Wat denk je van in de beker bij de plaatselijke amateurclubquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Gruisman het volgende:
Eto'o straks in het Riwal Hoogwerkers Stadion![]()
![]()
![]()
Eto,o in de Krommedijk of de Adelaarshorstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan stuur ik meteen een grote slagroomtaart naar Marc.
Wie krijgt hem dan ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Eto'o ruilen voor siggy dan maar?
Met wie? Eto'o is transfervrij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Eto'o tegen Bruma.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eto,o in de Krommedijk of de Adelaarshorstthe fuck
Sneu voor Sigthorsson, Eto'o is clubloos namelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Sigthorsson neemt zijn transfervrije plek over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Siggy kan dan mooi naar Feyenoord. Mooi toch voor hem om in de voetsporen van Charisteas te treden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Eto'o tegen van Beekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eto,o in de Krommedijk of de Adelaarshorstthe fuck
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson neemt zijn transfervrije plek over?
Reus halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef BobW het volgende:
We hebben nog wel iemand nodig die de ballen aan Eto'o geeft in kansrijke positie
Serero en Eto'o wordt een topduo man, Afrikaanse samba.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef BobW het volgende:
We hebben nog wel iemand nodig die de ballen aan Eto'o geeft in kansrijke positie
Juist wel even. Aangezien we er nu even van kunnen dromen. Zal vast niet al te lang duren voor ie tekent bij een of ander clubje met oliegeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:12 schreef Kopsterk het volgende:
Laten we niet doen alsof hij al binnen is.
Ronaldinhoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef BobW het volgende:
^quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 19:21:44Ajax heeft een akkoord bereikt met Samuel #Eto'o (33). De uit Kameroen afkomstige aanvaller tekent tot medio 2016: http://t.co/cKh2IqVuwE reageer retweet
Dit. Gaat toch niet door. Maar is wel leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Juist wel even. Aangezien we er nu even van kunnen dromen. Zal vast niet al te lang duren voor ie tekent bij een of ander clubje met oliegeld
precies, eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:12 schreef Kopsterk het volgende:
Laten we niet doen alsof hij al binnen is.
Als dat zou gebeuren heb ik gehoord dat je bij een seizoenskaart een gratis doos met zaad-doekjes krijgtquote:
Xavi komt ook nog even afbouwen hierquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren heb ik gehoord dat je bij een seizoenskaart een gratis doos met zaad-doekjes krijgt
Gabriquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat we bij Ajax al te goede ervaringen hebben met ex-Barca spelers
Roger met zijn snelle breinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat we bij Ajax al te goede ervaringen hebben met ex-Barca spelers
Tot zijn aanhoudende blessures wel echt een leider binnen het elftal en één van de weinige spelers waarmee je je wenste te identificeren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige speler, maar om nou te zeggen dat hij een sensatie was. Nee.
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot zijn aanhoudende blessures wel echt een leider binnen het elftal en één van de weinige spelers waarmee je je wenste te identificeren.
Zal je zien dat Serero ook opeens aan de 30 assists komt dit seizoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks dus weer een ecte ecte spits in Amsterdam
quote:
We moesten gewoon Demba Ba halenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Als eto'o komt is dat precies hetzelfde als een Feyenoorder recht in zijn bek pissen. Alles wat ze willen halen is niet haalbaar en dan komen wij even met eto'o aan, betaald van de extra inkomsten die we kregen doordat Feyenoord werd verkracht door Besiktas()
Nee mee eens. Wel een goeie instelling vond ik. Maar beter dan de overige ex-Barcá spelers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige speler, maar om nou te zeggen dat hij een sensatie was. Nee.
Wat boeit dat Feyenoord nou man?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Raptor1985 het volgende:
Als eto'o komt is dat precies hetzelfde als een Feyenoorder recht in zijn bek pissen. Alles wat ze willen halen is niet haalbaar en dan komen wij even met eto'o aan, betaald van de extra inkomsten die we kregen doordat Feyenoord werd verkracht door Besiktas()
Maar ook niet zo heel bijzonder. Voor zo'n dik salaris zou ik heb nooit bij Ajax willen zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
We moesten gewoon Demba Ba halen
Goeie spits, niks mis mee
Henk ten Cate die ons de titel in 2007 doorboorde door tegen Sparta toen opeens twee extra aanvallers in te brengen in de eerste helftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Maar waarom moest Henkie hem opstellen als linksback
Veel. Vooral de fans.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat boeit dat Feyenoord nou man?
Dat is ook niet zo moeilijk als je concurrentie Bojan, Cuenca en Oleguer (quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee mee eens. Wel een goeie instelling vond ik. Maar beter dan de overige ex-Barcá spelers.
Dat was die wedstrijd met zo'n 400 kansen toch? Dat was inderdaad een topshowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk ten Cate die ons de titel in 2007 doorboorde door tegen Sparta toen opeens twee extra aanvallers in te brengen in de eerste helft
Nee Aad300 was omgekochtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk ten Cate die ons de titel in 2007 doorboorde door tegen Sparta toen opeens twee extra aanvallers in te brengen in de eerste helft
Litmanenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je concurrentie Bojan, Cuenca en Oleguer () is
De mooist (maar niet van Barcá) was nog wel Urzaiz. Ik was altijd bang dat de beste man zijn heup zou breken tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk als je concurrentie Bojan, Cuenca en Oleguer () is
Stonden we al 3-0 voor na 20 minuten en we moesten aan doelsaldo werken dus dacht Ten Cate dat hij aanvallers in moest brengen terwijl het prima gingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat was die wedstrijd met zo'n 400 kansen toch? Dat was inderdaad een topshow.
O damm dat is waar ook. Best triest dat het mogelijk is om bij een belachelijke wedstrijd tegen Sparta er naast te kunnen zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stonden we al 3-0 voor na 20 minuten en we moesten aan doelsaldo werken dus dacht Ten Cate dat hij aanvallers in moest brengen terwijl het prima ging. Toen kwam Sparta nog terug tot 3-2 en werd het 5-2
Zomaar titeltje weg
Ooh jij had het over die 0-0 toen met Jolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
O damm dat is waar ook. Best triest dat het mogelijk is om bij een belachelijke wedstrijd tegen Sparta er naast te kunnen zitten.
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kwam niet rechtstreeks vanaf Barcá toch? Anders ook Davids.
Succesvol is anders iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..
Ja precies. Nog steeds een trauma van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij had het over die 0-0 toen met Jol
Met Cvitanich die de bal op de doellijn nog niet erin kreeg
Ja ze hebben goed gezien dat de aanvallers niks waren de laatste jaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
we mogen sigthorsson wel bedanken, ze waren hem zo zat dat ze maar spitsen blijven kopen
Ja. Zonder scheenbeschermersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshow
Maar dat was al eerder in het seizoen toen, nog genoeg tijd om het te reparen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja precies. Nog steeds een trauma van.
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.quote:
Goeie bron. Natuurlijk is de kans klein, maar onmogelijk is het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.
Ow dat zeker. Maar pijnlijk was het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat was al eerder in het seizoen toen, nog genoeg tijd om het te reparen.
Die wedstrijd met ten Cate toen was stuk dichter tegen het einde en wel beslissender dus met doelsaldo
kishna - milik - muricquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.
Eto'o als middenvelder, dat is lang geleden zeg, bij barca wel eens gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kishna - milik - muric
eto'o - klaassen
blind
prima toch
Ja dat krijg je als je eens geen scheenbeschermers draagt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshow
Ach ik kan me wel pijnlijkere wedstrijden van Ajax voor het oog halen hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow dat zeker. Maar pijnlijk was het wel.
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 02:33:47Marc #Overmars en Michael Kinsbergen vlogen donderdag naar Parijs en schakelden zelfs Hiddink en Rijkaard in om Eto'o naar #Ajax te krijgen reageer retweet
Godverdommequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 02:33:47Marc #Overmars en Michael Kinsbergen vlogen donderdag naar Parijs en schakelden zelfs Hiddink en Rijkaard in om Eto'o naar #Ajax te krijgen reageer retweet
nee qpr word je blij vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Siggy gaat gewoon weg dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Seam het volgende:
Haha christus, ik zag niet aankomen dat het serieus was
Zou wel interessante actie zijn, wel erg jammer van Milik. Siggy op de vleugel gaat ook genieten worden dan.
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan me wel pijnlijkere wedstrijden van Ajax voor het oog halen hoor.
Afgelopen zondag nog
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Hij zou vast wel naar goede club in Duitsland kunnen of een tottenham.quote:
Haal dat kampioen worden maar weg..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.
Spelen op de Krommedijk
Ja pijnlijkste momenten waren eerder in het seizoen onder van Basten toen we allemaal pakken slaag kregen in de provinciequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.
Op zich wel wat voor te zeggen dan. Gegarandeerde basisplaats bij een toch nog steeds hele grote naam in Europa, Spelen om de titel, Champions League spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dat kampioen worden maar weg..
Tuurlijk worden we dat . Maar Eto'o gaat neuk geven om de Eredivisietitel op zijn lijstjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nee wij worden gewoon kampioen.
Op zich prima om Milik als back up te hebben toch? Zal zat minuten maken als je bekijkt hoeveel wedstrijden je in een seizoen speelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:36 schreef Smoofie het volgende:
En inderdaad, dan is de deal met Milik we fail, of ze gaan hem echt op midfield zetten
Inderdaad . kan die sfeer bij die boertjes verpestenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat ik trouwens wel treurig vond is dat ik las dat Olympiakos Afellay wil, als Afellay dat gaat doen is het echt faal, ga dan terug naar PSV.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuurlijk worden we dat . Maar Eto'o gaat neuk geven om de Eredivisietitel op zijn lijstje
Eens. Het is ook allemaal niet best, daarom in Europa voorlopig maar kijken naar de spaarzame stuntjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja pijnlijkste momenten waren eerder in het seizoen onder van Basten toen we allemaal pakken slaag kregen in de provincie
Maar Europees al geen kwartfinale meer gehaald sinds 2003, dat is best triest.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dat kampioen worden maar weg..
Nee . steekt wel heel schril af bij wat je verder gewonnen hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Staat toch mooi op je CV dat je ook hier kampioen bent
Ik zou als PSV niet eens willen dat Afellay terugkomt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat ik trouwens wel treurig vond is dat ik las dat Olympiakos Afellay wil, als Afellay dat gaat doen is het echt faal, ga dan terug naar PSV.
Om er dan in februari weer uit te gaan tegen Steaua Boekarest of Red Bull Salzburgquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens. Het is ook allemaal niet best, daarom in Europa voorlopig maar kijken naar de spaarzame stuntjes.
Boeiend een prijs is een prijsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . steekt wel heel schril af bij wat je verder gewonnen hebt
Beter dan de aids die ze nu hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik zou als PSV niet eens willen dat Afellay terugkomt.
Een prijs die steeds minder iets zegt als je vergelijkt met de rest van Europaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Boeiend een prijs is een prijs
nouonouonu zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de aids die ze nu hebben
True. Eigenlijk moet Ajax altijd alleen maar tegen de grote clubs spelen. Is het spel en resultaat vaak beter dan tegen clubjes van niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er dan in februari weer uit te gaan tegen Steaua Boekarest of Red Bull Salzburg
[..]
Boeiend een prijs is een prijs
Ja maar dan kunnen ze ook Vennegoor of Jurgen Collin wel weer opstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de aids die ze nu hebben
Boeiend, als hij bij Tottenham gaat spelen ofzo wint hij al helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een prijs die steeds minder iets zegt als je vergelijkt met de rest van Europa
goede UIquote:
Komt omdat ze kleine clubs niet kunnen wegtikken door de weinige ruimte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
True. Eigenlijk moet Ajax altijd alleen maar tegen de grote clubs spelen. Is het spel en resultaat vaak beter dan tegen clubjes van niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |