Zijn de eigenmerk salades..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nooit salades van 2,50 of 3 euro hoor
Die ik net had was ook vies.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Thxs! Wat een fantastische week is dit vooralsnogquote:
Gadverdammequote:
Da's wel een lekker sausje jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje is wel goudkleurig. Honing-mosterd saus. Heel lekker.
[..]
Nee. Maar die lust ik niet zo graag.
Veel herschrijven en anderen mee laten lezen. En daarnaast was een stuk in het Engels en Duits, en daar schijn ik vrij aardig in te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?
Trots op je knul.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
En dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
Daar drinken we zaterdag één op, yats.
Nice dudequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Rondje van yats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ehhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ehhhh
Chill mattie, ik garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg doorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, krijgen we allemaal wodka red bull van yats?
Chill
I know feerquote:
Beetje vermaak, toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg door.
Ik ben leuker wanneer ik gewoon zittend bier drinkquote:
Jeetje, zo erg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg door.
Mja, ik drink nooit cafeïne, dat als eerste. En die hopen suiker krijg ik ook niet regelmatig binnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zo erg?
Ik weet nog niet of ik met de auto ga of met de trein. Trein is ook zo ruk met die werkzaamheden en alles.
Gezonde levensstijl dus? Niets mis mee overigens, ik drink ook geen koffie en snoep zelden (tenzij zout).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik drink nooit cafeïne, dat als eerste. En die hopen suiker krijg ik ook niet regelmatig binnen.
Niet per se. Ik lust geen koffie en energy drinks lust ik eigenlijk ook niet graag. En ik ben inderdaad niet zo'n snoepkont, ik ben meer van de chipsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Gezonde levensstijl dus? Niets mis mee overigens, ik drink ook geen koffie en snoep zelden (tenzij zout).
Klinkt goed! Ik ga zo een kerrieschotel maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, mijn Chinese kool met kerrie is goed gelukt dit keer.
Zit weer lekker vol.
In de oven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ga zo een kerrieschotel maken.
Oeh, klinkt goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, mijn Chinese kool met kerrie is goed gelukt dit keer.
Zit weer lekker vol.
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de oven?
Ik heb geen goede oven, dus dat doe ik nooit.
Kip is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef yats het volgende:
.]
In de oven?
Ik heb geen goede oven, dus dat doe ik nooit.
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.
Ik had paar weken geleden ook een kool gekocht. De helft met pindasaus gemaakt (zo lekker omg) en de helft met kerrie. Maar de kerrie smaakte voor geen meter.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Mijn avondeten is een bakje vla, mars en sinaasappel
Goed bezig Fax.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Hoe doe je dat dan? Gewoon de kool snijden en dan door de pindasaus roeren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.
[..]
Ik had paar weken geleden ook een kool gekocht. De helft met pindasaus gemaakt (zo lekker omg) en de helft met kerrie. Maar de kerrie smaakte voor geen meter.
Nu boter gebruikt ipv olie, en minder kerrie.
Rijst idemquote:
Ik vind het zo jammer dat we in Nederland niet zoveel echte Indische restaurants hebben. Ik ben echt fan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.
De schijf van 5 is goed vertegenwoordigd zie ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Eerst je rijst koken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Gewoon de kool snijden en dan door de pindasaus roeren?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Zit me nu echt af te vragen of Fax uberhaupt weleens normaal avondeten krijgt met z'n diepvriestosti's.
Niet haten op diepvriestosti's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Zit me nu echt af te vragen of Fax uberhaupt weleens normaal avondeten krijgt met z'n diepvriestosti's.
Voelt imo ook gewoon een stuk beterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader kon ook gewoon avondeten met een enorme bak pudding. Ik snap dat niet, ik hou wel van gewoon een normale maaltijd.
Ah met rijst. Klinkt wel goed, eigenlijk. Pindakaas?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schijf van 5 is goed vertegenwoordigd zie ik
[..]
Eerst je rijst koken natuurlijk.
Inderdaad je kool snijden, met een klein beetje water (heel klein beetje) in de pan gooien. Daar wat scheppen pindakaas op, wat sambal er over heen, scheut ketjap er op. Alles goed door elkaar roeren en 10 minuten ofzo laten staan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ja, pindakaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah met rijst. Klinkt wel goed, eigenlijk. Pindakaas?
Ja hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ik kan prima koken hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin nodig die kan koken
[..]
Ja, pindakaas.
Pindakaas met sambal en ketjap is eigenlijk al pindasaus. Een eenvoudige versie.
Je kunt er natuurlijk nog meer door doen als je dat lekker vindt.
Ah, okéquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin nodig die kan koken
[..]
Ja, pindakaas.
Pindakaas met sambal en ketjap is eigenlijk al pindasaus. Een eenvoudige versie.
Je kunt er natuurlijk nog meer door doen als je dat lekker vindt.
Die is wel het lekkerste jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Nooit geweten, ik eet bijna nooit pindasaus, maar als, dan die van Wijko
.
Ja, is wel lekker makkelijk. Gewoon even opwarmen en klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Nooit geweten, ik eet bijna nooit pindasaus, maar als, dan die van Wijko
.
Een wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef muhahaha het volgende:
Daarom smaakt een Jos Brinkie zo lekker.
Waarschijnlijk een frikandel met pindasaus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is wel lekker makkelijk. Gewoon even opwarmen en klaar.
[..]
Een wat?
Ik ga morgen voor pizza, denk ikquote:
Ja, is lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor pizza, denk ik. Zo'n zin in.
Goed ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook een pizza ga halen.
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Friet met pindasaus en een frikandel.
Of speciaalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.
Of curry
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.
Of curry
Ja ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Godver, nu heb ik zin in een patatje oorlog.
Ik ga morgen voor pizzaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook
Morgen maar zondigen
Ja, vooral die van de pizzeria in Vosselaar, fuck man, lekkerste pizza's ooitquote:
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom vind ik series opeens minder leuk wanneer er zwangerschap en baby's bij komen?
Alles is inmiddels al een keer gedaan hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.
Dat verkopen ze niet in Belgiëquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Godver, nu heb ik zin in een patatje oorlog.
Frietjes verkopen ze wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, vast wel als ik ze vraag om frietjes met mayo, pindasaus en ui.
Toch vind ik dat altijd dezelfde, typische verhaallijnen. Zit geen enkele variatie in wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is inmiddels al een keer gedaan hoor.
Nouja, bijna alles. Maar een hele hoop. Alles is terug te vinden in iets anders.
Ik heb ook vaak het idee dat vrouwen kinderen moeten krijgen. Alsof hun leven anders niet compleet zou zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
En nu is één van m'n favo karakters ook nog eens de serie uit. Verrek.
BBQ meet?quote:
Welke serie dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
En nu is één van m'n favo karakters ook nog eens de serie uit. Verrek.
Zit je dit te tikken vanaf de wc?quote:
Nou, dat is het gewoon precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat vrouwen kinderen moeten krijgen. Alsof hun leven anders niet compleet zou zijn.
Rizzoli & Isles.quote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu zin in een frikandel speciaal.
Ik dacht dat we netjes in een restaurant gingen eten.quote:
Zelfs het kindermenu heeft geen frikandel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we netjes in een restaurant gingen eten.
Geen idee wat het nou gaat worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we netjes in een restaurant gingen eten.
De wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
Er is al gereserveerd in de Zakkendrager voor de mensen die willen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
Er is al gereserveerd in de Zakkendrager voor de mensen die willen.
quote:
Oh, ze hebben vlees!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/
Ik had zelf al gekeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
http://www.zakkendrager.nl/ons-eten/dinerkaart/hoofdgerechten/
Als ik alleen een hoofdgerecht neem niet, nee.quote:
Qua prijs is het goed te doen inderdaad.quote:
Ik neem altijd enkel een hoofdgerecht, anders kan ik het niet opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik alleen een hoofdgerecht neem niet, nee.
Eet de rest het toetje wel opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem altijd enkel een hoofdgerecht, anders kan ik het niet op.
Inderdaad. Krijg echt geen voorgerecht op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Als ik alleen een hoofdgerecht neem niet, nee.
Ik neem altijd enkel een hoofdgerecht, anders kan ik het niet op .
Ik heb wel eens een toetje laten staan omdat het hoofdgerecht zo groot wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg echt geen voorgerecht op.
O, ik wel. Maar ik kan sowieso wel goed eten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem altijd enkel een hoofdgerecht, anders kan ik het niet op.
Ik ook. Maar voorgerecht en hoofdgerecht en toetje krijg ik niet wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik wel. Maar ik kan sowieso wel goed eten.
Toetje skip ik soms ook. Mits het een heel klein toetje is. Ik hou sowieso niet van heel veel bollen ijs en slagroom als dessert.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar voorgerecht en hoofdgerecht en toetje krijg ik niet weg. Dus voorgerecht neem ik eigenlijk nooit.
Je bedoelt tenzijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Toetje skip ik soms ook. Mits het een heel klein toetje is. Ik hou sowieso niet van heel veel bollen ijs en slagroom als dessert.Bij de sushi krijg je één of twee kleine bolletjes. Dat is nog wel te doen. Maar niet zo'n hele coupe met koekje en zo erbij.
Tenzij het een klein toetje is, ja. Sorry.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt tenzij?
Maar, dat inderdaad. En als er slagroom op zit dan hoef ik het helemaal niet meer.
Ik zal voortaan tijdig bij jou melden wanneer ik ga komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef twi het volgende:
Overigens hoor ik het graag wanneer er nog wat mensen bij komen of juist niet meer komen, dan kan ik dat nog even tijdig doorgeven.
Nee, ik kan gelukkig wel een beetje koken en kan wel iets hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit je dit te tikken vanaf de wc?
In de zin van: de vlammen slaan uit mijn reet!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik kan gelukkig wel een beetje koken en kan wel iets hebben.
Doet me denken aan Mr.Long hier, als je die pakt met hete saus kom je daar thuis ook niet heelhuids vanaf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de zin van: de vlammen slaan uit mijn reet!
Soms is een goede brand van binnen niet eens zo heel slechtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mr.Long hier, als je die pakt met hete saus kom je daar thuis ook niet heelhuids vanaf.
Schoonmaakservice jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is een goede brand van binnen niet eens zo heel slecht
Ik las dit en dacht; wtf. Toen bedacht ik me dat Mr. Long vast een afhaal restaurant is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mr.Long hier, als je die pakt met hete saus kom je daar thuis ook niet heelhuids vanaf.
Jij dacht weer aan hele andere dingen he, viespeukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht; wtf. Toen bedacht ik me dat Mr. Long vast een afhaal restaurant is.
Precies.quote:
Mooie redding.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht; wtf. Toen bedacht ik me dat Mr. Long vast een afhaal restaurant is.
Ze is jouw slang zeker gewend?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij dacht weer aan hele andere dingen he, viespeuk
Tot mijn spijt moet ik deze vraag met nee beantwoordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is jouw slang zeker gewend?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij dacht weer aan hele andere dingen he, viespeuk
Je kunt niet alles hebben, Roy.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot mijn spijt moet ik deze vraag met nee beantwoorden
Klopt, zit op het station hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is jouw slang zeker gewend?
Helaas niet Kaneelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben, Roy.
Ik kijk naar een rottend lijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand anders aan het zwijmelen over Cameron Diaz op RTL 8?
Jij hoopt dat ze opstaat en op je af komt:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook leuk.
Biertje en wat hapjes er bij.
Als ze maar van mijn bier afblijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ze opstaat en op je af komt:
"Beeeeeeeeeeeerrrrrr...."
Het lijk is van een man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt dat ze opstaat en op je af komt:
"Beeeeeeeeeeeerrrrrr...."
Lekker. Kom maar brengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook leuk.
Biertje en wat hapjes er bij.
Ja had dan niet helemaal in België gaan wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijk is van een man.
[..]
Lekker. Kom maar brengen.
Want als ik in Enschede had gewoond was je wel langs komen brengenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had dan niet helemaal in België gaan wonen.
Zaterdag krijg je wel bier en hapjes.
Haha, nee dat is voor mij ongeveer net zo ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want als ik in Enschede had gewoond was je wel langs komen brengen.
Ja, dat had gekund.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is voor mij ongeveer net zo ver.
Maar je had ook in Nijmegen kunnen gaan wonen ofzo.
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan was ik je nu bier en hapjes komen brengen.
Gemiste kans dit.
Kaneel zei het, ik zeg het ook nog eens. Dit is niet jouw dag, héquote:
But I do have a new bbq, so I got that going for me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel zei het, ik zeg het ook nog eens. Dit is niet jouw dag, hé.
Nou ik zie hier alleen maar frietkotten hoor, geen patatkottenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen.
@Faxie, vertel dat de uitbaters hier dan ook even.
Which is nice.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But I do have a new bbq, so I got that going for me.
Verbaast me dat je niet subtiel om haar adres vraagt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik zie hier alleen maar frietkotten hoor, geen patatkotten
Zoiets zou ik nooit doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verbaast me dat je niet subtiel om haar adres vraagt.
Dat weet ie allang. Ze liggen als twee hitsige konijnen met elkaar de DM-en man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verbaast me dat je niet subtiel om haar adres vraagt.
Ja vastquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet ie allang. Ze liggen als twee hitsige konijnen met elkaar de DM-en man.
"Mag ik in jouw konijnenholletje komen spelen?"quote:
Ze vindt me een engerd manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Mag ik in jouw konijnenholletje komen spelen?"
Ontken het maar niet Fax!
Grapjes over zijn lange lokken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een grapje bedacht voor een metalhead. Nu wachten tot ik er een tref.
Nee, ik verklap m niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapjes over zijn lange lokken?
Nu maak je me nieuwsgierig. Over metal gesproken, Machine Head speelde gisteren in Zwolle.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
Iets over bandshirts?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
Zo zijn vrouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst ons in spanning brengen en dan niks zeggen.
Grappen moeten spontaan in je op komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef Fascination het volgende:
ik draai op dit moment alice in chains, geldt dat ook?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Oké, iemand zich even voordoen als metalhead.
SLAAAAYEEEER !!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Oké, iemand zich even voordoen als metalhead.
Vooruit. Nou, komt ie dan, hè.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik draai op dit moment alice in chains, geldt dat ook?
Godverdomme wat flauwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooruit. Nou, komt ie dan, hè.
Heb je weleens last van metaalmoeheid?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
mwahquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Dacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.quote:
Geen enkele hoeveelheid zout kan iets aan deze flauwheid doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ik vind 'm niet grappig sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
That's what she said.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkele hoeveelheid zout kan iets aan deze flauwheid doen.
Ik had meer van je verwacht Fas.
Kaneel is zn verdriet weer aan het wegdrinken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas heeft geeb humor, blijkt. Maar ze is een vrouw dus et lag in de lijn der verwachting.
* El_Thijs schouderklopje geeft aan Fascinationquote:
Zuiperdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
lalalala... wat gaan we wegdrinken?
Ik heb nog wel een paar flessen met iets staan
Als ik op je bank mag slapen dan doe ik alsof ik meedrink.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
lalalala... wat gaan we wegdrinken?
Ik heb nog wel een paar flessen met iets staan
Sure babequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die flessen staan er nog omdat ik juist niet zoveel drink
dat hoeft niet... de flessen lopen niet wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik op je bank mag slapen dan doe ik alsof ik meedrink.
Ik zit mobiel met mijn worstenvingers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel is zn verdriet weer aan het wegdrinken?
Woow heb jij een smartphone?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit mobiel met mijn worstenvingers.
De grap. Ik zei dat ik hem niet snapte.quote:
Valt niet veel uit te leggen eigenlijk. :$quote:
Die open deur gaat niemand intrappen Fera.quote:
Die liveshow?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nudge nudge winkwink.... al naar monty python geweest?
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat hoeft niet... de flessen lopen niet weg
Nou, lekker dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die open deur gaat niemand intrappen Fera.
Komt door je eetpatroon.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
Ik voel me een beetje ziekjes
Ga m'n bed maar eens opzoeken
Beterschap bby.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
Als ik 'm uitleg, wordt ie nog slechter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, lekker dan.
Ik ben serieus, ik snap het niet.
Slaaplekker & beterschap!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
Ik Google het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik 'm uitleg, wordt ie nog slechter.
Tempting, but no dicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, lekker dan.
Ik ben serieus, ik snap het niet.
Wat lul je nou?quote:
Ach, nog steeds ruimschoots boven het gemiddelde niveau hier.quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, nog steeds ruimschoots boven het gemiddelde niveau hier.
ALSOF JE HEM DOORHEBT!!111quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Dit is de slechtste grap ooit. Ik hoop dat we hier nooit meer over spreken.
Bitch pleasequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, nog steeds ruimschoots boven het gemiddelde niveau hier.
Ja, jij trekt het gemiddelde wel iets omhoog inderdaad.quote:
Gewoon nog slechter dan mijn grappenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Dit is de slechtste grap ooit. Ik hoop dat we hier nooit meer over spreken.
Ja. Nu ik weet wat metaalmoeheid is.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon nog slechter dan mijn grappen
Nee, ik heb net twee films gekeken die ik opgenomen had.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand anders aan het zwijmelen over Cameron Diaz op RTL 8?
Damn, Feer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Nu ik weet wat metaalmoeheid is.
Trustequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen.
@Faxie, vertel dat de uitbaters hier dan ook even.
Ach. Ik ben tenminste wel grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, Feer.Zelfs ik wist dat.
Kaneel vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
Cameron Diaz.Wat is die afgetakeld, zeg. Net the joker.
Zou rakenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet de enige die dat vindt. Nice.
Nooit een lekker wijf gevonden ook eigenlijk..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag onlangs The Counselor. Was me niet helemaal ontgaan nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
Jack Nicholson is knapperquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Trut.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Done.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef Viro het volgende:
Kan iemand mij op het misschien lijstje zetten?
Hier is het ook niet droog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
Meh, zo maar even andere kleren aantrekken, ik ben echt kletsnat.
Mooie woordspeling.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was de laatste tijd zo afgevallen, maar het zit er allemaal weer aan. Verdikkeme.
Toch heb ik liever dit dan 30+ graden.quote:
Dit biggetje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was de laatste tijd zo afgevallen, maar het zit er allemaal weer aan. Verdikkeme.
Maar ik wil niet meer dik zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:43 schreef Myraela het volgende:
Afvallen is toch voor mietjes, gewoon lekker kebabjes eten.
Tuurlijk wel, dikkertjes zijn tof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik wil niet meer dik zijn.
Dan maar niet meer tof zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dikkertjes zijn tof.
Je plant een vakantie naar Spanje dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe
Interessante link. Wist niet dat de leeftijdsgrens in veel landen lager ligt dan in Nederland.
Rond de dertien zijn ze wel makkelijk te manipuleren, helaas vind ik er niet veel aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je plant een vakantie naar Spanje dus?
Met vrouwelijke vormen zodat je wat vast kunt pakken tijdens de seks natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rond de dertien zijn ze wel makkelijk te manipuleren, helaas vind ik er niet veel aan.Liefst een vrouw rond de dertig.
Ja en lekker bleek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met vrouwelijke vormen zodat je wat vast kunt pakken tijdens de seks natuurlijk.
Geen idee. Heb het ook een paar keer gehad toen mijn verbinding slecht was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef aeque het volgende:
Verdomme, ik kan fok niet meer normaal bekijken... Iemand een oplossing?
[ afbeelding ]
Zo dik ben je toch niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik wil niet meer dik zijn.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:12 schreef yats het volgende:
Ik vind het ook prima weer, maar hier is het dan ook droog
mag wel hier komen bbqen hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Royco1 het volgende:
Hij geeft volgende week de hele week kutweer op.
Net nu ik een nieuwe bbq heb
En zul je zien dat als ik weer moet werken het weer 30 graden is.
Precies! Snap jij waar al die mensen over klagen?quote:
Hollanders moeten altijd ergens over klagen, en dan kan het maar beter het weer zijn heb ik het ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Snap jij waar al die mensen over klagen?
Altijd mooi weer waar ik ook ben, en een beetje regen is prima met bbq-en!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat het bij jou wel goed weer worden dan?
Haha, ja jij bent wel een zonnetje hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Altijd mooi weer waar ik ook ben, en een beetje regen is prima met bbq-en!
Jammer eigenlijk, zo slecht hebben we het in Nederland echt niet (al is er altijd wel iets dat beter kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hollanders moeten altijd ergens over klagen, en dan kan het maar beter het weer zijn heb ik het idee
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja jij bent wel een zonnetje he
Ja logisch wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:30 schreef Evie het volgende:
[..]soms wel soms helaas niet haha
![]()
Maar als ik jou zie straal ik natuurlijk altijd!
Ik voel de warmte nu alquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja logisch wel.
Maar dan genereren wij zoveel straling dat we de bbq wel uit kunnen laten.
Was wel een lekkere sauna bij jou ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja logisch wel.
Maar dan genereren wij zoveel straling dat we de bbq wel uit kunnen laten.
Je bedoelt zonnebank?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Was wel een lekkere sauna bij jou ja!![]()
Hihihi ja dat was geweldig naast het onkruidwieden met WTquote:
Roy, wanneer is er weer een meet bij jou?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ja dat was geweldig naast het onkruidwieden met WTEn die goddelijke kapsalon
Aardbeien niet te vergetenjeetje wat een verwennerij!
Ik heb het cafe niet meer dus dat gaat hem niet meer worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Roy, wanneer is er weer een meet bij jou?
Tsss, een beetje discrimineren tussen fokkers en foksters.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het cafe niet meer dus dat gaat hem niet meer worden.
En ik maak niet voor iedereen een ontbijt met aardbeien enzo natuurlijk he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het cafe niet meer dus dat gaat hem niet meer worden.
En ik maak niet voor iedereen een ontbijt met aardbeien enzo natuurlijk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |