Wat dat betreft is Mosul etc. ook een hide-and-seek spel als US besluit om gebieden te bombarderen of in te vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De oorlog in Fallujah was heel ander type oorlog, huis-tot-huis, guerrila, lokale bevolking tegen je en "boots on the ground". Dat is gewoon constant hide-and-seek en win je niet. Nu is ISIS in eigen gebied en loopt vrij rond. Met juiste wapens kan je weldegelijk effectief te werk gaan maar moet je inlichtingen kunnen verzamelen middels drones bijv etc.
Hm.Hangt er een beetje vanaf wat je onder 'radicale islam' verstaat. De SGP'ers onder hen hoeven echt niet dood, wat mij betreft. De nazi's onder hen mogen juist nu dood neervallen.quote:
Want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
amerika is mede verantwoordelijk dat dit gebeurd
Daarom snap ik nu niet dat Irakese soldaten en de peshmerge samen dat aanvallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:23 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Mosul etc. ook een hide-and-seek spel als US besluit om gebieden te bombarderen of in te vallen.
Dat is wel heel kort door de bocht. Dit soort machten waren al aanwezig. De VS hebben alleen het deksel van dat gore vat geblazen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
amerika is mede verantwoordelijk dat dit gebeurd
De VS heeft ISIS nooit bewapend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:25 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
euhh... ze bewapenen in syrie?
Ga je nou de radicale Islam, de extreministen, ook nog onderverdelen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm.Hangt er een beetje vanaf wat je onder 'radicale islam' verstaat. De SGP'ers onder hen hoeven echt niet dood, wat mij betreft. De nazi's onder hen mogen juist nu dood neervallen.
Wel de FSA. En daar zijn veel van overgelopen naar ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS heeft ISIS nooit bewapend.
Politieke spelletjes mijn vriend, politieke spelletjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom snap ik nu niet dat Irakese soldaten en de peshmerge samen dat aanvallen.
Al is het wel goed dat ze samenwerken
Binnenvallen gaat de US echt niet meer doen voorlopig. Bombarderen zou kunnen, maar dan is Mosul inderdaad ook niet ideaal. Maar vergeet niet dat ISIS over groot gebied regeert en om dat te behouden is het noodzakelijk dat hun manschappen van een naar ander bewegen, en ook om wapens en andere zaken te verplaatsen. In een open gebied heb je daar kansen om ze af te knallen maar moet je gewoon juiste technologie ervoor hebben en dat heeft het Iraakse leger niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:23 schreef lDDQD het volgende:
Wat dat betreft is Mosul etc. ook een hide-and-seek spel als US besluit om gebieden te bombarderen of in te vallen.
SGP is niet radicaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm.Hangt er een beetje vanaf wat je onder 'radicale islam' verstaat. De SGP'ers onder hen hoeven echt niet dood, wat mij betreft. De nazi's onder hen mogen juist nu dood neervallen.
Klopt, maar dat had de VS niet kunnen weten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Wel de FSA. En daar zijn veel van overgelopen naar ISIS.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Politieke spelletjes mijn vriend, politieke spelletjes.
Al Nusra ook een tijdjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Wel de FSA. En daar zijn veel van overgelopen naar ISIS.
Ja, natuurlijk. Jij ziet toch ook wel verschil tussen moslims die hier roepen dat ik eeuwig moet branden in de hel wegens mijn ongeloof en de moslims die me willen onthoofden vanwege datzelfde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ga je nou de radicale Islam, de extreministen, ook nog onderverdelen?
Nvm, fout gelezen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Al Nusra ook een tijdje
Moslims die roepen dat ik eeuwig moet branden omdat ik niet geloof, zijn radicaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Jij ziet toch ook wel verschil tussen moslims die hier roepen dat ik eeuwig moet branden in de hel wegens mijn ongeloof en de moslims die me willen onthoofden vanwege datzelfde?
ze willen het Witte Huis overnemen, volgens die Vice docu van vandaag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
ISIS heeft Amerikanen aangevallen? Wanneer
Sta je voor de deur ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:30 schreef kurd0w het volgende:
Oke, er is beweging bij de UN. denk dat tijd fout is gegeven aan ons? 12:30 i.p.v. 11;30?
Vanuit mijn perspectief zijn ze radicaal. Ze pleiten heel rechtlijnig voor zaken die mij zeer tegen de borst stuiten. Letterlijk vergelijkbaar met de manier waarop de radicale islam dat doet.quote:
Dat gaat toch nooit lukken ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef poemojn het volgende:
[..]
ze willen het Witte Huis overnemen, volgens die Vice docu van vandaag.
Dan is niet alleen de SGP, maar ook de ChristenUnie radicaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef Trebo het volgende:
[..]
Moslims die roepen dat ik eeuwig moet branden omdat ik niet geloof, zijn radicaal.
Nog nooit een Christen dat horen zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan is niet alleen de SGP, maar ook de ChristenUnie radicaal.
hahaha wat een domme vnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL must abide by international law.
O, wauw. Ik echt extreem vaak. En ze noemen dat dan nog 'goed' en 'rechtvaardig' ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nog nooit een Christen dat horen zeggen.
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 00:29:13BREAKING: Peshmerga forces repelled IS attack in Dubis, Kirkuk and killed seven #IS fighters. reageer retweet
Gaat ondertussen gewoon door.twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 00:31:41BREAKING: Peshmerga forces captured eight #IS fighters in Nawaran areas, north of Mosul. reageer retweet
Welke luchtaanvallen doel je op? De aanvallen komen van de Iraakse luchtmacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef rakotto het volgende:
Verbaast me dat niemand hier over de luchtaanvallen spreekt die al uitgevoerd zijn. Alleen niemand heeft ze opgeeist. Of het zijn de Turken of Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |