgende:
Terecht dat ze daar niet meer naar binnen gaan.
Dat is al lang geen Frans grondgebied meer.
Die vergelijking slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kunnen wij dan meteen ook even Friesland en Limburg afstoten?
Het was ook geen vergelijking met een banlieu, het zijn gewoon delen van Nederland waar ik vanaf wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat helemaal nergens op.
Dat kun je nu wel zeggen maar hoe moet hij dat doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef superniger het volgende:
En die laffe Hollande durft dat tuig niet aan te pakken.
Afschieten? (hij viel me aan)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen maar hoe moet hij dat doen?
Stel hij gaat die wijk binnen, pakt de ergst aso's op....en dan? Allemaal in de gevangenis? Op grond van wat? Deporteren? Krijg je Brussel tegen je want dat mag niet. Vertel maar eens wat te doen met die gasten....
Probeer het nog eens, maar nu die ene hersencel in werking stellen aub.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Afschieten? (hij viel me aan)
Je zei niet dat het voorstel aan de wet moest voldoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar nu die ene hersencel in werking stellen aub.....
Nee stel je voor zeg...je zou haast echt moeten gaan nadenken over oplossingen.....dit noem ik nu ISIS-denken: Probleem? Afmaken! Weg probleem!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je zei niet dat het voorstel aan de wet moest voldoen
De oplossing hoeft niet ingewikkeld te zijn. Sommige figuren kunnen eenvoudigweg beter niet bestaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee stel je voor zeg...je zou haast echt moeten gaan nadenken over oplossingen.....dit noem ik nu ISIS-denken: Probleem? Afmaken! Weg probleem!
Tja experimenteerden de nazi's daar ook niet mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De oplossing hoeft niet ingewikkeld te zijn. Sommige figuren kunnen eenvoudigweg beter niet bestaan.
Eugenetica kan jouw goedkeuring zeker ook niet wegdragen?
Je bent wel knap wereldvreemd als je denkt dat met dat gajes daar nog iets te beginnen valt, het is geen schilderswijk of kanaleneiland, Dat zijn gezellige wijkjes vergeleken met de subs van parijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja experimenteerden de nazi's daar ook niet mee?
Onzinnig natuurlijk.
Ten eerste zal je al die banlieus moeten opdoeken en deze mensen moeten verspreiden. Bij elkaar vormen ze getthos, verdeeld zijn ze makkelijker te controleren cq in het gareel te krijgen.
Dus zijn we weer terug bij het grootste probleem: hoe doek je die gettho's op via een acceptabele methode?
Waarom is dat in Frankrijk een zoveel groter probleem dan hier, B, de UK en D?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
Je bent wel knap wereldvreemd als je denkt dat met dat gajes daar nog iets te beginnen valt, het is geen schilderswijk of kanaleneiland, Dat zijn gezellige wijkjes vergeleken met de subs van parijs.
Een godwin kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja experimenteerden de nazi's daar ook niet mee?
Jij en ik zullen het daar niet eens over worden. Let's agree to disagree.quote:Dus zijn we weer terug bij het grootste probleem: hoe doek je die gettho's op via een acceptabele methode?
Ik heb er nog een voor je Dr Mengele!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een godwin kon niet uitblijven natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor je Dr Mengele!
Libertarisme is leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef LXIV het volgende:
Jammer voor die jongen, maar dat krijg je ervan als je gebieden gaat creeren waar de Franse staat totaal geen zeggenschap meer heeft, er geen belastingen betaald worden en je geen enkele vertegenwoordiger van de overheid wil hebben.
Ze denken dat je in 1979 bent overleden. Nooit veroordeeld en nu je eigen dood in scene gezet. Ze kunnen niet zeggen dat je dom bent.quote:
Libertarisme is goed voor bouwvakkers die goed zijn in hoge muren bouwen en fabrikanten van elektrisch prikkeldraad.quote:
En met 103 jaar de enige echte oldbie op fok, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze denken dat je in 1979 bent overleden. Nooit veroordeeld en nu je eigen dood in scene gezet. Ze kunnen niet zeggen dat je dom bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |