SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-08-2014 18:40:35 ]If not now, then when.
Hahaha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik bij mn ouders ben ga ik de statistieken eens bekijkenzeker wel 2:1 in mijn voordeel
Zal het je opsturen met de postduif.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Of je maakt gewoon wat kip tandoori en stuurt het op naar mij. Scheelt mij koken.
Oh god. Mijn moeder is er ook zo een. Echt ziek veel knoflook door eten soms.
[..]
Huh, hoezo. Opladen blijft altijd gratis (wordt door Tesla betaald).
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn Tandoori en B&J bij de kassa met pin moet afrekenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
Ik hoop dat je stikt in je Tandoori en B&J.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal het je opsturen met de postduif.![]()
Knoflook is zo intens lekker. Maar je gaat er zo erg van uit je bek meuren![]()
Dingen als sucuk enzo eet ik ook gewoon niet buitenshuis. Ik kan dan zelfs mijn eigen adem ruiken.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:36 schreef fathank het volgende:
@yuri
Nog wel, tegen de tijd dat je 70k kunt aftikken voor een auto heeft De overheid daar wel wat op verzonnen. Auto's zijn melkkoeien, wees maar niet bang, betalen zul je.
Precies, helemaal als je boert. Whoa Nelly.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn Tandoori en B&J bij de kassa met pin moet afrekenen.
[..]Die nasmaak die ook in je mond blijft hangen na sucuk gegeten te hebben; te smerig, man.
[..]
Ben benieuwd.
Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:41 schreef fathank het volgende:
Het is simpel, ze kunnen die inkomsten niet missen of ze moeten de pensioenleeftijd verhogen naar 80
brb voor de 3de keer tong poetsenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies, helemaal als je boert. Whoa Nelly.
Ik vind mijn tong poetsen altijd zo annoying. Lig dan half te kotsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen.
[..]
brb voor de 3de keer tong poetsen
Tongschraper ftwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind mijn tong poetsen altijd zo annoying. Lig dan half te kotsen.
Knoflooklucht verdwijnt daar niet meequote:
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.
Je tong poetsen is echt een brrrrrr gevoel. Kietelt ook.
weet je wat ook kietelt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja moet ik ook weer halen.. dat voelt niet zo annoying.
Je tong poetsen is echt een brrrrrr gevoel. Kietelt ook.
Gewoon eerst voor aan je tong beginnen en dan naar achteren. Wanneer je die kotsneiging krijgt ben je als het goed is al klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Goeie, moet ik nog kopen.quote:
Ik weet ik heb een probleem met random Engelse woorden door mijn zinnen te gooien. Ik spreek zo vaak Engels en lees zo veel in het engels dat ik vaak niet op het Nederlandse woord kom of niet snel genoeg. :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |