Ooh jij had het over die 0-0 toen met Jolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
O damm dat is waar ook. Best triest dat het mogelijk is om bij een belachelijke wedstrijd tegen Sparta er naast te kunnen zitten.
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die kwam niet rechtstreeks vanaf Barcá toch? Anders ook Davids.
Succesvol is anders iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . Davids was ook wel een succes voor een half jaar..
Ja precies. Nog steeds een trauma van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij had het over die 0-0 toen met Jol
Met Cvitanich die de bal op de doellijn nog niet erin kreeg
Ja ze hebben goed gezien dat de aanvallers niks waren de laatste jaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
we mogen sigthorsson wel bedanken, ze waren hem zo zat dat ze maar spitsen blijven kopen
Ja. Zonder scheenbeschermersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshow
Maar dat was al eerder in het seizoen toen, nog genoeg tijd om het te reparen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja precies. Nog steeds een trauma van.
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.quote:
Goeie bron. Natuurlijk is de kans klein, maar onmogelijk is het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.
Ow dat zeker. Maar pijnlijk was het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat was al eerder in het seizoen toen, nog genoeg tijd om het te reparen.
Die wedstrijd met ten Cate toen was stuk dichter tegen het einde en wel beslissender dus met doelsaldo
kishna - milik - muricquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel boven het salarisplafond gaan betalen, en wel lekker beleid dan, spits hebben we niet echt nodig nu toch, meer middenveld.
Eto'o als middenvelder, dat is lang geleden zeg, bij barca wel eens gestaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kishna - milik - muric
eto'o - klaassen
blind
prima toch
Ja dat krijg je als je eens geen scheenbeschermers draagt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Been gebroken in oefenwedstrijdje, topshow
Ach ik kan me wel pijnlijkere wedstrijden van Ajax voor het oog halen hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow dat zeker. Maar pijnlijk was het wel.
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 02:33:47Marc #Overmars en Michael Kinsbergen vlogen donderdag naar Parijs en schakelden zelfs Hiddink en Rijkaard in om Eto'o naar #Ajax te krijgen reageer retweet
Godverdommequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 02:33:47Marc #Overmars en Michael Kinsbergen vlogen donderdag naar Parijs en schakelden zelfs Hiddink en Rijkaard in om Eto'o naar #Ajax te krijgen reageer retweet
nee qpr word je blij vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Siggy gaat gewoon weg dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Seam het volgende:
Haha christus, ik zag niet aankomen dat het serieus was
Zou wel interessante actie zijn, wel erg jammer van Milik. Siggy op de vleugel gaat ook genieten worden dan.
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan me wel pijnlijkere wedstrijden van Ajax voor het oog halen hoor.
Afgelopen zondag nog
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Hij zou vast wel naar goede club in Duitsland kunnen of een tottenham.quote:
Haal dat kampioen worden maar weg..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.
Spelen op de Krommedijk
Ja pijnlijkste momenten waren eerder in het seizoen onder van Basten toen we allemaal pakken slaag kregen in de provinciequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.
Op zich wel wat voor te zeggen dan. Gegarandeerde basisplaats bij een toch nog steeds hele grote naam in Europa, Spelen om de titel, Champions League spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dat kampioen worden maar weg..
Tuurlijk worden we dat . Maar Eto'o gaat neuk geven om de Eredivisietitel op zijn lijstjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nee wij worden gewoon kampioen.
Op zich prima om Milik als back up te hebben toch? Zal zat minuten maken als je bekijkt hoeveel wedstrijden je in een seizoen speelt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:36 schreef Smoofie het volgende:
En inderdaad, dan is de deal met Milik we fail, of ze gaan hem echt op midfield zetten
Inderdaad . kan die sfeer bij die boertjes verpestenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat ik trouwens wel treurig vond is dat ik las dat Olympiakos Afellay wil, als Afellay dat gaat doen is het echt faal, ga dan terug naar PSV.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuurlijk worden we dat . Maar Eto'o gaat neuk geven om de Eredivisietitel op zijn lijstje
Eens. Het is ook allemaal niet best, daarom in Europa voorlopig maar kijken naar de spaarzame stuntjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja pijnlijkste momenten waren eerder in het seizoen onder van Basten toen we allemaal pakken slaag kregen in de provincie
Maar Europees al geen kwartfinale meer gehaald sinds 2003, dat is best triest.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dat kampioen worden maar weg..
Nee . steekt wel heel schril af bij wat je verder gewonnen hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Staat toch mooi op je CV dat je ook hier kampioen bent
Ik zou als PSV niet eens willen dat Afellay terugkomt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Wat ik trouwens wel treurig vond is dat ik las dat Olympiakos Afellay wil, als Afellay dat gaat doen is het echt faal, ga dan terug naar PSV.
Om er dan in februari weer uit te gaan tegen Steaua Boekarest of Red Bull Salzburgquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens. Het is ook allemaal niet best, daarom in Europa voorlopig maar kijken naar de spaarzame stuntjes.
Boeiend een prijs is een prijsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . steekt wel heel schril af bij wat je verder gewonnen hebt
Beter dan de aids die ze nu hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik zou als PSV niet eens willen dat Afellay terugkomt.
Een prijs die steeds minder iets zegt als je vergelijkt met de rest van Europaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Boeiend een prijs is een prijs
nouonouonu zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de aids die ze nu hebben
True. Eigenlijk moet Ajax altijd alleen maar tegen de grote clubs spelen. Is het spel en resultaat vaak beter dan tegen clubjes van niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er dan in februari weer uit te gaan tegen Steaua Boekarest of Red Bull Salzburg
[..]
Boeiend een prijs is een prijs
Ja maar dan kunnen ze ook Vennegoor of Jurgen Collin wel weer opstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de aids die ze nu hebben
Boeiend, als hij bij Tottenham gaat spelen ofzo wint hij al helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een prijs die steeds minder iets zegt als je vergelijkt met de rest van Europa
goede UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |