Dit inderdaad. Beetje treurig van de regie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Deden er maar 3 renners mee? Verder niemand meer gezien.
Winnaars voelen geen pijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
Danielson zo fris als een hoentje over de finish.
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 07-08-2014 om 23:40:23#TOU2014 - @W1lcokelderman is the first @TeamBelkin rider to cross the finish, within top 10. Official results to come. reageer retweet
Die gast legde Gesink een jaar of 2 geleden ook eens het vuur aan de schenen in California. Goede renner wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:02 schreef franklop het volgende:
Mooie naam voor de nummer vier. Winner Anacona
Zijn pa reed met Peter Winnen en is vernoemd naar hem toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:02 schreef franklop het volgende:
Mooie naam voor de nummer vier. Winner Anacona
Nee hij luisterde altijd naar de Tour via de radio in Colombia en hoorde toen die naam (verkeerd).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Zijn pa reed met Peter Winnen en is vernoemd naar hem toch?
Dat verhaal is laatst eens voorbij gekomen volgens mij
Toch jammer dat ze geen sprinter sturenquote:ORICA-GreenEDGE at the Eneco Tour: Aidis Kruipis, Damien Howson, Jens Keukeleire, Jens Mouris, Leigh Howard, Mathew Hayman, Matthew Goss, Michael Hepburn
Volgens mij is hij sarcastisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kruopis is toch een sprinter? En Keukeleire en Goss waren dat ooit.
Oh. Dan ben ik nog niet goed wakker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sarcastisch.
Klopt ja, je hebt Kruopis, Keukeleire, Howard en Goss als (voormalige) sprinters en wat doe je? Je stuurt ze gewoon allemaal naar dezelfde koers..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sarcastisch.
als ie maar niet weer gevallen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Opgave van Hofland volgens de ticker in Utah
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Misschien uit voorzorg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
als ie maar niet weer gevallen is
Maar waarom zou je dan wel starten en nog 20 kilometer opgeven in een rit die ie misschien wel kan winnen. 'Hopelijk' een griepje ofzo.quote:
Sevilla alweer tijd gepakt op z'n meeste concurrenten. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef DNP-Old het volgende:
Etapa 3: Barbosa - Tunja / 123 Km
1. ROLDÁN, Weimer (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) 3:26:32
2. RUBIANO, Miguel (COL-COLOMBIA) a 3
3. MONTIEL, Rafael (AGTE AQUEÑO.LOT MLLIN.IDE) a 1:04
4. LAVERDE, Luis Felipe (COLDEPORTES CLARO) a 1:11
5. HERRERA, Pedro (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 1:44
6. SOLÍZ, Oscar (MOVISTAR TEAM AMERICA) a 2:31
7. MARENTES, Wilson (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 3:08
8. TORRES, Rodolfo (COL-COLOMBIA) a 3:12
9. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 3:16
10. CÁRDENAS, Felix (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) m.t.
[ afbeelding ]
General
1. RUBIANO, Miguel (COL-COLOMBIA) 6:50:53
2. MONTIEL, Rafael (AGTE AQUEÑO.LOT MLLIN.IDE) a 53
3. LAVERDE, Luis Felipe (COLDEPORTES CLARO) a 1:16
4. HERRERA, Pedro (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 2:01
5. CAMACHO, Alexis (BOYACA SE ATREVE-LICIBOY) a 2:06
6. PEÑA, Flober (BOYACA SE ATREVE-LICIBOY) a 2:14
7. ROMERO, Jefry (COL-COLOMBIA) a 2:30
8. ROLDÁN, Weimer (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:43
9. SUAREZ, Juan Pablo (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:49
10. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:51
Had eigenlijk verwacht dat hij zou kraken op Cucaita, op meer dan drie kilometer hoogte, maar hij was degene die Rujano eraf reed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sevilla alweer tijd gepakt op z'n meeste concurrenten. Lekker hoor.
Goeie genade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Marcoss het volgende:
https://vine.co/v/MVnjqezZm95
Flinke crash van (volgens mij) Dekker
Niet Dekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:07:16.@gavinmannion what'd you hit? A grenade? reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef Marcoss het volgende:
Dit soort verslagen zijn echt hilarisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat hij zou kraken op Cucaita, op meer dan drie kilometer hoogte, maar hij was degene die Rujano eraf reed.
Als we het toch over Colombia hebben, hier de selectie voor Tour de l'Avenir die over twee weken begint. Inclusief supertalent en aanstaand eindwinnaar Miguel Lopez.quote:Miguel Ángel López (Lotería de Boyacá)
Brayan Ramírez (Movistar Team) - actualmente en el Cyling Team Cascine ASD
Rodrigo Contreras (Coldeportes - Claro)
Fernando Gaviria (Coldeportes Claro)
Daniel Andrés Rozo (GW Chaoyang)
Carlos Mario Ramírez (Aguardiente Antioqueño)
is er al iets bekend welke Nederlanders daar gaan starten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Als we het toch over Colombia hebben, hier de selectie voor Tour de l'Avenir die over twee weken begint. Inclusief supertalent en aanstaand eindwinnaar Miguel Lopez.
Wie zijn al die nobuddies, Oscar zou toch gaan winnen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef DNP-Old het volgende:
Etapa 3: Barbosa - Tunja / 123 Km
1. ROLDÁN, Weimer (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) 3:26:32
2. RUBIANO, Miguel (COL-COLOMBIA) a 3
3. MONTIEL, Rafael (AGTE AQUEÑO.LOT MLLIN.IDE) a 1:04
4. LAVERDE, Luis Felipe (COLDEPORTES CLARO) a 1:11
5. HERRERA, Pedro (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 1:44
6. SOLÍZ, Oscar (MOVISTAR TEAM AMERICA) a 2:31
7. MARENTES, Wilson (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 3:08
8. TORRES, Rodolfo (COL-COLOMBIA) a 3:12
9. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 3:16
10. CÁRDENAS, Felix (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) m.t.
[ afbeelding ]
General
1. RUBIANO, Miguel (COL-COLOMBIA) 6:50:53
4. HERRERA, Pedro (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 2:01
6. PEÑA, Flober (BOYACA SE ATREVE-LICIBOY) a 2:14
7. ROMERO, Jefry (COL-COLOMBIA) a 2:30
8. ROLDÁN, Weimer (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:43
9. SUAREZ, Juan Pablo (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:49
10. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:51
dat zou wel logischer zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Marcoss het volgende:
2.20 is de voorsprong op de groep Danielson toch? Maar die heeft nog maar 1 renner over ja en die lijkt behoorlijk leeg..
Nogal zeg.quote:
quote:
Danku, goed bezig dus!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:19 schreef Zelva het volgende:
Paar meter voor Danielson, Horner en Anacona
Lijkt mij ook, maar ze moeten wel nog doorrijden om er bij te komen vooraan..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman heeft volgens mij de beste sprint.
Groepje Evans is dus de kopgroepquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ze moeten wel nog doorrijden om er bij te komen vooraan..
Ja joh sukkel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Groepje Evans is dus de kopgroep
Op de app staat het onder in beeld.quote:
4 leaders en 4 chasers...daar wordt het niet duidelijker van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Op de app staat het onder in beeld.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:28 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgens mij loopt de ticker voor op het beeld.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:24 schreef moneyball het volgende:
Cadel heeft ook altijd een sterke laatste kilometer.
Misschien er voor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Wilco is weer gaan picknicken de laatste kilometer?
Maar is wel met rasse schreden naar zijn Vuelta-topvorm toe aan het werken.quote:
Normaal gesproken een sprint en het deelnemersveld is ook niet echt indrukwekkend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Die koers in London vanmiddag, is dat iets? Of wordt dat normaal gezien gewoon een sprint?
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Leatherface het volgende:
Dit is dus een afgeleide van de Olympische wegkoers van 2012?
Beter een goede eendaagse koers dan een kleine ronde waar niemand op zit te wachten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Leatherface het volgende:
Misschien hadden ze beter die Tour of Beijing ook in de vorm van een eendagskoers kunnen organiseren, en dan gewoon op het parcours van 2008. Nu zitten we met een rittenkoers van een week in oktober. Niet dat die Ronde van Peking dan alsnog veel aanzien zou hebben, maar als we het hebben over het afslanken van de agenda zou dat een optie zijn.
Stomme kad.twitter:NOSsport twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:13:30Tijdens een training moet Pozzovivo uitwijken voor een kat, raakt de vangrail en breekt kuit- en scheenbeen. http://t.co/pkiwV9uGun reageer retweet
Maar dat is dit gedrocht niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Beter een goede eendaagse koers dan een kleine ronde waar niemand op zit te wachten.
Daar heb je gelijk in.quote:
Eerst een samenvatting van de vrouwen, mannen live vanaf 15.30.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
TV uitzending duurt ook veel te lang.
Volgens de EPG is Eurosport al om 15:00 begonnen met uitzenden.
Die Olympische race in 2008 was een heel leuke koers op vooral ook een mooi parcours. Een kopie daarvan op hetzelfde traject lijkt me een stuk leuker dan zo'n nietszeggende rittenkoers van vijf of zes dagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker aan de wagen hangen.
[..]
Volgens mij wel ja.
[..]
Beter een goede eendaagse koers dan een kleine ronde waar niemand op zit te wachten.
Quebec en Montreal zijn goede voorbeelden. Twee leuke koersen, terwijl ze ook een ronde van een dag of 5 hadden kunnen doen.
Toch vond ik die wegkoers in 2012 best interessant. Veel aanvallers versus het Britse vijftal met zijn amechtige poging om de wedstrijd te controleren. Maar daar stond natuurlijk ook wat op het spel.quote:
150k per jaar verdienen is nog steeds niet slecht bij een C-ploeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef Marcoss het volgende:
Die Blythe moet eigenlijk ook wel terug naar een fatsoenlijke ploeg..
Ik hoorde dat daarstraks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
150k per jaar verdienen is nog steeds niet slecht bij een C-ploeg.
Geen flauw idee....mss een privé sponsor die er extra geld instopt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daarstraks.
Hoe kan zo'n ploeg dat betalen?
Toch zag Swift wel dat Blythe aanging, maar z'n reactie duurde wat lang ja..quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:55 schreef OProg het volgende:
Toen ze gingen reageren had hij al 5 meter.
Mooi parcours met redelijk wat klimmetjes erin.quote:Lindeman wint vernieuwde DrielandenomloopBert-Jan Lindeman heeft de Drielandenomloop gewonnen.
De wielrenner van het Rabobank Development Team kwam solo over de Finish in Bocholtz. Lindeman ontsnapte in de slotfase uit een kopgroep van negen renners en bleef tot aan de finishlijn vooruit. Achter Lindeman werd Tom Vermeer tweede, Huub Duyn completeerde het podium.
Bocholtz
De wedstrijd met start en finish in Bocholtz gaat grotendeels door Nederland, 137 kilometer. Daarnaast gaat de race 24 kilometer door Duitsland en 38 kilometer door België.
De Drielandenomloop is zeventien jaar weggeweest. Daarvoor werd de wedstrijd tussen 1981 en 1997 elk jaar georganiseerd.
Aansluitend werd ook nog een wedstrijd voor vrouwen verreden. Hier ging de winst naar Megan Guarnier van het Boels Dolmans Cycling team voor haar ploeggenote Ellen van Dijk. Lucinda Brand legde beslag op plaats 3.
OscarGodquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:27 schreef DNP-Old het volgende:
Etapa 5: Madrid – Ibagué / 202 Km
1. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) 4:36:59
2. PEÑA, Jose Flober (BOYACA SE ATREVE-LICIBOY) m.t.
3. CHALAPUD, Robinson (COL-COLOMBIA) a 8
4. CANO, Alex (AGTE AQUEÑO.LOT MLLIN.IDE) m.t.
5. REYES, Aldemar (GW-CHAOYANG KIXX-ENVIA-GA)
6. OSORIO, Danny (B.VALLE-SGIROS.RTRANS.I V)
7. MONTAÑA, Fredy (MOVISTAR TEAM AMERICA)
8. NIÑO, Victor (AG NECTAR-STL-4WD RENTACA)
9. PEDRAZA, Walter (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN)
10. RODRIGUEZ, Michael (EBSA-INDEPORTES BOYACA)
[ afbeelding ]
General
1. RUBIANO, Miguel (COL-COLOMBIA) 15:59:19
4. PEÑA, Jose Flober (BOYACA SE ATREVE-LICIBOY) a 2:00
6. HERRERA, Pedro (BTA HMAN-FMESAN-40X40-OSP) a 2:26
7. SEVILLA, Oscar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:33
8. ROMERO, Jefry (COL-COLOMBIA) a 2:38
9. SUAREZ, Jua Pablo (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:49
10. PEDRAZA, Walter (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) a 2:51
Had Pa Vermeer dat toch goed gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Shit Wilco moet lossen, is ook niet zijn klim.
Ben je toch stiekem naar beneden gesneakt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had Pa Vermeer dat toch goed gezien.
Hij kijkt één of ander elitair programma, Zomergast of zoiets.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je toch stiekem naar beneden gesneakt?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je toch stiekem naar beneden gesneakt?
Inderdaad, Danielson is oppermachtig, vind je ook niet!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee waar die gozer het over heeft! En wat heeft het met de koers te maken??
Inderdaad, ik ga even in het woordenboek opzoeken hoe god in het engels vertaald wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, Danielson is oppermachtig, vind je ook niet!?
Dat is nog wel te overzien met de afdaling erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
blijft een beetje hangen op 15 seconden.
hopelijk, al is het niet bepaald een daalwonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overzien met de afdaling erbij.
Tommy D en Horner ook niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hopelijk, al is het niet bepaald een daalwonder.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk niet meer dan ie er bijkomt. Als Lampre het goed speelt niet tenminste.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze bij elkaar blijven lijkt Kelderman mij de snelste in de sprint.
Zou wat zijn als Horner ineens zittend gaat sprintenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze bij elkaar blijven lijkt Kelderman mij de snelste in de sprint.
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:32:47#TOU2014 - @TeamBelkin's @W1lcokelderman made it to the front group! What a strong performance! #RideTheFuture reageer retweet
Ik word hier zo moe van he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:32:47#TOU2014 - @TeamBelkin's @W1lcokelderman made it to the front group! What a strong performance! #RideTheFuture reageer retweet
Verdomme, ik dacht dat je hem had aangepastquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Klopt gewoon, prachtige prestatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van he.
Dan had er ook #buddy bij gestaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat je hem had aangepast
Zomaar Winner Anacona kunnen volgen. Fantastic.quote:
Dit is zijn soort klim helemaal niet, om zo'n gat bergop nog dicht te rijden is gewoon top.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zomaar Winner Anacona kunnen volgen. Fantastic.
ja, 10 sec voor eerste volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Pedroso het volgende:
Zijn er boni's te verdienen ? Kelderman staat maar 8 sec. achter op Anacone in het alg. klassement voor de 3e plek.
Prima daler en helemaal in vergelijking met de gasten in de kopgroep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Mansjester het volgende:
Kan Cadel zo super goed afdalen dan
Hij is mountainbiker geweest!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:38 schreef Mansjester het volgende:
Niet slim nee, kan beter krachten sparen voor de sprintquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is Kelderman nu aan het doen trouwens?
Dat was echt pure klasse ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef rubbereend het volgende:
geweldig aangesneden laatste bocht van Evans
Ik denk ook dat Kelderman het wel kende, hij wilde niet voor niets als eerste die laatste bocht doorquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu kan je niet alles verkennen, maar een laatste kilometer mag je van mij wel kennen.
wel de verkeerde kant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Kelderman het wel kende, hij wilde niet voor niets als eerste die laatste bocht door
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:46 schreef rubbereend het volgende:
geweldig aangesneden laatste bocht van Evans
hij hield iedereen uit de binnenkant, Danielson wilde er ook nog langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |