dat je nog maar vaak Opa mag wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik jonge beesten zie dan wordt ik ineens soft.
Die schaduwquote:
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tofquote:
Je hebt pluimen in je pampasgras!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn geveltuin is ontploft die berg gras is nu zo, tof [ afbeelding ]
Binnen een week en blijft zo tot het voorjaar
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef chufi het volgende:
Blijft het ook staan in een koude winter ?
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja blijft. Dat is het leuke. Ik verbaas me dat ze zo snel opkomen al 5 jaar weer. We knippen de boel in juni domweg af.
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor zequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Argentijns ... Ja hard to get rid of them ....
Heeft ie meteen vanaf het eerste jaar gebloeid?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, we gokken elk jaar weer of ze opkomen. Na drie jaar zo het over zijn. Maar hoera. Ik zorg ook goed voor ze
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Ze hebben bakken met water gehad? Zou dat schelen. Ik kijk dagelijks naar dat stukje tuin. Dit is echt binnen een week zo geworden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt pluimen in je pampasgras!*jaloers*
Mooi zeg! De mijne is nog steeds pluimloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |