abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143210435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Hee er schijnt nieuws te zijn over het forensisch onderzoek. Even kijken of ik ergens een link kan vinden...
Refereer je nou aan die post op WS of heb je ergens anders iets gehoord?
pi_143210449
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:54 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Redenatie klinkt logisch, maar dat is echt te simpel gedacht.
Ik bedoel in combinatie.
En geen boodschap en geen telefoontjes naar huis maar wel noodoproepen, dat gaat er bij mij niet in
Andersom hoeven ze maar 1 van de 2 gedaan te hebben (wel bellen of boodschap) en ik geloof volledig in een verdwaalscenario
pi_143210617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef MeloD het volgende:

[..]

Maar zo wordt ie ook gepresenteerd door een deel van de locals daar. Mij werd ook juist deze trail aangeraden omdat hij zo begaanbaar is. Door twee onafhankelijke personen, die wisten dat ik de dagen daarvoor met buikgriep in het hotel gebleven was. Er is dus op z'n minst sprake van conflicterende informatie over de moeilijkheidsgraad van deze trail.

En kleding: er van uitgaande dat je voor het donker weer terug bent, heb je echt geen dikke warme kleding nodig. Zo snel slaat het weer daar ook weer niet om. Ja, het kan (rond die tijd) een beetje regenen, maar dat overleef je ook best in je korte broek en t-shirt.
Ben jij ook nog een stuk gaan lopen na de Mirador?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:03:50 #254
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143210790
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:50 schreef Rubella het volgende:

Ja, op WS is zoiets gepost. Er zouden op de resten geen sporen van geweld gevonden zijn. Maar in de Panamese kranten is hier (nog) niets over te vinden.
quote:
0s.gifOp vrijdag 8 augustus 2014 19:55 schreef Stupidisco het volgende:

Refereer je nou aan die post op WS of heb je ergens anders iets gehoord?
Ja, op WS. Ik heb naar de bron gevraagd. ZaZara is doorgaans goed geïnformeerd dus ik wacht haar reactie af. Ik kan het ook niet vinden op Panamese sites.

En kijk eens wie weer terug is op WS ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143211111
[/quote]

Dus toch. Ik dacht al zoiets. Kwestie van tijd voordat hij hier weer landt.
pi_143211416
Stel dat ze echt nog tot 11 april hebben geleefd of ten minste een van hen, hoe moeten ze dan in godsnaam de nachten en dagen hebben doorgebracht?
's nachts ijskoud met alleen een hempje en kort broekje, dan raak je toch volkomen onderkoeld? En eten?
Ze zien er toch niet echt uit als survivals.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze echt 10 dagen hebben kunnen overleven.
Geen vuur, geen kleding, geen voedsel.
Ik weet niet, het klinkt gewoon niet zo logisch. En helemaal verdwaald toch ook niet, ze hebben toch de rivier weer gevonden.
Al die dagen echt geen mens die ook daar heeft gelopen? Ook de lokale bevolking niet?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:19:21 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143211424
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:03 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

Ja, op WS. Ik heb naar de bron gevraagd. ZaZara is doorgaans goed geïnformeerd dus ik wacht haar reactie af. Ik kan het ook niet vinden op Panamese sites.

Doelt ze niet gewoon op wat na het onderzoek op de eerder gevonden resten bekend is gemaakt?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143211549
Eerst zat ik helemaal in het gewond/ongeluk/verdwaal scenario.
Maar sommige dingen lijken toch zo onlogisch dat ik weer meer naar een misdrijf neig.
Misschien toch omgebracht en het op een ongeluk laten lijken door af en toe die noodoproepen te doen en die rugzak ergens te dumpen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143211610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Injetta het volgende:
Stel dat ze echt nog tot 11 april hebben geleefd of ten minste een van hen, hoe moeten ze dan in godsnaam de nachten en dagen hebben doorgebracht?
's nachts ijskoud met alleen een hempje en kort broekje, dan raak je toch volkomen onderkoeld? En eten?
Ze zien er toch niet echt uit als survivals.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze echt 10 dagen hebben kunnen overleven.
Geen vuur, geen kleding, geen voedsel.
Ik weet niet, het klinkt gewoon niet zo logisch. En helemaal verdwaald toch ook niet, ze hebben toch de rivier weer gevonden.
Al die dagen echt geen mens die ook daar heeft gelopen? Ook de lokale bevolking niet?
Ik denk ook niet dat ze nog 10 dagen hebben geleefd.
Wat wel kan is dat in die 10 dagen (als ze nog wel geleefd zouden hebben) ze niemand zijn tegengekomen
pi_143211730
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Injetta het volgende:
Maar sommige dingen lijken toch zo onlogisch dat ik weer meer naar een misdrijf neig.
Misschien toch omgebracht en het op een ongeluk laten lijken door af en toe die noodoproepen te doen en die rugzak ergens te dumpen.
Toen ik voor de allereerste keer het nieuws hoorde dacht ik precies hetzelfde, verdwaald en ik dacht nog net niet "wat een domme meiden"
Nu ik me er meer en meer in verdiept heb sluit ik het nog steeds niet uit dat ze verdwaald zijn maar vind ik een misdrijf logischer omdat op essentiele punten de dingen niet kloppen met een verdwaalscenario
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:30:52 #261
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143211938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Injetta het volgende:
's nachts ijskoud met alleen een hempje en kort broekje, dan raak je toch volkomen onderkoeld?
Mijn tropische huisdieren hebben een handige manier om koude nachten te doorstaan: ze graven zich in. De grond is 's nachts een stuk warmer dan de lucht. Lisanne en Kris kunnen dat ook bedacht hebben.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143211978
Even iets totaal OT. Je kunt echt pas na een week gebruik maken van DM? Ook het beantwoorden er van?
pi_143212009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Injetta het volgende:
Tja, denk dat de telefoondata meer duidelijkheid zal moeten geven;

- hadden ze een codeslot op hun telefoon; En zo ja, kenden ze die ook van elkaar?
- zijn er alleen oproepen naar 112 & 911 gedaan of naar meer nummers?
- op welke dagen/tijdstippen zijn de oproepen gedaan? en met welke telefoon?
- staan er ook foto's, sms/whatsapp berichten op de telefoon?
- was de batterij van de telefoons helemaal leeg?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:33:29 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143212078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Rubella het volgende:
Even iets totaal OT. Je kunt echt pas na een week gebruik maken van DM? Ook het beantwoorden er van?
Ja
pi_143212159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Tja, denk dat de telefoondata meer duidelijkheid zou moeten geven;

- hadden ze een codeslot op hun telefoon; En zo ja, kenden ze die ook van elkaar?
- zijn er alleen oproepen naar 112 & 911 gedaan of naar meer nummers?
- op welke dagen/tijdstippen zijn de oproepen gedaan? en met welke telefoon?
- staan er ook foto's, sms/whatsapp berichten op de telefoon?
- was de batterij van de telefoons helemaal leeg?
Precies. Die telefoongegevens kunnen meer prijsgeven over de eventuele denkrichting.
Als er echt alleen maar die noodoproepen op staan en dan niet constant maar echt met dagen ertussen en geen enkel sms'sje of andere pogingen tot contact en levenstekens, dan vind ik het verdwaalscenario dubieus.
Je gaat echt niet alleen maar een paar noodoproepjes doen en dan dagenlang niet. Je blijft alles proberen wat je kan toch?
pi_143212169
De website van answersforkris is ook helaas nog niet geupdate... Ik vind het veel te stil.
pi_143212462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja
Ok. Tnx.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:42:04 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143212470
Ik persoonlijk vind het veel te vroeg om gedetailleerde scenario's/theorieën uit te werken
1. Er zijn veel te weinig feiten bekend op dit moment om een gedetailleerde (en zelfs maar een niet-gedetailleerde) theorie op te baseren (en denk er aan:wat we maandenlang als "feiten" gezien hebben bleken uiteindelijk helemaal geen feiten te zijn)
2. Er is een gevaar voor tunnelvisie (de theorie niet baseren op de feiten, maar de feiten op de theorie); de feiten naar je eigen theorie toe redeneren.

Just my 2 cents ;)
pi_143212567
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef MidnightB00m het volgende:
De website van answersforkris is ook helaas nog niet geupdate... Ik vind het veel te stil.
Duurt idd allemaal lang. Ik hoop voor de ouders dat de gevonden resten idd van hen zijn maar is denk ik over wat er is gebeurd niet echt belangrijk.
Ben veel nieuwsgieriger naar de telefoongegevens. Zou Hans Kremers die dat waarschijnlijk wel al weet (maar zn mond moet houden) mede daarom niet geloven in een verdwaalscenario?
maar ja dat is speculeren over speculeren
pi_143212606
I agree Whiskers.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:45:04 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143212609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef MidnightB00m het volgende:
Dat vind ik ook wel enigszins apart, zeker gezien het vele (en de zaak op zijn kop zettende) nieuws van de afgelopen, alsmede deze zinnetjes op de site:

quote:
Omdat het gezamenlijke deel van de zoektocht nu wordt afgesloten, hebben we als ouders van Kris Kremers de behoefte om een nieuwe site te lanceren waarmee we Nederland, Panama en de media op de hoogte willen houden van de vervolgstappen in deze zoektocht en de resultaten die deze zal brengen.
....
De nieuwe site zal binnen enkele dagen operationeel zijn en verder aangevuld worden met informatie
Aan de andere kant: de ouders en woordvoerder zaten in Panama en hadden wel iets anders aan hun hoofd.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:46:23 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143212658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Duurt idd allemaal lang. Ik hoop voor de ouders dat de gevonden resten idd van hen zijn maar is denk ik over wat er is gebeurd niet echt belangrijk.
Ben veel nieuwsgieriger naar de telefoongegevens. Zou Hans Kremers die dat waarschijnlijk wel al weet (maar zn mond moet houden) mede daarom niet geloven in een verdwaalscenario?
maar ja dat is speculeren over speculeren
Hij heeft die ook niet gehad. Alleen de gegevens van de (pogingen tot) noodoproepen
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:46:51 #273
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143212676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
-
Hoi. Ben jij liever dan Sp3cularitemmmmm?
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:47:42 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_143212700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Rubella het volgende:
Ja dat klopt.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:48:53 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_143212746
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hoi. Ben jij liever dan Sp3cularitimmmmm?
Hoi Huge. Ja natuurlijk. Dat ben je al snel he :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')