je bedoelt de burgers die isis steunen? ohhh wat ergquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef Peunage het volgende:
De enige manier om ISIS 'dood te bombarderen' gaat heel veel burgers kosten. En dat kan Maliki niet doen.
Nee Koerden moeten het zeker niet alleen doen met Bagdad. Ik hoop op iets internationaals.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Ten koste van wat? Een verzwakt Koerdisch volk. Dan hebben we nog eens 80 jaar nodig om zo ver te komen?
Opmars ten einde brengen is genoeg, zodat ze momentum verliezen en in de verdediging moeten ipv constante aanval. En voor de rest moeten dan inderdaad het Iraakse leger (quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:12 schreef theunderdog het volgende:
Zoals Peunaga al zei: wat wil de VS doen?
Alsof ze ISIS kunnen uitschakelen..
Ik denk het ook, majaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:13 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik denk dat het averechts gaat werken.
Lindsey is altijd voor bombarderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:18 schreef scarymovie123 het volgende:
die senator brengt opeens syrie in dat ze syrie moesten bombarderen
Hoe wil je die opmars stoppen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Opmars ten einde brengen is genoeg, zodat ze momentum verliezen en in de verdediging moeten ipv constante aanval. En voor de rest moeten dan inderdaad het Iraakse leger () en de Peshmerga's het verder afwerken.
Het is in ieder geval tijd de dreiging kleiner te houden en opmars te stoppen voordat ze een grote stad innemen bijv.
Da's niet helemaal waar. Maliki heeft de juiste technologie en wapens niet. Had hij dat wel kan hij (met lange adem) weldegelijk ISIS afknallen en burgerslachtoffers minimaliseren. Met nieuwe wapens in de woestijn kan je makkelijk honderden kilometers grens bewaken, dat wilde Maliki ook kopen van Amerika maar Amerikanen lieten het niet toe. Met drones kan je constant over vliegen en exact zien waar ISIS beweegt en op welk moment ziet zodat je op juiste moment kan toeslaan met droneattacks. etc etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef Peunage het volgende:
De enige manier om ISIS 'dood te bombarderen' gaat heel veel burgers kosten. En dat kan Maliki niet doen.
Inderdaad hij en McCain willen al heel lang ingrijpen. Zijn wat buitenlandse zaken betreft een stuk slimmer dan Obama.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Lindsey is altijd voor bombarderen.
Jep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
goed toch? lekker isis bombarderen
In dit geval interesseert de argumentatie me ook niet. Als er maar wat gebeurt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
goed toch? lekker isis bombarderen
Verander ISIS eens in de radicale islam. Het gaat namelijk niet alleen om ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
ISIS heeft Amerikanen aangevallen? Wanneer
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verander ISIS eens in de radicale islam. Het gaat niet alleen om ISIS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |