Nee inderdaad, geen operationele samenwerking op die manier, maar ik meen te hebben gelezen dat Koerdische strijders moesten terugtrekken kort voordat er werd gebombardeerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:47 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat van die Koerdische strijders las ik inderdaad. Maar ik mag aannemen dat ze niet alleen op basis van primitieve intel bombarderen. De Koerden zullen zelf geen beschikking hebben over geavanceerde locatiebepalingstechnieken. Het zal meer zijn: "wij zitten hier en rechts van ons wordt er geschoten".
Niet te vatten hoe die figuren zo ver zijn geindoctrineerd om zulke gruwelijkheden te doen.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daarom juist is het belangrijk om te zien. Als je niet de gruwelijkheden met je eigen ogen ziet, weet je niet hoe ver bepaalde mensen kunnen gaan als ze de kans krijgen.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:04 schreef penny-wise het volgende:
...
En dat uit naam van de islam? Zullen die pro-palestijnen nu ook de kant van ISIS kiezen nu er tegen ze opgetreden wordt door de VS....?
Die staan er boven XDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet iemand hoe Turkije in de hele situatie staat?
Precies. Gewoon iedereen van ISIS afschieten en een veilig land maken voor Islamieten, Christenen en Koerdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef Loekie1 het volgende:
Laat Rusland Oekraine innemen en Amerika Irak en laat ze er allebei iets moois van maken. Het is een taboe, maar het zou veel problemen oplossen.
En alle meisjes verslaafd aan de Biebert.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Gewoon iedereen van ISIS afschieten en een veilig land maken voor Islamieten, Christenen en KoerdenMaar wel met een Burger King en een Starbucks op elke hoek van de straat.
Moedigen die ISIS aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die pro-palestijnen demonstranten in Den Haag bijv.
ze willen de hele wereld overnemen heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke landen gaat IS nog meer binnenvallen? Koeweit? Jordanië?
Wel reëel blijven, hè?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze willen de hele wereld overnemen heb ik gehoord.
Weet ik veel, vraag me dat gewoon af....quote:
Ik zou gokken dat ze weinig verschil zien tussen ISIS en het Israelische leger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag me dat gewoon af....
Als je zo anti-Israel bent, wat denken ze dan van ISIS die alle ongelovigen wil afschieten....
Terwijl Isis en Hamas niet zo veel van elkaar verschillen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:12 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik zou gokken dat ze weinig verschil zien tussen ISIS en het Israelische leger.
dat zeg ik ook niet maar Isis krijgt nu wel te veel macht als ze die regio onderuit halen en belichamen. Dit gaat gewoon om olie. Niets meer en niets minder. Die yezdis is mooi meegenomen en leuke PR.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof partijen maar één belang kunnen hebben.
Zwart-wit denken altijd van veel mensen.
Je kunt ook Israël een onrechtmatige staat vinden en ISIS een stel levensgevaarlijke clowns. Persoonlijk vind ik dat alles wat met een sprookjesboek in de hand oorlog voert tegen mensen die dat niet vinden en claimt dat zij de enige waarheid in pacht hebben met de grond gelijk gemaakt moet worden. In de 21e eeuw is geen ruimte meer voor overtuigingen die gebaseerd zijn op duizenden jaren oude verzinsels.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Weet ik veel, vraag me dat gewoon af....
Als je zo anti-Israel bent, wat denken ze dan van ISIS die alle ongelovigen wil afschieten....
Het probleem is niet direct het geloof. Het is een probleem van onvrede over hun situatie gekoppeld aan bepaalde elementen waardoor een Isis ontstaat. Die hele regio is een regio van onderdrukking. Degene met de meeste wapens dicteert. Dat moet veranderen en opgaan in samenwerking. Ze kunnen niet polderenquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kunt ook Israël een onrechtmatige staat vinden en ISIS een stel levensgevaarlijke clowns. Persoonlijk vind ik dat alles wat met een sprookjesboek in de hand oorlog voert tegen mensen die dat niet vinden en claimt dat zij de enige waarheid in pacht hebben met de grond gelijk gemaakt moet worden. In de 21e eeuw is geen ruimte meer voor overtuigingen die gebaseerd zijn op duizenden jaren oude verzinsels.
Daarom interesseert het motief van de VS mij niet zo. Alles wat die debielen schaadt is mooi meegenomen. Helaas is het een druppel op een gloeiende plaat, want de ene vorm van religieuze onzin zal wel weer vervangen worden door een andere vorm van religieuze onzin.
ze doen niet veel onder voor elkaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:12 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik zou gokken dat ze weinig verschil zien tussen ISIS en het Israelische leger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |