quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan hem prima gebruiken als wisselspeler.
quote:

Nee lopendquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Feyenoord met het vliegtuig naar Luhansk gaan?

Eder ook. Dus niet relevant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:54 schreef hhh38 het volgende:
Nelson Oliveira is al Portugees international toch?

Bij Nelom weet ik dat niet zo zeker hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan weet je iig zeker dat je aankomt in 1 stuk.

Wout Brama ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef superniger het volgende:
Ryan Koolwijk zit zonder club. Hij zou een goede speler zijn voor Feyenoord.

Ik zou iig WIlkshire laten lopen. Trainen met dat viesdikke lijf van em.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bij Nelom weet ik dat niet zo zeker hoor

Spelen in Kiev, aap.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Feyenoord met het vliegtuig naar Luhansk gaan?

Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:59 schreef Muto het volgende:
Bruins ook.
Guyon Fernandez ook.
Bakkal ook.

En heeft heel de nacht in de vriezer gelegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:02 schreef Happel het volgende:
Balletje van Krasnodar zal wel verzwaard zijn.

We geven wel een gil als het zover is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
vertel even hoelaat ze beginnen met de echte loting. Ik moet even wat doen en dan ga ik kijken op tv

En losquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
vertel even hoelaat ze beginnen met de echte loting. Ik moet even wat doen en dan ga ik kijken op tv

Mijn geluid staat aan, zelfde resultaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef Cara het volgende:
Mijn geluid staat uit en snap er geen kut van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |