ze willen het Witte Huis overnemen, volgens die Vice docu van vandaag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
ISIS heeft Amerikanen aangevallen? Wanneer
Sta je voor de deur ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:30 schreef kurd0w het volgende:
Oke, er is beweging bij de UN. denk dat tijd fout is gegeven aan ons? 12:30 i.p.v. 11;30?
Vanuit mijn perspectief zijn ze radicaal. Ze pleiten heel rechtlijnig voor zaken die mij zeer tegen de borst stuiten. Letterlijk vergelijkbaar met de manier waarop de radicale islam dat doet.quote:
Dat gaat toch nooit lukken ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef poemojn het volgende:
[..]
ze willen het Witte Huis overnemen, volgens die Vice docu van vandaag.
Dan is niet alleen de SGP, maar ook de ChristenUnie radicaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef Trebo het volgende:
[..]
Moslims die roepen dat ik eeuwig moet branden omdat ik niet geloof, zijn radicaal.
Nog nooit een Christen dat horen zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan is niet alleen de SGP, maar ook de ChristenUnie radicaal.
hahaha wat een domme vnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL must abide by international law.
O, wauw. Ik echt extreem vaak. En ze noemen dat dan nog 'goed' en 'rechtvaardig' ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nog nooit een Christen dat horen zeggen.
twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 00:29:13BREAKING: Peshmerga forces repelled IS attack in Dubis, Kirkuk and killed seven #IS fighters. reageer retweet
Gaat ondertussen gewoon door.twitter:RudawEnglish twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 00:31:41BREAKING: Peshmerga forces captured eight #IS fighters in Nawaran areas, north of Mosul. reageer retweet
Welke luchtaanvallen doel je op? De aanvallen komen van de Iraakse luchtmacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef rakotto het volgende:
Verbaast me dat niemand hier over de luchtaanvallen spreekt die al uitgevoerd zijn. Alleen niemand heeft ze opgeeist. Of het zijn de Turken of Amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |