SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-08-2014 18:40:35 ]If not now, then when.
Hahaha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik bij mn ouders ben ga ik de statistieken eens bekijkenzeker wel 2:1 in mijn voordeel
Zal het je opsturen met de postduif.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Of je maakt gewoon wat kip tandoori en stuurt het op naar mij. Scheelt mij koken.
Oh god. Mijn moeder is er ook zo een. Echt ziek veel knoflook door eten soms.
[..]
Huh, hoezo. Opladen blijft altijd gratis (wordt door Tesla betaald).
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn Tandoori en B&J bij de kassa met pin moet afrekenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
Ik hoop dat je stikt in je Tandoori en B&J.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal het je opsturen met de postduif.![]()
Knoflook is zo intens lekker. Maar je gaat er zo erg van uit je bek meuren![]()
Dingen als sucuk enzo eet ik ook gewoon niet buitenshuis. Ik kan dan zelfs mijn eigen adem ruiken.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:36 schreef fathank het volgende:
@yuri
Nog wel, tegen de tijd dat je 70k kunt aftikken voor een auto heeft De overheid daar wel wat op verzonnen. Auto's zijn melkkoeien, wees maar niet bang, betalen zul je.
Precies, helemaal als je boert. Whoa Nelly.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn Tandoori en B&J bij de kassa met pin moet afrekenen.
[..]Die nasmaak die ook in je mond blijft hangen na sucuk gegeten te hebben; te smerig, man.
[..]
Ben benieuwd.
Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef fathank het volgende:
Het is simpel, ze kunnen die inkomsten niet missen of ze moeten de pensioenleeftijd verhogen naar 80
brb voor de 3de keer tong poetsenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, helemaal als je boert. Whoa Nelly.
Ik vind mijn tong poetsen altijd zo annoying. Lig dan half te kotsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen.
[..]
brb voor de 3de keer tong poetsen
Tongschraper ftwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind mijn tong poetsen altijd zo annoying. Lig dan half te kotsen.
Knoflooklucht verdwijnt daar niet meequote:
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.
Je tong poetsen is echt een brrrrrr gevoel. Kietelt ook.
weet je wat ook kietelt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.
Je tong poetsen is echt een brrrrrr gevoel. Kietelt ook.
Gewoon eerst voor aan je tong beginnen en dan naar achteren. Wanneer je die kotsneiging krijgt ben je als het goed is al klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Goeie, moet ik nog kopen.quote:
Ik weet ik heb een probleem met random Engelse woorden door mijn zinnen te gooien. Ik spreek zo vaak Engels en lees zo veel in het engels dat ik vaak niet op het Nederlandse woord kom of niet snel genoeg. :pquote:
Kietelt dat niet bij jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon eerst voor aan je tong beginnen en dan naar achteren. Wanneer je die kotsneiging krijgt ben je als het goed is al klaar.
[..]
Goeie, moet ik nog kopen.
Oh mijn Heer dat is zo willekeurig Iks Deeeee #Jeleeftmaareenmaal #pochenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet ik heb een probleem met random Engelse woorden door mijn zinnen te gooien. Ik spreek zo vaak Engels en lees zo veel in het engels dat ik vaak niet op het Nederlandse woord kom of niet snel genoeg. :p
Doe ik het weerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet ik heb een probleem met random Engelse woorden door mijn zinnen te gooien. Ik spreek zo vaak Engels en lees zo veel in het engels dat ik vaak niet op het Nederlandse woord kom of niet snel genoeg. :p
gvd wat een trieste topic is dit ook geworden zeg..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee. Kietelt het ook als jij jezelf onder je oksel kietelt?
Nee.. maar mijn tong wel kapot erg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee. Kietelt het ook als jij jezelf onder je oksel kietelt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. maar mijn tong wel kapot erg.
Bino White.quote:
Was die dat niet al dan? :0quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
gvd wat een trieste topic is dit ook geworden zeg..
[ afbeelding ]
Volgens mij kwam het niet verkeerd over? weeniehoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke dat kwam heel verkeerd over. Maar ik was serieus.
Teddyburr is McNulty.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
Teddyburr en Fanta al een tijd niet gezien. Zouden ze samen ergens van het zonnetje aan het genieten zijn?
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het niet verkeerd over? weeniehoor
[..]
Teddyburr is McNulty.
Deuce post je gereedschap eens, tijd voor wat leven in dit topiquequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:40 schreef Deuce92 het volgende:
Teddyburr en Fanta al een tijd niet gezien. Zouden ze samen ergens van het zonnetje aan het genieten zijn?
Ik vraag het nog maar een keer: hoe was Brazilie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce post je gereedschap eens, tijd voor wat leven in dit topique
Haar man (durianrider op YouTube) is ook echt een kneus en een kut troll, met hun fucking vegan onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
Ik vind haar zo freaking irritant.
Ze eet 50 bananen per dag. Volg haar op youtube, bijna altijd zeikfilmpjes i.p.v iets interessants.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
Ze eet 50 bananen per dag. Volg haar op youtube, bijna altijd zeikfilmpjes i.p.v iets interessants.
[ afbeelding ]
vind haar altijd leuke vids hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff...gekkenhuis, te veel om op te noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer: hoe was Brazilie?
Wel veilig gedaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pfff...gekkenhuis, te veel om op te noemen, zeker voor herhaling vatbaar.
uiteraardquote:
Die Freelee gaat altijd youtubers bashen om views te krijgen. ( Trisha Paytas vooral)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar man (durianrider op YouTube) is ook echt een kneus en een kut troll, met hun fucking vegan onzin.
Lol, dat doet die man van haar dus ook. Vreselijk irritant.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Die Freelee gaat altijd youtubers bashen om views te krijgen. ( Trisha Paytas vooral)
Eerst even in het Nederlands.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
hey crip
mag ik vragen als jou vader bij ISIS werkt?
Die is wel lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Die Freelee gaat altijd youtubers bashen om views te krijgen. ( Trisha Paytas vooral)
Nee..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel lekker.
Maar iedereen met zo'n "populair" youtube kanaal of die probeert populair te worden is sowieso een irritante mongool.
Echt he. Precies dezelfde editingstyle en shit. Kanalen als Honest Trailers, CinemaSins en FPS is het wel waardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
98% van wat ik zie zijn mongolen die te leuk proberen te zijn. Er zijn maar een paar kanalen die ik volg en dat zijn vooral mensen die gewoon legit video's posten zonder te geilen op het aantal views.
Natuurlijk, is hun baan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk YouTube-channel geilt om views.
Heledag thuis zitten. Fucking beest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Zou ook wel van dat YouTube money willen leven.
Auntie Fee is ook grappigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad van die te overdreven video's ook vaak met snelle wisselingen en van die sound effects tussendoor.
Ik vind Broscience ook altijd wel grappig.
quote:
it's for dem kiddzzzquote:
Ik ben echt zo'n autist die je naar buiten moet slepen. Als ik naar buiten ga wil ik dat helemaal alleen.. maar zit liever thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
it's for dem kiddzzz
put dat dere rite dere
Prachtig mens.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n autist die je naar buiten moet slepen. Als ik naar buiten ga wil ik dat helemaal alleen.. maar zit liever thuis.
Mjah maar het ene kanaal een stuk erger dan het andere. Bij veel is het constant "don't forget to subscribe" en in de video allerlei links en andere troep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elk YouTube-channel geilt om views.
Haar fornuis ziet er echt nasty uittttt.quote:
Wrm zou ik thuis hoofddoek dragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Draag je thuis ook een hoofddoek?
Ja, maar Chad leeft niet van YouTube en het zal wss nooit zijn primaire inkomen worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah maar het ene kanaal een stuk erger dan het andere. Bij veel is het constant "don't forget to subscribe" en in de video allerlei links en andere troep.
Terwijl een kanaal als deze gewoon video's post zonder gedoe:
Buff Dudes is ook wel legit. Goede techniek met goede commentaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah maar het ene kanaal een stuk erger dan het andere. Bij veel is het constant "don't forget to subscribe" en in de video allerlei links en andere troep.
Terwijl een kanaal als deze gewoon video's post zonder gedoe:
Thuis niet.. alleen mijn mom en ik zijn er sowieso. En bij familie ook niet.. ooms, neven etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet ik niet, daarom vraag ik het.
Bij die ene Buff Dude moet ik elke keer aan Thor denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Buff Dudes is ook wel legit. Goede techniek met goede commentaar.
Mogen tranny's jou ook zonder hoofddoek zien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Thuis niet.. alleen mijn mom en ik zijn er sowieso. En bij familie ook niet.. ooms, neven etc.
En vrouwen kunnen mij sws gewoon zonder hoofddoek zien.
Haha idd, Scott Herman doet me weer denken aan Captain Americaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij die ene Buff Dude moet ik elke keer aan Thor denken.
Ik vind die Scott maar een nare gast (wel aardig lijkt mij). Dat einde van hem is altijd zo creepy met zijn ogen enz. Alsof die iemand gaat vermoorden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha idd, Scott Herman doet me weer denken aan Captain America![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mogen tranny's jou ook zonder hoofddoek zien?
Maar misschien een man die vrouw is geworden en toch op vrouwen valt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]. Creatief dees.. maar tranny's of homo's zijn toch niet geïnteresseerd in mij.
Dan zou ik hem niet af doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar misschien een man die vrouw is geworden en toch op vrouwen valt?
Is gewoon een lesbo dus nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En een vrouw die man is geworden en toch op vrouwen valt?
hoeveel hoofddoeken heb je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Thuis niet.. alleen mijn mom en ik zijn er sowieso. En bij familie ook niet.. ooms, neven etc.
En vrouwen kunnen mij sws gewoon zonder hoofddoek zien.
Ik denk altijd erg diep na, echter is het onderwerp tranny's een alledaags iets in deze reeks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gewoon een lesbo dus nee.
Gekke vragen stel jij bruh [ afbeelding ]
Zulke mensen zijn echt weird. Dik zijn is één ding ben zelf ook dik.. maar om dat zo je leefstijl goed te praten neh. Er zit veel risico aan verbonden om zo obese te zijn maar ja dat hoeft niet altijd het geval te zijn maar in de meeste gevallen wel.quote:
Weenie tel ze niequote:
Misschien stiekem interesse? ;]quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk altijd erg diep na, echter is het onderwerp tranny's een alledaags iets in deze reeks.
Wie weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Weenie tel ze nie
[..]
Misschien stiekem interesse? ;]
Tranny's zijn wel fascinerend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige traps zijn mooier dan vrouwen zelf. Dus zou het niet gek vinden
Haha, ja, naar stukje is dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tucker is echt een vieze hond met zijn chimera.![]()
![]()
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
lul toch niet man, het enigste waarvoor jij je interesserend is eten
Lees een boek, doequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat feel wanneer je alle leuke yt video's hebt bekeken die in je feed stondenga zo maar slapen denk ik
Haha, het is al te laat en mijn hoofd is te fried om überhaupt informatie uit een boek optimaal op te slaan. Mijn hele lichaam is sowieso fried van de deads van gisteren. Eerste keer in maanden dat ik een hele dag lam as fuck ben.quote:
lololol, strong ratchet in dem bitch, die cameraman ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=691774040917030&fref=nf
whahahha![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
Zou geven maar irritant idd. Promoten van hashtags, instagram etc, meh. Sowieso al die mensen die zichzelf willen marketen.
Moest echt lachen om die "damn" aan het beginquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lololol, strong ratchet in dem bitch, die cameraman ook![]()
Hahahaha idd, hardop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moest echt lachen om die "damn" aan het begin
bruuuuhhh, hella good bruhhhquote:
u nu wats poppin bruhhhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bruuuuhhh, hella good bruhhh
ya'll good bruhhh fam
omg that goes soooo harddd bruhhh
hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
k heb n groepszaal geboekt bij preston palace voor gymmeet zaterdag 30 aug! dm voor meer info
Waar ken je al die lui van manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus iemand die bij de 98% hoort met zn blije gayhoofd.
Nee man Jersey Shore was in het begin nog wel goed en Geordie Shore is pure kwaliteit. Die Polen en Spanjaarden (Gandia Shore) hebben niets van humor oid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
dan kijk ik nog liever naar gordie/wasschau shore![]()
wat een kansloze tokkiezooi is dat Preston Palace LOL
1x geweest daar, 't komt er allemaal alleen maar om te zuipen![]()
![]()
ik kkeek gisteren ff 2 minuten wasjauw shore trouwens, maar ik denk dat het IQ gehalte ietsie pietsie hoger ligt bij die lui dan bij Jersey en Gordie shore LOL. Of het komt misschien omdat je de dommigheid niet in de stem hoort omdat je de taal niet kent![]()
![]()
![]()
Gwordie shore kun je zelf meemaken voor 250 piek ofzo. Met de boot naar newcastle. Stuk gaan op de boot, wedstrijdje pakken en daarna op stap. Die Engelsen sporen echt niet. Zelfs dima'tje scoort daar, 100%quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man Jersey Shore was in het begin nog wel goed en Geordie Shore is pure kwaliteit. Die Polen en Spanjaarden (Gandia Shore) hebben niets van humor oid.
Dat zijn echt standaard voetbal uitjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Gwordie shore kun je zelf meemaken voor 250 piek ofzo. Met de boot naar newcastle. Stuk gaan op de boot, wedstrijdje pakken en daarna op stap. Die Engelsen sporen echt niet. Zelfs dima'tje scoort daar, 100%
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zijn echt standaard voetbal uitjes.
^^quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel lekker.
Maar iedereen met zo'n "populair" youtube kanaal of die probeert populair te worden is sowieso een irritante mongool.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
k heb n groepszaal geboekt bij preston palace voor gymmeet zaterdag 30 aug! dm voor meer info
5:10 met kousenquote:
't jeukt om iets lulligs daar als comment te schrijven op yt LOL zal ik het doen?quote:
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't jeukt om iets lulligs daar als comment te schrijven op yt LOL zal ik het doen?
Ik zat te denken aan :
"moet je perse een skinny ecto in een tank top zijn om dit dansje te kunnen, of zijn die speciaal uitgezocht voor dit filmpje?"
![]()
![]()
jakkenhakkarquote:
ghehehequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't jeukt om iets lulligs daar als comment te schrijven op yt LOL zal ik het doen?
Ik zat te denken aan :
"moet je perse een skinny ecto in een tank top zijn om dit dansje te kunnen, of zijn die speciaal uitgezocht voor dit filmpje?"
![]()
![]()
Vergeet niet een foto van jezelf erbij te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan :
![]()
![]()
sweggy boiquote:
Laatst kwam ik nog een filmpje tegen op mn gezichtboek tijdlijn. x aantal soldaten gevangen en jawel. Een voor een de kogel. Vervolgens werd de rest op een steiger afgemaakt en direct in het water geflikkert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef fathank het volgende:
http://www.vice.com/nl/read/my-dad-the-bodybuilder
Ray, is dat je vader?
Beastmode op z'n 69e
En als jullie toch op vice zitten, kijk ook ff die repo over ISIS. Hopelijk brengen de VS er een paar squadrons Reapers en Predators naar toe om die mafkezen van de aardbodem te blazen.
Echt sick die gasten. Die lopen echt een paar honderd jaar achter. Dat ze al die hadjis naar hun 77 maagden mogen schieten. Zo snel mogelijk graag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Laatst kwam ik nog een filmpje tegen op mn gezichtboek tijdlijn. x aantal soldaten gevangen en jawel. Een voor een de kogel. Vervolgens werd de rest op een steiger afgemaakt en direct in het water geflikkert.
hhaha, ik heb een profielpic achtig ding in m'n youtube zitten plus vids, kunnen ze zelf sherlocken daar. Maarik ga het niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vergeet niet een foto van jezelf erbij te doen.
Wat een Zyzz wannabees/look-a-likes zeg
hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:54 schreef fathank het volgende:
http://www.vice.com/nl/read/my-dad-the-bodybuilder
Ray, is dat je vader?
Beastmode op z'n 69e
En als jullie toch op vice zitten, kijk ook ff die repo over ISIS. Hopelijk brengen de VS er een paar squadrons Reapers en Predators naar toe om die mafkezen van de aardbodem te blazen.
Moet je zien wat ongeletterdheid met een land doetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt sick die gasten. Die lopen echt een paar honderd jaar achter. Dat ze al die hadjis naar hun 77 maagden mogen schieten. Zo snel mogelijk graag.
Geenstijl had ook docu van IS zelf op hun site staan. Op het einde lieten ze zien hoe ze de tegenstander fusileerde. Ene partij weer neergemaaid terwijl ze op de grond lagen en de andere kreeg een kogel door hun hoofd en werden een rivier in geknikkerd. Best wreed om te zien. Dit alles natuurlijk onder het genot van een zaligmakende soundtrack.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je zien wat ongeletterdheid met een land doet
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je zien wat ongeletterdheid met een land doet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hhaha, ik heb een profielpic achtig ding in m'n youtube zitten plus vids, kunnen ze zelf sherlocken daar. Maarik ga het niet doen.
Ik kreeg al een thumbs down van huisneefnichtje GhPh
straks krijg ik allemaal negative votes en commnents dat ik dik ben dit dat LOL
[ afbeelding ]
+1 respect voor je pa.quote:[..]
haha
had gekund. Hij is 100% kaal LOL maar niet so buff though. meer lange spieren
srs lol. hij "wedstijd" zwemt nog tegen een aantal elke ochtend in het zwmbad al meer dan 25jr LOL
Ik hou hem echt nooit niet bij![]()
ben meer soort van een dobber in het water![]()
Tx, maar too much for me.quote:
geen fotosoep maar een wond in dr been meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg me dat dit fotosoep is.
[..]
+1 respect voor je pa.
Gewoon compleet plat bombarderen. Vraag maar aan de IDF hoe dat moetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
ISIS is sowieso een groep mongolen, als de VS doet waar ze voor staan grijpen ze nu ook in en vernietigen ze dat kutvolk. Gelukkig staan ze op het punt om luchtaanvallen uit te voeren, dus dat is iig een voordeel.
Maarja ondertussen zijn er al duizenden Christenen, Koerden en Sjieieten doodgemaakt door die barbaren. En hier in Nederland is het vooral een beetje huilen over het bergen van dat wrak in Oekraine en wat gedoe over Palestina, terwijl in Irak de halve bevolking wordt afgeslacht.
Ik doelde ook alleen op ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje een Telegraaf uitspraak zoiets "gewoon platgooien en parkeerplaats van maken".
De realiteit is dat het grootste deel van de bevolking niet op dat tuig van ISIS zit te wachten en je met platgooien de minderheden nog verder afslacht. En die Sjiieten zijn ook niet blij met ISIS en dat is iets van 60% van de Irakese bevolking. Dus het hele land platgooien omdat een klein groepje extremisten daar zit is niet echt de oplossing.
Creep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
haha ik zit naar Champ en z'n vriendin te kijken nu op het moment SRS
Vertel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
ze zitten in het hotel aan de overkant v.d. snelweg van waar m'n werk staat LOL> net ff geseint met een zaklampje en hun gewappert met de gordijnen![]()
![]()
![]()
Echt? Doe ff een videotje online.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
ze zitten in het hotel aan de overkant v.d. snelweg van waar m'n werk staat LOL> net ff geseint met een zaklampje en hun gewappert met de gordijnen![]()
![]()
![]()
Oeiii dat heb je puik opgelost ik dacht dat je aan het sneaken was hoe hij zijn hotdog door haar gang gooitquote:
=> printscreen van de facebook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat was het. facebook zat er tussen als communicatiemiddel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
Ik was vanochtend ff druk, nu tijd volmaken tot 15:00 en dan vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
gigantische werkdruk hier dat heb je wel gezien zeker
waar ging de reis naartoe ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik was vanochtend ff druk, nu tijd volmaken tot 15:00 en dan vakantie
Zuid-Spanjequote:
nee ja dan had ik wel ff een video'tje gemaakt idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oeiii dat heb je puik opgelost ik dacht dat je aan het sneaken was hoe hij zijn hotdog door haar gang gooit
Die zag ik dus voorbij komen. Bah.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geenstijl had ook docu van IS zelf op hun site staan. Op het einde lieten ze zien hoe ze de tegenstander fusileerde. Ene partij weer neergemaaid terwijl ze op de grond lagen en de andere kreeg een kogel door hun hoofd en werden een rivier in geknikkerd. Best wreed om te zien. Dit alles natuurlijk onder het genot van een zaligmakende soundtrack.
Alleen een grote gast die een labvoeding op de bovenste plank zet, zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
gigantische werkdruk hier dat heb je wel gezien zeker
haha oh ja die was mooi. werd ik gebeld thuis met "ja als je nog eens wat weet" hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen een grote gast die een labvoeding op de bovenste plank zet, zeker?
je kan echt niet zien, want er zit warmte reflecterendce coating op de ramen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Je zou eens moeten gaan kijken vanuit dat hotel, dan weet je tenminste hoe goed je gezien wordt...
Wat zegt het wel niet over de drukte bij mij op het werk als dit de meest boeiende gebeurtenis is van mijn werkdag...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha oh ja die was mooi. werd ik gebeld thuis met "ja als je nog eens wat weet" haha
[..]
je kan echt niet zien, want er zit warmte reflecterendce coating op de ramen.
maar ze zagen m'n maglite'tje knipperen![]()
haha dan ben je blij dat het bijna tijd is denkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat zegt het wel niet over de drukte bij mij op het werk als dit de meest boeiende gebeurtenis is van mijn werkdag...
Doe normaal. Wat een poepnummer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Deze dope track maakt de sterke, onafhankelijke vrouw in mij helemaal los.
Girl power ja tog!
pOEPquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Deze dope track maakt de sterke, onafhankelijke vrouw in mij helemaal los.
Girl power ja tog!
GAMe SoUndtracks U srs?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doe normaal. Wat een poepnummer.
^^
srs, dit nummer moet je in z'n geheel luisteren. De opbouw van dit nummer is magisch.
Wansmaak is ook smaak, zo blijkt maar weer. Niks Minajquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
pOEP
[..]
GAMe SoUndtracks U srs?![]()
DeZe MoEten JuLLiE PoMpen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fathank heeft vastgeroeste heupen en kan niet swingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak, zo blijkt maar weer. Niks Minajx oneindig
Nicki Minaj tho.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fathank heeft vastgeroeste heupen en kan niet swingen.
[ afbeelding ]
Ik dacht wij in hetzelfde team zaten. Maar NEE HOR. VIESE BAKSTABBER.quote:
Sowieso. Maar ekte matties zegge er wat van als de ander rare shiiet doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dacht wij in hetzelfde team zaten. Maar NEE HOR. VIESE BAKSTABBER.
Pure FIRE
Echt verschrikkelijk dat je blonde bitches met silliconen titties zo objectiveert. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef McNulty het volgende:
Als je leuk kan dansen gaan vrouwen je echt eyefucken srs. Valt echt op. Voelde mij een blond wijf met siliconen tieten. Net een stuk vlees.
Solly als ik iemand beledigt hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat je blonde bitches met silliconen titties zo objectiveert. Walgelijk.
Je hebt geluk dat ik een trouwe volger van Jezus ben dus ik vergeef het je, kind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Solly als ik iemand beledigt hebt.
Of ze dacht dat je een aanval had en wou kijken of het goed met je ging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef McNulty het volgende:
Als je leuk kan dansen gaan vrouwen je echt eyefucken srs. Valt echt op. Voelde mij een blond wijf met siliconen tieten. Net een stuk vlees.
Daar dans ik te goed voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Of ze dacht dat je een aanval had en wou kijken of het goed met je ging.
Zie uitnodiging hierboven.quote:
Wat unne kut muziek! Ey ga normaal doen hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:46 schreef McNulty het volgende:
Crip kom op deze. Gelijk STUK maken jwz. #schraalschuren #daggeren #stiffievoelen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat unne kut muziek! Ey ga normaal doen hoor.
Ridder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor, vind niet dat je dit richting Crip kan doen
Vertel hem G!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor, vind niet dat je dit richting Crip kan doen
Montelly riddert nooit voor vrouwen hier. Hij vind je een heel speciaal, lief, teder, onschuldig meisje. Mag hij je strelen? Zachtjes door je haar.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Montelly riddert nooit voor vrouwen hier. Hij vind je een heel speciaal, lief, teder, onschuldig meisje. Mag hij je strelen? Zachtjes door je haar.
Hahahaahahahaquote:
lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
pOEP
[..]
GAMe SoUndtracks U srs?![]()
DeZe MoEten JuLLiE PoMpen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:57 schreef Eleiko het volgende:
Je zou eens moeten gaan kijken vanuit dat hotel, dan weet je tenminste hoe goed je gezien wordt...
LOLquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weinig te zien, zag alleen een lampje flitsen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Of ze dacht dat je een aanval had en wou kijken of het goed met je ging.
Ik heb geen debiele moves nodig om te shinenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fathank heeft vastgeroeste heupen en kan niet swingen.
[ afbeelding ]
Zoals gezegd daar heb ik geen dansje voor nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef McNulty het volgende:
Nee, niet "nodig" eerder een bonus indien correct toegepast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoals gezegd daar heb ik geen dansje voor nodig
Hahha. Morgen spierpijn dan denk van dat boksenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Drinky het volgende:
lol, uurtje boksen, not even once
tfw handen nog steeds naar oude zweetgeur ruiken ondanks bandages en 3x douchen
tfw je shirt natter is van het zweet dan van de stortbuien
tfw je gister 2500kcal teveel hebt gegeten en de hele dag niks hebt gegeten en geen honger hebt.
Ray, kom er maar in 5500kcal buffel
Heerlijk geurtje tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Drinky het volgende:
lol, uurtje boksen, not even once
tfw handen nog steeds naar oude zweetgeur ruiken ondanks bandages en 3x douchen
tfw je shirt natter is van het zweet dan van de stortbuien
tfw je gister 2500kcal teveel hebt gegeten en de hele dag niks hebt gegeten en geen honger hebt.
Ray, kom er maar in 5500kcal buffel
mwah kijk, met liften vind ik het niet erg om niet heel erg flexibel te zijn, de meeste mensen daar in die ruimte zijn nog stijver (nohomo).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef RaymondK het volgende:
Ik deed net voor het eerst stiff legged deadlifts. Zag er ongeveer zo uit:
Haha. Nu is deze hammie strech niet zo goed voor lifters omdat je hier ook je rug rekt terwijl je die juist sterker wilt hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
mwah kijk, met liften vind ik het niet erg om niet heel erg flexibel te zijn, de meeste mensen daar in die ruimte zijn nog stijver (nohomo).
Alleen als ik dan yoga doe, en wel de lastige oefeningen kan doen, maar struggles heb met iets simpels als de tafel of dat wat je in het gifje ziet, dan word ik woest, ziedend.
Crip dat u?quote:
Ja man ws nog in me rebel fase geen hoofddoek enzo haha hormonen en puberteit ewa ja. Nu draag ik hoofddoek en ben ik rustigquote:
Ja elke woensdagavond . Geen keer overgeslagen. Ik sla alleen zitten plat op je kont met je benen recht vooruit oefeningen over want mn hammies zijn zo kort dat mn heup dan zover kantelt dat ik de dag erna niet meer kan blijven zitten van de pijn in mn onderrug op mn werkquote:
Normaal ben je gewoon een rustige meid. Maar toen was je echt leipe para flavour met je AK enso;quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja man ws nog in me rebel fase geen hoofddoek enzo haha hormonen en puberteit ewa ja. Nu draag ik hoofddoek en ben ik rustig
So is leve
Hahahah jatogg toen thuglife en nu werk ik bij een grote bankquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Normaal ben je gewoon een rustige meid. Maar toen was je echt leipe para flavour met je AK enso;
bwahahahahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah jatogg toen thuglife en nu werk ik bij een grote bank
Niet veel mensen vinden mij lollig. Ik lach meestal om mezelf dus dit is wel leuke verandering.quote:
Herkenbaar met die stretches, huisvrouwen die me overtreffen, ook met de rugstretches ben ik helemaal nergensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja elke woensdagavond . Geen keer overgeslagen. Ik sla alleen zitten plat op je kont met je benen recht vooruit oefeningen over want mn hammies zijn zo kort dat mn heup dan zover kantelt dat ik de dag erna niet meer kan blijven zitten van de pijn in mn onderrug op mn werk
Doe dan staande, met been ergens op
lol awarequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah jatogg toen thuglife en nu werk ik bij een grote bank
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahha. Morgen spierpijn dan denk van dat boksen
Ik deed net voor het eerst stiff legged deadlifts. Zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Herkenbaar met die stretches, oude mannen die me overtreffen, ook met de rugstretches ben ik helemaal nergens.
Moest laatst ook een soort van 3rd world squat ofzo voordoen omdat ik de enige was die het kon met voeten plat op de grond. Dat dan weer wel, voordelen van poverty roots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door G.R.S. op 08-08-2014 20:17:25 ]
Jahr00n is de grootste van heel fok. 600kg DLquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Crip het volgende:
Is die Jahroon leuk? Dan wil ik best cloon zijn van hem/haar.
Ben dik en slap. Dus Jahroon ben ik niet jammergenoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jahr00n is de grootste van Geel fok. 600kg DL
Casting couchquote:
Wie andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik van Montelly en McNutty geleerd. Ze zeiden dat ik dan koel ben als ik dat gebruik.
mag ik 300 euro pls?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
schandalig want ik ben de enige die daadwerkelijk bij de grote bank werk
Nej, ik ook. Niet haten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
goed gedaan user ethaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hjb tegen mn vriendni ze zit in de kelder
geketend
hey etna hoe gaat het met de geld, veel zaken met de bank gedaan gr?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hjb tegen mn vriendni ze zit in de kelder
geketend
Is dat stimorol/andere kloon?quote:
Dat is maar te hopen, een daarvan is al teveel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Crip het volgende:
Mij vergelijken met Stim. Wij zijn zo verschillend als het maar kan.
nee jij werkt bij een klein bankje. Ik bij de bankquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:19 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)ament-posted-4006923
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn gewoon horny? jij hebt toch ook van die momentjes waneer je even me-time wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef G.R.S. het volgende:
^^ je vraagt je echt af wat door hun hoofd gaat wanneer ze dat doen
Doe jij dat ook bij jezelf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze zijn gewoon horny? jij hebt toch ook van die momentjes waneer je even me-time wil.
Ik post de foto's op /r/gonewild, niet twitterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze zijn gewoon horny? jij hebt toch ook van die momentjes waneer je even me-time wil.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
18+ foto'slol die fisting foto's en die kaarsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
godver, ze heeft ook nog porno gangbangs gemaakt onder de naam: Adelinequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat, me-time? dagelijks..quote:
Zijn voet in haar kontquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol die fisting foto's en die kaarsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |