Ja ben het met je eensquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Leest dan niemand wat ik hierboven post?![]()
Er was op de Quetzal trail een getuige die een dag eerder twee meisjes had horen schreeuwen.
Die getuige zal niet 2 dagen achter elkaar dezelfde trail gaan lopen. Dat geschreeuw kan dus heel goed op de Pianista zijn geweest...
Tja, ik zeg alleen wat er in dat blog van die backpackers uit (volgens mij) Wallonië staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan niet even gaan kijken?
Ja, geen verwijt...maar dat zou heel slecht van diegene zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:39 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Tja, ik zeg alleen wat er in dat blog van die backpackers uit (volgens mij) Wallonië staat.
Overigens staat er "la veille", en dat betekent geloof ik "de avond er voor".
een andere creep daar is Roger Immermanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:26 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Zeker niet! En volgens mij is er toen wel daar gezocht inderdaad, dus die tip/getuigenverklaring is vast serieus genomen.
En bedankt voor de bevestiging Whiskers!
Stacey, ik schrok me rot van die man haha, hij kijkt echt eng/raar uit zijn ogen Ik heb wel berichten gelezen over oude posters die destijds waren opgehangen in Boquete en sommige linkten die persoon ook aan de zaak van Kris&Lisanne (zonder directe aanleiding trouwens).
Is dat diezelfde man? Krijg echt naar gevoel van hem.
Dan moet dat 5 april zijn geweest als de blog op 6 april is gepost.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Er was op de Quetzal trail een getuige die een dag eerder twee meisjes had horen schreeuwen.
Die getuige zal niet 2 dagen achter elkaar dezelfde trail gaan lopen. Dat geschreeuw kan dus heel goed op de Pianista zijn geweest...
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef superniger het volgende:
Wat doet dit in BNW?
Is dit gewoon een hoax?
Zijn Kris en Lissanne wel echt dood?
Helemaal niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Krijg je al die gekkies hier.
klopt daar had mijn contact uit Boquete het ook over (licht geschreeuw en geluiden)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En vooral wat er gebeurd kan zijn waardoor een nood oproep noodzakelijk werd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft vreemd waarom ze van het pad zijn gegaan.
Beiden zitten niet meer in de gevangenis?En recentelijk gespot in Boquete of Toro de Bacos (of hoe je het schrijft haha)?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een andere creep daar is Roger Immerman
die organiseert Networking Meetings voor exparts en toeristen in een hotel,
en legt toeristen uit wat er zoal te doen is
ook kan je bij hem tegen een kleine vergoeding video films komen kijken![]()
vreemd is dat ineens nergens meer een foto van die man te vinden is
ook was/is Roger Immermande rechterhand van Ozzie
meer over Ozzie
http://veneighbors.blogsp(...)henrich-helping.html
Het lijkt me sterk dat die jongens te koppelen zijn aan de eerste poging van Kris en Lisanne om 911 te bellen, maar goed, alles kan natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dan moet dat 5 april zijn geweest als de blog op 6 april is gepost.
De hond Blue misschien, van de pizzeria die altijd meeloopt met hikers op de Pianista?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt daar had mijn contact uit Boquete het ook over (licht geschreeuw en geluiden)
een hond sloeg ook aan
maar het was erg slecht weer
Lijkt me sterk maar de volledige telefoongegevens zouden daar uitsluitsel over moeten kunenn geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is die telefoon geen eigen leven gaan leiden door water?
dit zei mijn contact uit Boquete er letterlijk over :quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad niet, want in de blog kun je lezen dat ze op 6 april de Quetzal-trail gingen lopen (Le 6 avril nous partons tôt en taxi pour faire le trail du Quetzal). Als ze iets hoorden over de dag daarvoor, dan was dat dus 5 april. Toen waren Kris en Lisanne dus al even vermist en was de eerste poging tot 112/911 bellen ook al lang geweest. Verder zie ik in die blog niets staan dat er op wijst dat dat hele gebeuren op de Pianista-trail geweest zou moeten zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat die jongens te koppelen zijn aan de eerste poging van Kris en Lisanne om 911 te bellen, maar goed, alles kan natuurlijk.
God, wat een gruwelijk idee. Hulp zo dichtbij en dan nog sterven omdat ze je niet vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit zei mijn contact uit Boquete er letterlijk over :
Opmerkelijk detail is dat tijdens de eerste zoektocht iemand een flauw geluid gehoord had of dat iemand om hulp riep.Dat geluid werd verder niet herhaald.Alsmede de flauwe reuksporen van de Nederlander honden passen nu ook in het plaatje.Die geluiden zijn bijna aan het einde van de eerste 2 weken gehoord geloof ik
En waar was dat dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit zei mijn contact uit Boquete er letterlijk over :
Opmerkelijk detail is dat tijdens de eerste zoektocht iemand een flauw geluid gehoord had of dat iemand om hulp riep.Dat geluid werd verder niet herhaald.Alsmede de flauwe reuksporen van de Nederlander honden passen nu ook in het plaatje.Die geluiden zijn bijna aan het einde van de eerste 2 weken gehoord geloof ik
Er komt nu ook ineens een hond in het verhaal?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De hond Blue misschien, van de pizzeria die altijd meeloopt met hikers op de Pianista?
Ja, dat sowieso. Dit gaat wel ver, maar misschien dat die jongens dan in eerste instantie charmant en behulpzaam waren, Lisanne&Kris dieper de jungle in lokten, de meiden argwanend begonnen te worden maar niets lieten merken en toen stiekem 1e poging gedaan hebben noodnummer te bellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat die jongens te koppelen zijn aan de eerste poging van Kris en Lisanne om 911 te bellen, maar goed, alles kan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |